Τι συμβαίνει στην "ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ" της Θεσσαλονίκης;
Όπως μας αναφέρουν αναγνώστες μας, καλούν το "100" και περιμένουν σε σειρά αναμονής αρκετά λεπτά!
Μήπως διαφεύγει της προσοχής των αρμοδίων ότι το "100" πρέπει να απαντά ΑΜΕΣΩΣ;
Μήπως κάποιοι έχουν μειώσει το διαθέσιμο προσωπικό της Υπηρεσίας αυτής στο ελάχιστο;
Μήπως νομίζουν ότι το "100" είναι κάποια ιδιωτική ή απλή δημόσια υπηρεσία, που πρέπει να περιμένει κανείς τη...σειρά του για να εξυπηρετηθεί ή η ΑΜΕΣΗ ΔΡΑΣΗ που πιθανότατα πρέπει να αντιμετωπίσει κάποιο συμβάν σε ΑΜΕΣΟ χρόνο;
Ας φροντίσουν οι αρμόδιοι να επανδρώσουν την Υπηρεσία αυτή καταλλήλως και να αφαιρέσουν τον " αυτόματο τηλεφωνητή" που δεν έχει καμία θέση σε τέτοια Υπηρεσία.
Ελπίζουμε να μη χρειασθεί να επανέλθουμε γιατί ήδη αναγνώστης μας προτιθεται να μαγνητοφωνήσει τη κλήση με τη σχετική αυτόματη εκφώνηση και να καταγράψει το χρόνο που θα απαντηθεί.
Η παροχή των εξαιρετικών υπηρεσιών που προσφέρει αυτή η Υπηρεσία, δεν θα πρέπει να αμβλύνεται από έλλειψη αρκετού προσωπικού στο τηλ. κέντρο.