18.8.23

Φωτιά σε βυτιοφόρο με 7,2 τόνους υγραέριο: Μετά από 8 ώρες άνοιξε η Αθηνών-Κορίνθου – Χιλιάδες οδηγοί εγκλωβισμένοι (upd)

Δεν θα μπορούσε να κοπεί ένα μέρος του διαχωριστικού στηθαίου και με προπομπό περιπολικό με φάρους  αναμμένους να χρησιμοποιηθεί μία λωρίδα από το αντίθετο ρεύμα για την κίνηση των αυτοκινήτων από εκεί;
ΑΛΕΞ
 

Κλειστή έμεινε για περισσότερες από οκτώ ώρες εθνική οδός Αθηνών-Κορίνθου, λόγω της φωτιάς που ξέσπασε σε βυτιοφόρο που μετέφερε υγραέριο, κάτι που έχει οδηγήσει σε ένα απίστευτο μποτιλιάρισμα, με οδηγούς να παραμένουν εγκλωβισμένοι επί ώρες και την αστυνομία να τους μοιράζει νεράκια, λόγω της ζέστης. 

Η Πυροσβεστική προέβη σε ανακοίνωση σχετικά με το βυτιοφόρο που τυλίχθηκε στις φλόγες στην Αθηνών-Κορίνθου. Λίγο μετά τις 20:30 ολοκληρώθηκε η διαδικασία μετάγγισης του επικίνδυνου φορτίου και εν τέλει άνοιξε η εθνική οδός. 

Νωρίτερα είχε  διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στη Ν.Ε.Ο Αθηνών- Κορίνθου:

1. Από το 39ο χιλιόμετρο στο ρεύμα προς Κόρινθο

2. Από το ύψος των διοδίων Ελευσίνα στο ρεύμα προς Κόρινθο

3. Από το 57ο χιλιόμετρο στο ρεύμα προς Αθήνα

Σε συνεργασία με την Τροχαία και την Ελληνική Αστυνομία, καταβάλλεται προσπάθεια διοχέτευσης των οχημάτων στα δύο ρεύματα της παλαιάς εθνικής οδού μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας, η οποία, λόγω της επικινδυνότητας της κατάστασης, πραγματοποιείται σύμφωνα με το Πρωτόκολλο Ενεργειών και την παρουσία τεχνικού ασφαλείας, αναφέρει η Πυροσβεστική.

Παράλληλα, είχε κλείσει και η Παλαιά Εθνική Οδός Αθηνών – Κορίνθου από το ύψος των διοδίων της Ελευσίνας έως την Κινέττα και στα δύο ρεύματα κυκλοφορίας, με αποτέλεσμα να σχηματιστούν ουρές χιλιομέτρων και οι οδηγοί να παραμένουν εγκλωβισμένοι για τουλάχιστον οκτώ ώρες.

Θα χρειαστεί τουλάχιστον ένα δίωρο για να ολοκληρωθεί η μετάγγιση από το βυτιοφόρο

Μιλώντας στο δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ, η εκπρόσωπος της ΕΛΑΣ Κωνσταντία Δημογλίδου τόνισε ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον ακόμα ένα δίωρο μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάγγιση του υγραερίου (7,5 τόνοι) από το βυτιοφόρο σύμφωνα με την ενημέρωση της ιδιωτικής εταιρείας που έχει αναλάβει τη διαδικασία και τη μεταφορά του οχήματος.

«Η διαδικασία γίνεται με συγκεκριμένο πρωτόκολλο ασφαλείας» επισήμανε η κ. Δημογλίδου.

«Θα χρειαστούμε τουλάχιστον ακόμα ένα δίωρο μέχρι να ολοκληρωθεί η διαδικασία σύμφωνα με όσα μας γνωρίζει η εταιρεία, γι’ αυτό ζητήσαμε νωρίτερα από τους οδηγούς να κάνουν αναστροφή είτε προς Αθήνα είτε προς Κόρινθο για να μην ταλαιπωρηθούν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα» ανέφερε χαρακτηριστικά η αξιωματούχος της ΕΛΑΣ.

«Έχει ανοίξει η πάλαια εθνική οδός, έχουν ενεργοποιηθεί και τα ανοίγματα έκτακτης ανάγκης στην Αθηνών – Κορίνθου προκειμένου να οδηγούνται τα οχήματα που βρίσκονται ακόμα στη νέα εθνική οδό στο αντίθετο ρεύμα για να επιστρέψουν. Ζητούμε από τον κόσμο να χρησιμοποιούν την παλαιά εθνική οδό, αλλά δεν υπάρχει λόγος να κινηθούν σε αυτούς τους δρόμους τις επόμενες ώρες οι συμπολίτες μας αν δεν υπάρχει ανάγκη» επισήμανε η κ. Δημογλίδου.

Το χρονικό του «θρίλερ» στην Αθηνών-Κορίνθου 

Όλα ξεκίνησαν, όταν φωτιά ξέσπασε το μεσημέρι σε βυτιοφόρο  λίγο πριν το πρώτο τούνελ της Κακιάς Σκάλας στην εθνική οδό Αθηνών-Κορίνθου στο ρεύμα προς Κόρινθο, με την Τροχαία να διακόπτει την κυκλοφορία στα δύο ρεύματα στη νέα εθνική οδό.

vytioforo-kakia-skala

Ο οδηγός του βυτιοφόρου είναι καλά στην υγεία του καθώς κατάφερε να απομακρυνθεί έγκαιρα από το όχημα.

«Το ωστικό κύμα θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 500 μέτρα»

Ο εκπρόσωπος του Πυροσβεστικού Σώματος Βασίλης Βαθρακογιάννης, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του Open, σημείωσε ότι στο βυτιοφόρο υπάρχουν 7,2 τόνοι υγραερίου που χρησιμοποιείται για οχήματα.

Σύμφωνα με τον κ. Βαθρακογιάννη, έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα ασφαλείας, οι δυνάμεις της Πυροσβεστικής παραμένουν στο σημείο και θα παραμείνουν μέχρι να ολοκληρωθεί η μετάγγιση.

Σε εκείνο το σημείο, ο εκπρόσωπος του Πυροσβεστικού Σώματος υπογράμμισε ότι «είναι μια διαδικασία κατά την οποία πρέπει να τηρηθούν όλα τα μέτρα ασφαλείας, καθώς το παραμικρό λάθος μπορεί να δημιουργήσει μια τεράστια έκρηξη, το ωστικό κύμα της οποίας μπορεί να ξεπεράσει τα 300, τα 400 ή τα 500 μέτρα. Νομίζω ότι αυτό που πρέπει να θέσουμε σε προτεραιότητα είναι η ασφάλεια των πολιτών και των οδηγών. Όλοι ταλαιπωρούνται, αλλά πρέπει να κάνουμε υπομονή, είναι ένα πρωτόκολλο που πρέπει να ακολουθηθεί».

https://www.pronews.gr