1.7.24

Η Δανία θα φέρει στο σπίτι τζετ F-35 από την Αριζόνα εν μέσω καθυστερήσεων αναβάθμισης


 Ένα μαχητικό αεροσκάφος F-35 πετά καθώς επιστρέφει στην αεροπορική βάση Fighter Wing Skrydstrup της Βασιλικής Αεροπορίας της Δανίας (RDAF) μετά από περιπολία γύρω από τη Δανία σε χαμηλό ύψος κοντά στο Skrydstrup της Δανίας την 1η Οκτωβρίου 2023.

ΠΑΡΙΣΙ — Η Δανία σχεδιάζει να φέρει στην πατρίδα της τα έξι F-35 Joint Strike Fighters που χρησιμοποιούνται επί του παρόντος για την εκπαίδευση πιλότων στις ΗΠΑ, καθώς το χρονοδιάγραμμα παράδοσης για μια αναβαθμισμένη έκδοση του αεροσκάφους συνεχίζει να ολισθαίνει.

Τα έξι δανικά αεροσκάφη F-35 σε διάταξη TR-2 που σταθμεύουν στην αεροπορική βάση Luke στην Αριζόνα θα επαναπατριστούν στην αεροπορική βάση Skrydstrup της Βασιλικής Αεροπορίας της Δανίας, δήλωσε το υπουργείο Άμυνας σε δήλωση την Τετάρτη μαχητικά που είναι ήδη εκεί για να ανεβάσουν τα επιχειρησιακά F-35 της χώρας σε δέκα, καθώς η Δανία ετοιμάζεται να καταργήσει σταδιακά τον στόλο των αεροσκαφών F-16.

Η Lockheed Martin εξαντλείται ο χώρος για να σταθμεύσει τα μη παραδοθέντα αεροσκάφη F-35 εν μέσω καθυστερήσεων υλικού και λογισμικού που συνδέονται με την ενημέρωση Technology Refresh 3 ή TR-3, του οποίου η πλήρης παράδοση θα καθυστερήσει το 2025, ανέφερε το Γραφείο Λογοδοσίας της Κυβέρνησης των ΗΠΑ τον Μάιο. Αυτό διακόπτει τα σχέδια αντικατάστασης του στόλου από εταιρείες όπως η Δανία, το Βέλγιο και η Νορβηγία, των οποίων τα F16 πετούν για περισσότερα από 40 χρόνια και των οποίων οι στόλοι υπολογίζονται σε δεκάδες αεροσκάφη και όχι σε εκατοντάδες.

«Είναι πολύ θετικό που βρήκαμε τώρα μια λύση, έτσι ώστε οι καθυστερήσεις από τον κατασκευαστή να μας επηρεάζουν όσο το δυνατόν λιγότερο», δήλωσε ο υπουργός Άμυνας Troels Lund Poulsen στη δήλωση «Τα μαχητικά αεροσκάφη F-35 είναι μια σημαντική επένδυση για τη Δανία θα είναι σημαντικό για την άμυνα και την ασφάλειά μας για πολλά χρόνια ακόμα και είναι σημαντικό να παρακολουθήσουμε στενά τη σταδιακή εισαγωγή».


Το λογισμικό TR-3, που είχε αρχικά προγραμματιστεί για το καλοκαίρι του 2023, συνεχίζει να είναι ασταθές, ανέφερε ο GAO τον Μάιο, με τον φύλακα να λέει ότι ορισμένοι πιλότοι δοκιμών έπρεπε να επανεκκινήσουν ολόκληρο το ραντάρ και τα συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου κατά τη διάρκεια της πτήσης για να τα επαναφέρουν στο διαδίκτυο. Η ενημέρωση περιλαμβάνει βελτιωμένες οθόνες πιλοτηρίου και περισσότερη ενσωματωμένη υπολογιστική ισχύ και υποτίθεται ότι θα χρησιμεύσει ως βάση για μια περαιτέρω αναβάθμιση γνωστή ως Block 4 που προσθέτει νέα όπλα και δυνατότητες ηλεκτρονικού πολέμου.

Η Lockheed Martin θα παραδώσει αρχικά αεροσκάφη F-35 με περιορισμένη έκδοση του TR-3 που μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς, είπε η Δανία Τα δανικά τζετ στην παλαιότερη διαμόρφωση TR-2 θα επαναπατριστούν ως αεροσκάφη με το λογισμικό TR-3. και η αναβάθμιση υλικού παραδίδεται στην αεροπορική βάση Luke, δήλωσε το υπουργείο Άμυνας.

Η μεταφορά των αεροσκαφών TR-2 θα επιτρέψει στη Δανία να διατηρήσει τα επιχειρησιακά ορόσημα για τη σταδιακή εισαγωγή του F-35 και να αυξήσει το επίπεδο εκπαίδευσης των πιλότων και του προσωπικού υποστήριξης στο Skrydstrup, επιτρέποντας παράλληλα την εκπαίδευση πιλότων στο Luke AFB, δήλωσε το υπουργείο Άμυνας. . Η μεταφορά των αεροσκαφών TR-2 θα επιτρέψει στη Δανία να διατηρήσει τα επιχειρησιακά ορόσημα για τη σταδιακή εισαγωγή του F-35 και να αυξήσει το επίπεδο εκπαίδευσης των πιλότων και του προσωπικού υποστήριξης στο Skrydstrup, επιτρέποντας παράλληλα την εκπαίδευση πιλότων στο Luke AFB, δήλωσε το υπουργείο Άμυνας. .

Η κίνηση της Δανίας τροφοδοτεί τους φόβους άλλων Ευρωπαίων πελατών F-35, παρόντες και μελλοντικοί, ότι τα προσεκτικά βαθμονομημένα προγράμματα παράδοσης και αναβάθμισης αεροσκαφών τους θα μπορούσαν να διαταραχθούν από το έπος του TR-3.

Ενώ η Ολλανδία και η Νορβηγία διαθέτουν ήδη στόλους με περισσότερα από 30 αεροσκάφη F-35 και επομένως αντιμετωπίζουν λιγότερο επείγοντα προβλήματα από τη Δανία ή μια χώρα όπως το Βέλγιο, που δεν έχει λάβει ακόμη το πρώτο F-35, οι καθυστερήσεις κινδυνεύουν να απωθήσουν την πλήρη επιχειρησιακή ικανότητα.

Αξιωματούχοι άμυνας στη Νορβηγία είπαν ότι έχουν καταστήσει σαφείς τις ανησυχίες τους στο Γραφείο Κοινού Προγράμματος του Πενταγώνου, το οποίο εκπροσωπεί τις ΗΠΑ και τις διεθνείς κυβερνήσεις που εμπλέκονται στο πρόγραμμα F-35 ο αγωγός παραγωγής που θα γινόταν μη διαχειρίσιμος.

«Δεν θέλουμε ενδιάμεσες διαμορφώσεις», είπε ένας Νορβηγός αξιωματούχος της άμυνας, μιλώντας υπό τον όρο της ανωνυμίας για να συζητήσει τις εσωτερικές συζητήσεις.

Η Ολλανδία προέβλεψε καθυστερήσεις στην ανάπτυξη και στα τέλη του 2022 ζήτησε την παράδοση έξι αεροσκαφών στη διαμόρφωση TR-2 και όχι στην αναβαθμισμένη έκδοση, λέγοντας ότι οι παραδόσεις θα μπορούσαν να συνεχιστούν έως τον Μάρτιο, σύμφωνα με ετήσια έκθεση προόδου της κυβέρνησης που δημοσιεύθηκε στις 2 Απριλίου.


Οι Ολλανδοί επρόκειτο να πάρουν το πρώτο τους TR-3 διαμορφωμένο F-35 στα τέλη του 2024, και αν το λογισμικό δεν είναι διαθέσιμο τότε, οι καθυστερήσεις θα έχουν «περιορισμένο αντίκτυπο» στα σχέδια για την ανάδειξη της τρίτης ολλανδικής μοίρας F-35 στο στα μέσα του 2027, σύμφωνα με την έκθεση.

Η Δανία έχει αγοράσει 27 F-35 και τα υπόλοιπα αεροσκάφη θα παραδοθούν σε διαμόρφωση TR-3 «προς το 2027», δήλωσε το υπουργείο της Δανίας Η κατάσταση δεν αναμένεται να επηρεάσει τη δωρεά των F-16 στην Ουκρανία, ούτε τις υποχρεώσεις της Δανίας. στο ΝΑΤΟ σε κατάσταση κρίσης, σύμφωνα με το υπουργείο Άμυνας.

Η χώρα θα σταματήσει να εκπαιδεύει Ουκρανούς πιλότους F-16 στη Δανία μετά το 2024 καθώς η αεροπορική βάση Skrydstrup μεταβαίνει πλήρως στο F-35, φέρεται να είπε ο Poulsen σε συνέντευξη Τύπου με τον Νορβηγό ομόλογό του Bjørn Arild Gram τη Δευτέρα.

Το Υπουργείο Άμυνας της Δανίας δεν απάντησε αμέσως σε ερωτήσεις σχετικά με το χρονοδιάγραμμα για τον επαναπατρισμό των έξι αεροσκαφών από τις ΗΠΑ ή την παράδοση των υπόλοιπων 17 F-35.Τρέξτε μην χάσετε το κελεπούρι εσείς εκεί μέσα στο ΥΠΕΘΑ, κύριε Υπουργέ Νίκο Δένδια και κύριε Πρωθυπουργέ Κυριάκο Μητσοτάκη, να πάρετε τα F-35 και να αφήσετε τον στόλο σε αυτά τα χάλια!




Πηγή: https://hellenicdefencenet.blogspot.com/2024/07/f-35.html

Πηγή: i-epikaira.blogspot.com