Ο πρεσβευτής της Βουλγαρίας στην Αθήνα, Βαλεντίν Ποριάζοφ, δήλωσε σχετικά με το μέγα έργο που ετοίμασε η Ευρώπη για την παράκαμψη των Στενών, «Το έργο Sea2Sea θα είναι μια εναλλακτική διαδρομή προς τα Στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων».
Υπήρξε μια κρίσιμη εξέλιξη στη γραμμή Τουρκίας-Ελλάδας, όπου πρόσφατα έγιναν βήματα εξομάλυνσης…
Ο Πρέσβης της Βουλγαρίας στην Αθήνα, Βαλεντίν Ποριάζοφ, γράφει η Sozcu, έκανε δήλωση για το μέγα έργο που ετοιμάζει η Ευρώπη για την παράκαμψη του Βοσπόρου.
Ο Ποριάζοφ είπε, «Το έργο Sea2Sea θα είναι μια εναλλακτική διαδρομή προς τα Στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων».
Ο Πρέσβης της Βουλγαρίας στην Ελλάδα, Ποριάζοφ, επίτιμος προσκεκλημένος της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, δήλωσε στον ειδησεογραφικό ιστότοπο Voria.gr, «Στόχος του έργου Sea2Sea είναι να συνδέσει τα βουλγαρικά λιμάνια στη Μαύρη Θάλασσα με τα ελληνικά λιμάνια στο Βόρειο Αιγαίο με μια σύγχρονη υποδομή μεταφορών, ενέργειας και επικοινωνιών», διευκρίνισε.
Εναλλακτική διαδρομή προς τα Στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων
Οι δηλώσεις του πρέσβη Ποριάζοφ είχαν ευρεία κάλυψη και στα ελληνικά ΜΜΕ.Υπογραμμίζοντας τη σημασία του έργου, ο Ποριάζοφ δήλωσε ότι στην πράξη αυτή θα ήταν μια εναλλακτική διαδρομή προς τον Βόσπορο και τα Δαρδανέλια και επέστησε την προσοχή στην ανάγκη δημιουργίας καλύτερης υποδομής μεταξύ των δύο χωρών (Βουλγαρία-Ελλάδα).
Εκτός από το έργο του αγωγού IGB, το οποίο λειτουργεί από τον Οκτώβριο του 2022 για τη διασύνδεση φυσικού αερίου μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας, ο Ποριάζοφ αναφέρθηκε επίσης συγκεκριμένα στον πλωτό τερματικό σταθμό LNG κοντά στην Αλεξανδρούπολη, ο οποίος θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και είπε ότι το έργο στην Αλεξανδρούπολη αποτελεί θετικό παράδειγμα για νέες βιώσιμες επενδύσεις και ανέφερε ότι είναι ένα ξεκάθαρο παράδειγμα μακροπρόθεσμης επενδυτικής στρατηγικής για τον επιχειρηματικό κόσμο, με ευρεία περιφερειακή εμβέλεια και έμπνευση.
Αναφερόμενος στη συμμετοχή της Βουλγαρίας στην 87η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ο Πρέσβης Ποριάζοφ συνέχισε τη δήλωσή του και ανέφερε επίσης ότι η χώρα του έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για έργα που αφορούν τη μελλοντική ανάπτυξη και διαχείριση των λιμανιών της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης.
«Οι βουλγαρικές εταιρείες σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δύο εμπορικά λιμάνια, ειδικά στο πλαίσιο του αποκλεισμού των εμπορικών οδών στη Μαύρη Θάλασσα λόγω της επιθετικότητας της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας», δήλωσε ο Βούλγαρος πρέσβης.
Οι ελληνικές επενδύσεις στη Βουλγαρία έσπασαν Ρεκόρ
Ο Ποριάζοφ αναφέρθηκε επίσης συγκεκριμένα στην εμπορική παρουσία της Ελλάδας στη Βουλγαρία, αναφέροντας ότι περισσότερες από 18 χιλιάδες ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα του έχουν αυξηθεί σημαντικά.
Οι συνολικές ελληνικές επενδύσεις στη Βουλγαρία έφτασαν τα 3 δισ. ευρώ το 2022.
Επισήμανε ότι η Ελλάδα είναι η τρίτη μεγαλύτερη πηγή άμεσων ξένων επενδύσεων της Βουλγαρίας για το 2023, με έσοδα άνω των 300 εκατ. ευρώ.
Βελτίωση 1,08 δισ. ευρώ στην υπάρχουσα ενιαία σιδηροδρομική γραμμή, μήκους 206 χιλιομέτρων, στα σύνορα Αλεξανδρούπολης – Ορμένιο – Ελλάδας-Βουλγαρίας, θα πραγματοποιήσει η κοινή εταιρεία που θα ιδρύσουν Ελλάδα και Βουλγαρία.
Με το έργο υπάρχει προσδοκία κέρδους 650 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που διέρχονται από το Βόσπορο και τα Δαρδανέλια, καταλήγει το τούρκικο δημοσίευμα.
—
The Hellenic Information Team
Υπήρξε μια κρίσιμη εξέλιξη στη γραμμή Τουρκίας-Ελλάδας, όπου πρόσφατα έγιναν βήματα εξομάλυνσης…
Ο Πρέσβης της Βουλγαρίας στην Αθήνα, Βαλεντίν Ποριάζοφ, γράφει η Sozcu, έκανε δήλωση για το μέγα έργο που ετοιμάζει η Ευρώπη για την παράκαμψη του Βοσπόρου.
Ο Ποριάζοφ είπε, «Το έργο Sea2Sea θα είναι μια εναλλακτική διαδρομή προς τα Στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων».
Ο Πρέσβης της Βουλγαρίας στην Ελλάδα, Ποριάζοφ, επίτιμος προσκεκλημένος της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, δήλωσε στον ειδησεογραφικό ιστότοπο Voria.gr, «Στόχος του έργου Sea2Sea είναι να συνδέσει τα βουλγαρικά λιμάνια στη Μαύρη Θάλασσα με τα ελληνικά λιμάνια στο Βόρειο Αιγαίο με μια σύγχρονη υποδομή μεταφορών, ενέργειας και επικοινωνιών», διευκρίνισε.
Εναλλακτική διαδρομή προς τα Στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων
Οι δηλώσεις του πρέσβη Ποριάζοφ είχαν ευρεία κάλυψη και στα ελληνικά ΜΜΕ.Υπογραμμίζοντας τη σημασία του έργου, ο Ποριάζοφ δήλωσε ότι στην πράξη αυτή θα ήταν μια εναλλακτική διαδρομή προς τον Βόσπορο και τα Δαρδανέλια και επέστησε την προσοχή στην ανάγκη δημιουργίας καλύτερης υποδομής μεταξύ των δύο χωρών (Βουλγαρία-Ελλάδα).
Εκτός από το έργο του αγωγού IGB, το οποίο λειτουργεί από τον Οκτώβριο του 2022 για τη διασύνδεση φυσικού αερίου μεταξύ Ελλάδας και Βουλγαρίας, ο Ποριάζοφ αναφέρθηκε επίσης συγκεκριμένα στον πλωτό τερματικό σταθμό LNG κοντά στην Αλεξανδρούπολη, ο οποίος θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους και είπε ότι το έργο στην Αλεξανδρούπολη αποτελεί θετικό παράδειγμα για νέες βιώσιμες επενδύσεις και ανέφερε ότι είναι ένα ξεκάθαρο παράδειγμα μακροπρόθεσμης επενδυτικής στρατηγικής για τον επιχειρηματικό κόσμο, με ευρεία περιφερειακή εμβέλεια και έμπνευση.
Αναφερόμενος στη συμμετοχή της Βουλγαρίας στην 87η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, ο Πρέσβης Ποριάζοφ συνέχισε τη δήλωσή του και ανέφερε επίσης ότι η χώρα του έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για έργα που αφορούν τη μελλοντική ανάπτυξη και διαχείριση των λιμανιών της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης.
«Οι βουλγαρικές εταιρείες σκοπεύουν να χρησιμοποιήσουν αυτά τα δύο εμπορικά λιμάνια, ειδικά στο πλαίσιο του αποκλεισμού των εμπορικών οδών στη Μαύρη Θάλασσα λόγω της επιθετικότητας της Ρωσίας κατά της Ουκρανίας», δήλωσε ο Βούλγαρος πρέσβης.
Οι ελληνικές επενδύσεις στη Βουλγαρία έσπασαν Ρεκόρ
Ο Ποριάζοφ αναφέρθηκε επίσης συγκεκριμένα στην εμπορική παρουσία της Ελλάδας στη Βουλγαρία, αναφέροντας ότι περισσότερες από 18 χιλιάδες ελληνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στη χώρα του έχουν αυξηθεί σημαντικά.
Οι συνολικές ελληνικές επενδύσεις στη Βουλγαρία έφτασαν τα 3 δισ. ευρώ το 2022.
Επισήμανε ότι η Ελλάδα είναι η τρίτη μεγαλύτερη πηγή άμεσων ξένων επενδύσεων της Βουλγαρίας για το 2023, με έσοδα άνω των 300 εκατ. ευρώ.
Βελτίωση 1,08 δισ. ευρώ στην υπάρχουσα ενιαία σιδηροδρομική γραμμή, μήκους 206 χιλιομέτρων, στα σύνορα Αλεξανδρούπολης – Ορμένιο – Ελλάδας-Βουλγαρίας, θα πραγματοποιήσει η κοινή εταιρεία που θα ιδρύσουν Ελλάδα και Βουλγαρία.
Με το έργο υπάρχει προσδοκία κέρδους 650 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως από τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που διέρχονται από το Βόσπορο και τα Δαρδανέλια, καταλήγει το τούρκικο δημοσίευμα.
—
The Hellenic Information Team
Πηγή: i-epikaira.blogspot.com