22.10.24

Η "ΠΛΗΓΗ" ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΠΑΤΙΝΙΩΝ!

 

Οι βεβαιούμενες παραβάσεις από την τροχαία, είναι ανεπαρκείς γιατί δεν αναφέρονται σε κίνηση επί πεζοδρομίων και σε παραβιάσεις ερυθρού σηματοδότη.
Επίσης , εφ όσον το πατίνι είναι όχημα- καθώς και το ποδήλατο- θα πρέπει να φέρει και κάποιον αριθμό κυκλοφορίας, ώστε να πάψει να είναι ανώνυμο.Μόνο έτσι θα διασφαλιστεί - εν μέρει -η ζωή  και η σωματική ακεραιότητα των πεζών.Όλα τα άλλα είναι απλώς ημίμετρα εντυπώσεων,,,
Α.Α

Ειδικές δράσεις της Διεύθυνσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης για την ασφαλή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών 

Στο πλαίσιο ειδικού σχεδιασμού που έχει εκπονηθεί από τη Διεύθυνση Τροχαίας Θεσσαλονίκης και αφορά στην ασφαλή χρήση εναλλακτικών μέσων μεταφοράς και κυρίως στη σωστή χρήση των ηλεκτρικών πατινιών, πραγματοποιούνται στοχευμένοι έλεγχοι που αποσκοπούν στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων και την προστασία του συνόλου των χρηστών του οδικού δικτύου.

Ειδικότερα, το χρονικό διάστημα από 14 έως και 20 Οκτωβρίου 2024, πραγματοποιήθηκαν έλεγχοι σε κεντρικές οδούς της πόλης και βεβαιώθηκαν συνολικά (86) παραβάσεις, εκ των οποίων: 


  • (68) για μη χρήση κράνους,

  • (6) για μη χρήση ανακλαστικού γιλέκου,

  • (8) για μεταφορά επιβατών και

  • (4) επειδή ο οδηγός δεν έφερε έγγραφο ταυτοποίησης.

Παράλληλα, δόθηκαν κατευθύνσεις και οδηγίες για τήρηση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στους χρήστες των ηλεκτρικών πατινιών, ενώ παρόμοιες δράσεις θα συνεχιστούν προκειμένου να διασφαλιστεί υψηλό επίπεδο οδικής ασφάλειας.