Λεπτομέρειες για την πρώτη πτήση μη επανδρωμένου αεροσκάφους μάχης ANKA-3.Το μη επανδρωμένο αεροσκάφος μάχης ANKA-3, που αναπτύχθηκε από την TAI, πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση σήμερα. Το ANKA-3 τραβάει την προσοχή με το σχέδιο «ιπτάμενου φτερού» του.
Η τουρκική αμυντική βιομηχανία συνεχίζει με ταχείς ρυθμούς τις δραστηριότητές της στον τομέα των μη επανδρωμένων αεροσκαφών μάχης. Μετά το BAYRAKTAR KIZILELMA, καλά νέα ήρθαν σήμερα από τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη μάχης ANKA-3. Το UAV ANKA-3 με κινητήρα Turbofan ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρώτη του πτήση.
Η πρώτη πτήση του ANKA-3, του τρίτου μέλους της οικογένειας Μη Επανδρωμένων Αεροσκαφών (UAV) της TAI, διήρκεσε 1 ώρα και 10 λεπτά. Φτάνοντας σε υψόμετρο 8 χιλιάδων ποδιών, το ANKA-3 έφτασε σε ταχύτητα 150 κόμβων. Το ANKA-3, το οποίο έκοψε τον διάδρομο στις 08.38 το πρωί της 28ης Δεκεμβρίου, πραγματοποίησε επίσης το χαμένο τεστ διαδρόμου σε αυτή την πτήση. Η πτήση του ANKA-3 συνοδευόταν από το αεροσκάφος βασικής εκπαίδευσης HÜRKUŞ και το μη επανδρωμένο εναέριο όχημα ANKA, που αναπτύχθηκε από την Turkish Aerospace Industries με εγχώριους πόρους.
Το ANKA-3, το σύστημα UAV νέας γενιάς, παρέχει αναγνώριση, επιτήρηση και νοημοσύνη. Επίθεση με διαφορετικά πυρομαχικά αέρος-εδάφους. Κυνήγι θηράματος εμπλέκοντας εχθρικά ελικόπτερα, ελικοφόρα αεροπλάνα και UAV με πυρομαχικά αέρος-αέρος. εξουδετέρωση εχθρικών συστημάτων ραντάρ και αεράμυνας που εκπέμπουν ραδιοσυχνότητες. προστασία των φιλικών δυνάμεων στον αέρα και στην ξηρά· ευφυΐα σημάτων και επικοινωνιών. ηλεκτρονικός πόλεμος? Θα μπορεί να εκτελεί πολλές εργασίες όπως λειτουργία και ασύρματη επικοινωνία μαζί με άλλα φιλικά στοιχεία.
Το σύστημα ANKA-3 θα μπορεί να μεταφέρει 650 κιλά πυρομαχικών σε κάθε έναν από τους δύο σταθμούς μέσα στην άτρακτο, 650 κιλά πυρομαχικών σε κάθε έναν από τους εσωτερικούς σταθμούς πτέρυγας και 100 κιλά πυρομαχικών σε κάθε έναν από τους εξωτερικούς σταθμούς. Έτσι, ένα από τα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα πυρομαχικά στα σημερινά μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα. Μπορούν να ενσωματωθούν πολλές επιλογές, συμπεριλαμβανομένων μεγάλων πυρομαχικών όπως SOM-J, MK-82 και Miniature Bomb (SDB).
Μέγιστη Ταχύτητα Πλεύσης: 0,7 Mach
Βάση υψομέτρου: 40.000 πόδια.
Χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου: 1200 kg.
Παραμονή στον αέρα: 10 ώρεςΎπνος βαθύς και δεν μας νοιάζει απολύτως τίποτα εδώ στην Ελλάδα!
Ήρθε η ώρα της αλήθειας, τι είναι το UAV ΑΝΚΑ3; STEALTH! Τι είναι το UAV Bayraktar Kızılelma; STEALTH. Δεν γνωρίζαμε ότι τα φτιάχνουν οι Τούρκοι; Δεν είχαν ιδέα όλοι αυτοί εκεί μέσα στο ΥΠΕΘΑ για τα JET UAV της Τουρκίας; Με τι θα τα αντιμετωπίσουμε με της FDI HN και τους πυραύλους ASTER-30;Το ίδιο θέλουν να κάνουν τα εδώ ξεφτέρια, να εκσυγχρονίσουν της φρεγάτες ΜΕΚΟ από τους Γερμανούς δίνοντας περισσότερα από 700 εκατομμύρια ευρώ! Θα τους βάλουν ένα ραντάρ NS-110 και νομίζουν πως θα δουν τα STEALH UAV της Τουρκίας και θα τα καταρρίψουν; Ούτε τα περιπλανώμενα πυρομαχικά δεν θα δουν, όπως δεν θα τα δει το SEA FIRE ραντάρ των FDI HN.
Ρωτήστε επιτέλους να μάθετε πως ο συνδυασμός ραντάρ NS-200 με εμβέλεια 400 χιλιόμετρα και δυο ραντάρ NS-50 στην Χ μπάντα είναι καλύτερος και φτηνότερος από το SEA FIRE. Όσο για τους πυραύλους ASTER-30 θα έπρεπε να ξέρετε, πως η κεφαλή ενεργού ραντάρ βλέπει τα STEALH σε αποστάσεις κάτω του 50% εν σχέση με της IIR. Ναι έχει πλεονέκτημα ο πύραυλος με το δικό του μικρό ραντάρ γιατί δεν μπορείς να τον ξεγελάσεις. Αν χάσει όμως το κανάλι εκπομπής των δεδομένων μεταφοράς από το πλοίο, θα έχει το 1/3 της εμβέλειας των IIR και μπορεί εύκολα να ξεφύγει ο στόχος.
Πηγή: https://hellenicdefencenet.blogspot.com/2023/12/uav-anka-3.html
Πηγή: i-epikaira.blogspot.com