Δεν μπορούμε να φανταστούμε πόσοι είναι εκείνοι που γνωρίζουν πως η κυβέρνηση των ΗΠΑ διαχειρίζεται μια αεροπορική εταιρεία που ονομάζεται Janet Airlines, τα αεροπλάνα της οποίας πετούν πάντα κάτω απ’ την εμβέλεια των ραντάρ και δεν χρησιμοποιούν ποτέ άλλα εμπορικά αεροδρόμια εκτός από εκείνο όπου έχουν τη βάση τους.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι πολύ λίγοι είναι εκείνοι των οποίων τράβηξε την προσοχή η ύπαρξη ή η πτήση κάποιου αεροσκάφους της εταιρείας. Λίγοι, αλλά υπάρχουν.
Οι κινήσεις/επιχειρήσεις των επιβατών και οι λειτουργίες της Janet είναι όντως άκρως απόρρητες. Και κατ΄ αρχήν, κανείς δεν γνωρίζει γιατί αυτή η εταιρεία ονομάζεται Janet και τί σημαίνει αυτό το όνομα. Κάποιοι υποθέτουν πως πρόκειται για το ακρώνυμο της φράσης Just Another Non-Existent Terminal, άλλοι Joint Air Νetwork for Employee Transportation. Δεν λείπουν και άλλες «εκδοχές» πιο φανταστικές.
Εξάλλου τα αεροπλάνα της δεν έχουν ούτε καν κάποιο εθνικό ή τοπικό διακριτικό, όπως εκείνα όλων των εμπορικών αεροπορικών εταιρειών. Τα σκάφη τους είναι τελείως άσπρα με μια γραμμή κόκκινη ή μπλε στη μέση, από το πιλοτήριο ως την ουρά, ενώ η ουρά είναι όλη άσπρη και στη βάση της είναι γραμμένος μόνο ο αριθμός εγγραφής.
Ο στόλος της Janet διαθέτει μόνο 11 αεροσκάφη: 6 Boeing 737-600, 2 Beechcraft 1900 και 3 Beechcraft 200C. ¨Όλα τα Boeing 737-600 ανήκαν στο παρελθόν στην Air China από την οποία αγοράστηκαν ως μεταχειρισμένα, μισοτιμής. Ωστόσο η Janet δεν είναι μια ιδιωτική εταιρεία, γιατί ανήκει στην USForce.
Η επιχειρησιακή βάση της Janet βρίσκεται στο διεθνές αεροδρόμιο Mc Carren στο Las Vegas όπου διαθέτει έναν ιδιωτικό και διαπιστευμένο terminal γνωστό με την ονομασία Gold Coast Terminal. Στο παρελθόν την διαχείρισή της την εξασφάλιζε ο εργολάβος του ΥΠΑΜ με την ονομασία EG&G (μια εταιρεία που συνέβαλε πολύ στην ανάπτυξη των αμερικανικών πυρηνικών όπλων). Αργότερα, το 1999, το Group Carlyle εξαγόρασε την εργολαβία ΕG&G και τρία χρόνια μετά, το 2002, η URS Corporation εξαγόρασε την Carlyle. Τελικά το 2014 η AECOM εξαγόρασε την URS και από τότε διαχειρίζεται αυτό το ιδιωτικό, μυστικό πάρκιν/terminal.
Η Janet Airlines είναι παγκοσμίως η μόνη αεροπορική εταιρεία που δεν πουλάει εισιτήρια, δεν κοινοποιεί τον κατάλογο των επιβατών της και οι προορισμοί της δεν εμφανίζονται σε κανέναν πίνακα αεροδρομίου.
Μια έκθεση της Popular Mechanics αναφέρει ότι κάθε πρωί ο χώρος παρκαρίσματος του terminal γεμίζει με εκατοντάδες αυτοκίνητα όταν τα αεροπλάνα απογειώνονται για τα ταξίδια τους. Το βράδυ, όταν τα αεροπλάνα επιστρέφουν, τα αυτοκίνητα εξαφανίζονται τελείως χωρίς να ξέρει κανείς από πού έρχονται και πού πηγαίνουν.
Όσον αφορά τους αεροσυνοδούς και λοιπό βοηθητικό πλήρωμα πτήσης, ισχύει η απόλυτη υποχρέωση διατήρησης της μυστικότητας ως προϋπόθεση ανάληψης εργασίας στην αεροπορική εταιρεία. Η διαδικασία υποψηφιότητας είναι σχολαστικά επιμελής και απαιτεί από τους υποψήφιους να αποκαλύψουν την παραμικρή όψη της προσωπικής ζωής τους, ως και τις παραμικρές λεπτομέρειες.
Ερευνάται όχι μόνο η «ιστορία» του υποψηφίου, αλλά και παρόν και παρελθόν όλων των οικείων του, φίλων και γνωστών.
Τελικά ενώ η διαδικασία πρόσληψης είναι απολύτως εμπιστευτική, η εταιρεία δημοσιεύει της ελεύθερες θέσεις αεροσυνοδών και πιλότων όπως μια οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία, σε δημόσια θέα στις προθήκες των ιστοσελίδων εύρεσης εργασίας.
* * *
Δεν υπάρχει τίποτα το ασφαλές, υπάρχουν μόνο ενδείξεις ότι η εταιρεία Janet μεταφέρει προσωπικό από και στην top secret στρατιωτική βάση με το όνομα Area 51 και από άλλες μυστικές τοποθεσίες, ένα προσωπικό που γνωρίζει μυστικά υψίστης σημασίας.
Όπως ξέρουμε, η βάση Area 51, στην Νεβάδα, είναι δημοφιλής για τις θεωρίες συνομωσίας που περιβάλλουν τις δραστηριότητες της αμερικανικής κυβέρνησης. Πολλοί είναι εκείνοι που είναι πεπεισμένοι πως η κυβέρνηση των ΗΠΑ κρύβει επιχειρήσεις που έχουν να κάνουν με την εξωγήινη ζωή, τα UFO, την παραγωγή εξωγήινης τεχνολογίας.
Σε αυτή τη βάση λέγεται πως διατηρείται το σώμα ενός εξωγήινου που στις 2 Ιουλίου 1947 είχε πέσει με ένα UFO κοντά στο Roswell. Και είναι αυτή η ίδια η βάση στην οποία λένε πως γυρίστηκαν οι σκηνές της πρώτης αμερικανικής «προσελήνωσης» στις 20 Ιουλίου 1969 που στην πραγματικότητα δεν έγινε ποτέ!
Φυσικά εκεί ο εναέριος χώρος με έκταση μεγαλύτερη από τη Σικελία (25.711 km2) Airspace 4808 North είναι ένας από τους πιο προστατευμένους στον κόσμο. Στρατιωτικά μαχητικά περιπολούν σε όλο τον χώρο όλο το 24ωρο και έχουν εξουσιοδότηση να καταρρίπτουν χωρίς προειδοποίηση οποιονδήποτε ενδεχόμενο «παρείσακτο» απ’ όπου κι αν προέρχεται.
Μετά την απογείωση τα αεροπλάνα επικοινωνούν με το τμήμα ελέγχου Mc Carran Departure Control του Las Vegas χρησιμοποιώντας ονομασίες όπως Janet 210 ή Janet 301. Μετά, τα αεροσκάφη με προορισμό την Area 51 καταχωρίζονται στην Nellis Air Force Base που επιβλέπει τον εναέριο χώρο της νότιας Νεβάδα.
Τα αεροπλάνα όταν αφήνουν τον εναέριο χώρο της Area 51 αλλάζουν συχνότητα και αναγνωριστικό κώδικα σε Racer 25 ή Bones 58, λ.χ. Σε αυτές τις περιπτώσεις τα αεροσκάφη είναι σαν να κατευθύνονται προς μια μαύρη τρύπα πληροφοριών: τα πάντα εξαφανίζονται!
Η εταιρεία δεν πετάει μόνο από και προς την Area 51. Έχει και άλλους προορισμούς για τους οποίους – και εδώ βρίσκεται η διαφορά – δεν απενεργοποιεί τα trasponders τροχιάς της. Πάντως, οι περισσότεροι προορισμοί βρίσκονται στη Νεβάδα. Εκτός αυτών, όμως, πυκνοί είναι και οι προορισμοί προς την Νέα Υόρκη, Νέο Μεξικό και Καλιφόρνια.
Μερικοί προορισμοί περιλαμβάνουν και την Naval Air Weapons Station στο China Lake, την Air Force Plant 42, την Edwards Air Force Base και την Area 52 στην Utah όπου λένε (κανείς όμως δεν ξέρει αν αληθεύει) πως μεταφέρθηκαν όλες οι αποδείξεις ύπαρξης των εξωγήινων. Πάντως, ακριβώς στην Utah στα γραφεία της Hill Air Force Base στη πόλη Layton φαίνεται πως η Janet Airlines είναι εγγεγραμμένη για να εκτελεί δρομολόγια εντός του εθνικού χώρου.
* * *
Οι πρώτες πτήσεις της Janet έγιναν το 1972.
Η Popular Mechanics αναφέρει ότι η αεροπορική εταιρεία μεταφέρει οπουδήποτε από εκατοντάδες έως χιλιάδες ταξιδιώτες κάθε μέρα. Σε αυτούς τους ταξιδιώτες το ντύσιμο σε τίποτα δεν διαφέρει από οποιονδήποτε «κανονικό» ταξιδιώτη. Ωστόσο, όλοι οι ταξιδιώτες ταξιδεύουν σε όλη την επικράτεια των ΗΠΑ μόνο σε στρατιωτικές κι κυβερνητικές δομές.
Και βεβαίως, αν και η αεροπορική εταιρεία Janet είναι top secret και οι δραστηριότητες των ταξιδιωτών είναι γενικά άγνωστες, δεν υπάρχει καμία δυσκολία να δει κανείς τα αεροσκάφη της ταξιδεύοντας από το αεροδρόμιο του Las Vegas.
Και στην Ατλάντα όμως θα μπορεί κάποιος να δει αεροπλάνα της Janet στο χώρο συντήρησης της TechOps της Delta Air Lines.
Απ’ ό, τι ξέρουμε, η εταιρεία Janet είχε ως τώρα ένα μόνο αεροπορικό ατύχημα: το 2004 ένα αεροπλάνο της έπεσε ενώ πλησίαζε το Tonopach Test Range, μετά που ο πιλότος έπαθε έμφραγμα. Μαζί με αυτόν τότε είχαν πεθάνει άλλα πέντε άτομα.
Μετά απ’ όλα αυτά το μυστήριο παραμένει. Είναι αλήθεια πως μπορεί κανείς να δει τα αεροπλάνα της Janet στο αεροδρόμιο: οι προορισμοί τους όμως και οι επιχειρήσεις των επιβατών παραμένουν για όλους ένα αδιαπέραστο μυστήριο και μυστικό.
Κρεσέντσιο Σαντζίλιο
Το μόνο σίγουρο είναι ότι πολύ λίγοι είναι εκείνοι των οποίων τράβηξε την προσοχή η ύπαρξη ή η πτήση κάποιου αεροσκάφους της εταιρείας. Λίγοι, αλλά υπάρχουν.
Οι κινήσεις/επιχειρήσεις των επιβατών και οι λειτουργίες της Janet είναι όντως άκρως απόρρητες. Και κατ΄ αρχήν, κανείς δεν γνωρίζει γιατί αυτή η εταιρεία ονομάζεται Janet και τί σημαίνει αυτό το όνομα. Κάποιοι υποθέτουν πως πρόκειται για το ακρώνυμο της φράσης Just Another Non-Existent Terminal, άλλοι Joint Air Νetwork for Employee Transportation. Δεν λείπουν και άλλες «εκδοχές» πιο φανταστικές.
Εξάλλου τα αεροπλάνα της δεν έχουν ούτε καν κάποιο εθνικό ή τοπικό διακριτικό, όπως εκείνα όλων των εμπορικών αεροπορικών εταιρειών. Τα σκάφη τους είναι τελείως άσπρα με μια γραμμή κόκκινη ή μπλε στη μέση, από το πιλοτήριο ως την ουρά, ενώ η ουρά είναι όλη άσπρη και στη βάση της είναι γραμμένος μόνο ο αριθμός εγγραφής.
Ο στόλος της Janet διαθέτει μόνο 11 αεροσκάφη: 6 Boeing 737-600, 2 Beechcraft 1900 και 3 Beechcraft 200C. ¨Όλα τα Boeing 737-600 ανήκαν στο παρελθόν στην Air China από την οποία αγοράστηκαν ως μεταχειρισμένα, μισοτιμής. Ωστόσο η Janet δεν είναι μια ιδιωτική εταιρεία, γιατί ανήκει στην USForce.
Η επιχειρησιακή βάση της Janet βρίσκεται στο διεθνές αεροδρόμιο Mc Carren στο Las Vegas όπου διαθέτει έναν ιδιωτικό και διαπιστευμένο terminal γνωστό με την ονομασία Gold Coast Terminal. Στο παρελθόν την διαχείρισή της την εξασφάλιζε ο εργολάβος του ΥΠΑΜ με την ονομασία EG&G (μια εταιρεία που συνέβαλε πολύ στην ανάπτυξη των αμερικανικών πυρηνικών όπλων). Αργότερα, το 1999, το Group Carlyle εξαγόρασε την εργολαβία ΕG&G και τρία χρόνια μετά, το 2002, η URS Corporation εξαγόρασε την Carlyle. Τελικά το 2014 η AECOM εξαγόρασε την URS και από τότε διαχειρίζεται αυτό το ιδιωτικό, μυστικό πάρκιν/terminal.
Η Janet Airlines είναι παγκοσμίως η μόνη αεροπορική εταιρεία που δεν πουλάει εισιτήρια, δεν κοινοποιεί τον κατάλογο των επιβατών της και οι προορισμοί της δεν εμφανίζονται σε κανέναν πίνακα αεροδρομίου.
Μια έκθεση της Popular Mechanics αναφέρει ότι κάθε πρωί ο χώρος παρκαρίσματος του terminal γεμίζει με εκατοντάδες αυτοκίνητα όταν τα αεροπλάνα απογειώνονται για τα ταξίδια τους. Το βράδυ, όταν τα αεροπλάνα επιστρέφουν, τα αυτοκίνητα εξαφανίζονται τελείως χωρίς να ξέρει κανείς από πού έρχονται και πού πηγαίνουν.
Όσον αφορά τους αεροσυνοδούς και λοιπό βοηθητικό πλήρωμα πτήσης, ισχύει η απόλυτη υποχρέωση διατήρησης της μυστικότητας ως προϋπόθεση ανάληψης εργασίας στην αεροπορική εταιρεία. Η διαδικασία υποψηφιότητας είναι σχολαστικά επιμελής και απαιτεί από τους υποψήφιους να αποκαλύψουν την παραμικρή όψη της προσωπικής ζωής τους, ως και τις παραμικρές λεπτομέρειες.
Ερευνάται όχι μόνο η «ιστορία» του υποψηφίου, αλλά και παρόν και παρελθόν όλων των οικείων του, φίλων και γνωστών.
Τελικά ενώ η διαδικασία πρόσληψης είναι απολύτως εμπιστευτική, η εταιρεία δημοσιεύει της ελεύθερες θέσεις αεροσυνοδών και πιλότων όπως μια οποιαδήποτε άλλη αεροπορική εταιρεία, σε δημόσια θέα στις προθήκες των ιστοσελίδων εύρεσης εργασίας.
* * *
Δεν υπάρχει τίποτα το ασφαλές, υπάρχουν μόνο ενδείξεις ότι η εταιρεία Janet μεταφέρει προσωπικό από και στην top secret στρατιωτική βάση με το όνομα Area 51 και από άλλες μυστικές τοποθεσίες, ένα προσωπικό που γνωρίζει μυστικά υψίστης σημασίας.
Όπως ξέρουμε, η βάση Area 51, στην Νεβάδα, είναι δημοφιλής για τις θεωρίες συνομωσίας που περιβάλλουν τις δραστηριότητες της αμερικανικής κυβέρνησης. Πολλοί είναι εκείνοι που είναι πεπεισμένοι πως η κυβέρνηση των ΗΠΑ κρύβει επιχειρήσεις που έχουν να κάνουν με την εξωγήινη ζωή, τα UFO, την παραγωγή εξωγήινης τεχνολογίας.
Σε αυτή τη βάση λέγεται πως διατηρείται το σώμα ενός εξωγήινου που στις 2 Ιουλίου 1947 είχε πέσει με ένα UFO κοντά στο Roswell. Και είναι αυτή η ίδια η βάση στην οποία λένε πως γυρίστηκαν οι σκηνές της πρώτης αμερικανικής «προσελήνωσης» στις 20 Ιουλίου 1969 που στην πραγματικότητα δεν έγινε ποτέ!
Φυσικά εκεί ο εναέριος χώρος με έκταση μεγαλύτερη από τη Σικελία (25.711 km2) Airspace 4808 North είναι ένας από τους πιο προστατευμένους στον κόσμο. Στρατιωτικά μαχητικά περιπολούν σε όλο τον χώρο όλο το 24ωρο και έχουν εξουσιοδότηση να καταρρίπτουν χωρίς προειδοποίηση οποιονδήποτε ενδεχόμενο «παρείσακτο» απ’ όπου κι αν προέρχεται.
Μετά την απογείωση τα αεροπλάνα επικοινωνούν με το τμήμα ελέγχου Mc Carran Departure Control του Las Vegas χρησιμοποιώντας ονομασίες όπως Janet 210 ή Janet 301. Μετά, τα αεροσκάφη με προορισμό την Area 51 καταχωρίζονται στην Nellis Air Force Base που επιβλέπει τον εναέριο χώρο της νότιας Νεβάδα.
Τα αεροπλάνα όταν αφήνουν τον εναέριο χώρο της Area 51 αλλάζουν συχνότητα και αναγνωριστικό κώδικα σε Racer 25 ή Bones 58, λ.χ. Σε αυτές τις περιπτώσεις τα αεροσκάφη είναι σαν να κατευθύνονται προς μια μαύρη τρύπα πληροφοριών: τα πάντα εξαφανίζονται!
Η εταιρεία δεν πετάει μόνο από και προς την Area 51. Έχει και άλλους προορισμούς για τους οποίους – και εδώ βρίσκεται η διαφορά – δεν απενεργοποιεί τα trasponders τροχιάς της. Πάντως, οι περισσότεροι προορισμοί βρίσκονται στη Νεβάδα. Εκτός αυτών, όμως, πυκνοί είναι και οι προορισμοί προς την Νέα Υόρκη, Νέο Μεξικό και Καλιφόρνια.
Μερικοί προορισμοί περιλαμβάνουν και την Naval Air Weapons Station στο China Lake, την Air Force Plant 42, την Edwards Air Force Base και την Area 52 στην Utah όπου λένε (κανείς όμως δεν ξέρει αν αληθεύει) πως μεταφέρθηκαν όλες οι αποδείξεις ύπαρξης των εξωγήινων. Πάντως, ακριβώς στην Utah στα γραφεία της Hill Air Force Base στη πόλη Layton φαίνεται πως η Janet Airlines είναι εγγεγραμμένη για να εκτελεί δρομολόγια εντός του εθνικού χώρου.
* * *
Οι πρώτες πτήσεις της Janet έγιναν το 1972.
Η Popular Mechanics αναφέρει ότι η αεροπορική εταιρεία μεταφέρει οπουδήποτε από εκατοντάδες έως χιλιάδες ταξιδιώτες κάθε μέρα. Σε αυτούς τους ταξιδιώτες το ντύσιμο σε τίποτα δεν διαφέρει από οποιονδήποτε «κανονικό» ταξιδιώτη. Ωστόσο, όλοι οι ταξιδιώτες ταξιδεύουν σε όλη την επικράτεια των ΗΠΑ μόνο σε στρατιωτικές κι κυβερνητικές δομές.
Και βεβαίως, αν και η αεροπορική εταιρεία Janet είναι top secret και οι δραστηριότητες των ταξιδιωτών είναι γενικά άγνωστες, δεν υπάρχει καμία δυσκολία να δει κανείς τα αεροσκάφη της ταξιδεύοντας από το αεροδρόμιο του Las Vegas.
Και στην Ατλάντα όμως θα μπορεί κάποιος να δει αεροπλάνα της Janet στο χώρο συντήρησης της TechOps της Delta Air Lines.
Απ’ ό, τι ξέρουμε, η εταιρεία Janet είχε ως τώρα ένα μόνο αεροπορικό ατύχημα: το 2004 ένα αεροπλάνο της έπεσε ενώ πλησίαζε το Tonopach Test Range, μετά που ο πιλότος έπαθε έμφραγμα. Μαζί με αυτόν τότε είχαν πεθάνει άλλα πέντε άτομα.
Μετά απ’ όλα αυτά το μυστήριο παραμένει. Είναι αλήθεια πως μπορεί κανείς να δει τα αεροπλάνα της Janet στο αεροδρόμιο: οι προορισμοί τους όμως και οι επιχειρήσεις των επιβατών παραμένουν για όλους ένα αδιαπέραστο μυστήριο και μυστικό.
Κρεσέντσιο Σαντζίλιο
Πηγή: i-epikaira.blogspot.com