Η Πολεμική Αεροπορία των ΗΠΑ ζητά από την Boeing 15 νέα εναέρια δεξαμενόπλοια KC-46A, αεροηλεκτρονικά και πλοήγηση σε συμφωνία 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων
Το αεροσκάφος εναέριου ανεφοδιασμού και στρατηγικής στρατιωτικής μεταφοράς πολλαπλών ρόλων KC-46A μπορεί να ανεφοδιάσει συμβατά στρατιωτικά αεροσκάφη των ΗΠΑ, των συμμάχων και του συνασπισμού. Οι ειδικοί του εναέριου ανεφοδιασμού της Πολεμικής Αεροπορίας των ΗΠΑ ζητούν από την Boeing Co. να κατασκευάσει 15 νέα στρατιωτικά εναέρια δεξαμενόπλοια KC-46A Pegasus βάσει παραγγελίας 2,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων που ανακοινώθηκε την Τρίτη.
Αξιωματούχοι του Κέντρου Διαχείρισης Κύκλου Ζωής της Πολεμικής Αεροπορίας στην αεροπορική βάση Wright-Patterson στο Οχάιο, ζητούν από το τμήμα Άμυνας, Διαστήματος & Ασφάλειας της Boeing στο Σιάτλ να κατασκευάσει το αεροσκάφος KC-46A για την Πολεμική Αεροπορία.
Το αεροσκάφος KC-46A βασίζεται στο επιβατικό αεροσκάφος ευρείας ατράκτου Boeing 767-200. Τα αεροσκάφη πολλαπλών χρήσεων εναέριου ανεφοδιασμού και στρατηγικών στρατιωτικών μεταφορών μπορούν να ανεφοδιάσουν όλα τα στρατιωτικά αεροσκάφη των ΗΠΑ, των συμμάχων και του συνασπισμού που είναι συμβατά με τις διεθνείς διαδικασίες εναέριου ανεφοδιασμού. Εκτός από τον ανεφοδιασμό άλλων αεροσκαφών στον αέρα, το KC-46A μπορεί επίσης να μεταφέρει επιβάτες, φορτίο και ιατρικούς ασθενείς.
Το αεροσκάφος KC-46A μπορεί να ανιχνεύσει, να αποφύγει, να νικήσει και να επιβιώσει απειλές χρησιμοποιώντας πολλά επίπεδα ηλεκτρονικής προστασίας που του επιτρέπουν να λειτουργεί με ασφάλεια σε περιβάλλοντα μέτριας απειλής, λένε αξιωματούχοι της Boeing.Η Honeywell Aerospace, η Northrop Grumman Corp. και η Raytheon Technologies Corp. είναι μεταξύ των εταιρειών που παρέχουν υποσυστήματα αεροηλεκτρονικής, πλοήγηση, αισθητήρες και άλλα εξαρτήματα για το KC-46A.
Η Honeywell Aerospace στο Coon Rapids, Minn., παρέχει το σύστημα αδρανειακής πλοήγησης δεδομένων αέρα για το KC-46A, ενώ οι εγκαταστάσεις της εταιρείας στο Phoenix παρέχουν τη βοηθητική μονάδα ισχύος. Οι εγκαταστάσεις της Honeywell Aerospace στο Tucson της Αριζ., παρέχουν το σύστημα ελέγχου πίεσης καμπίνας KC-46A, ενώ οι εγκαταστάσεις της εταιρείας στην Urbana του Οχάιο, παρέχουν το σύστημα φωτισμού του δεξαμενόπλοιου.
Το τμήμα Ηλεκτρονικών Συστημάτων Northrop Grumman στο Rolling Meadows, Ill., παρέχει τα υπέρυθρα αντίμετρα του μεγάλου αεροσκάφους KC-46A (LAIRCM), ενώ το τμήμα Raytheon Intelligence & Space στο El Segundo, Καλιφόρνια, παρέχει τον ψηφιακό προειδοποιητικό δέκτη ραντάρ του δεξαμενόπλοιου και ψηφιακό anti -Δέκτης παγκόσμιου συστήματος εντοπισμού θέσης (GPS).
Το τμήμα Raytheon Collins Aerospace στο Cedar Rapids της Αϊόβα παρέχει στο ολοκληρωμένο σύστημα οθόνης KC-46A διαγώνιες οθόνες υγρών κρυστάλλων 15,1 ιντσών, οι οποίες βασίζονται στη σουίτα αεροσκαφών για το επιβατικό αεροσκάφος Boeing 787 Dreamliner.
Σχετικά: Η Boeing θα ενσωματώσει 15 αεριωθούμενα αεροσκάφη εναέριου ανεφοδιασμού KC-46A, αεροηλεκτρονικά συστήματα και συστήματα ηλεκτρονικού πολέμου (EW)https://www.militaryaerospace.com/sensors/article/14288938/aerial-refueling-avionics-electronic-warfare-ewΔηλαδή τα εξής συστήματα: Το τμήμα ηλεκτρονικών συστημάτων Northrop Grumman στο Rolling Meadows, Ill., παρέχει τα υπέρυθρα αντίμετρα μεγάλων αεροσκαφών (LAIRCM) του KC-46, ενώ το τμήμα Raytheon Intelligence & Space στο El Segundo, Καλιφόρνια, παρέχει τον ψηφιακό προειδοποιητικό δέκτη ραντάρ του δεξαμενόπλοιου και ψηφιακό αντιμέτωπο.
Η Collins Aerospace παρέχει επίσης το σύστημα τακτικής επίγνωσης της κατάστασης του KC-46A, την τεχνολογία απομακρυσμένης όρασης 3-D και 2-D για τον χειριστή του βραχίονα, το σύστημα επικοινωνιών, πλοήγησης, επιτήρησης (CNI), δικτύωσης και συστήματα ελέγχου πτήσης.
Η Συνεργασία DRS Technologies Inc. Laurel Technologies στο Johnstown, Pa., παρέχει τον εναέριο σταθμό χειριστή ανεφοδιασμού (AROS) του KC-46A. Η εγκατάσταση Eaton Aerospace στο Grand Rapids, Mich., παρέχει τα ηλεκτρομηχανικά συστήματα και τα συστήματα ενεργοποίησης της πόρτας φορτίου του δεξαμενόπλοιου.
Η Woodward Inc. στο Skokie, στο Ill., εν τω μεταξύ, παρέχει το σύστημα αισθητήρων, τη μονάδα ελέγχου και τηλεσκοπικές ράβδους ελέγχου και ελέγχου πτήσης για το εναέριο μπουμ ανεφοδιασμού του Οι εγκαταστάσεις της GE Aviation Systems στο Grand Rapids, Mich., και στο Clearwater, Fla., παρέχουν το σύστημα ελέγχου αποστολής KC-46A, το οποίο παρέχει ολοκληρωμένη διαχείριση επικοινωνιών για την υποστήριξη της σύνδεσης δεδομένων διαχείρισης εναέριας κυκλοφορίας και επιτρέπει στο αεροσκάφος να εκτελεί με ακρίβεια πλοήγησης όχι επί του παρόντος διαθέσιμα στον στόλο δεξαμενόπλοιων.
Η GE Aviation παρέχει επίσης το σύστημα διαχείρισης πτήσεων KC-46A (FMS), το οποίο βοηθά το αεροσκάφος να πετάει σχετικά μικρές διαδρομές πτήσης και καθόδους ρελαντί για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου, ενώ παράλληλα μειώνει τις εκπομπές ρύπων και τον θόρυβο του κινητήρα.
Με αυτήν την παραγγελία η Boeing θα κάνει τη δουλειά στο Σιάτλ και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως τον Ιούλιο του 2027KC-46A. Σχόλιο Γεωργίου Δικαίου ας μην ξεχνάμε πως έχει cargo door και άφθονο χώρο μεταφοράς επιβατών και φορτίου. Μπορεί να μεταφέρει ελαφριά φορτία και πυρομαχικά.Κόστος του κάθε ενός KC-46 A 155 εκατομμύρια δολάρια. Δηλαδή με 310 εκατομμύρια δολάρια θα αγοράζαμε δυο. Μας συμφέρει; Όχι αγοράζεις με τα ίδια χρήματα δυο KC-390.
Πηγή: https://hellenicdefencenet.blogspot.com/2023/12/boeing-15-kc-46a-23.html
Πηγή: i-epikaira.blogspot.com