27.7.23

Κάθε πέρσι και καλύτερα, κάθε φέτος και χειρότερα!


Το FB έχει κάνει τον κάθε έναν ειδικό επιστήμονα και ανάλογα με τα τρέχοντα γεγονότα της επικαιρότητας να αποκτά κάθε πικραμένος και την ανάλογη εξειδίκευση από τη μία στιγμή στην άλλη.
Του Μάνου Παπανίκου

Τι θα γίνει επιτέλους με αυτό το θέμα της γνώμης επί παντός επιστητού του κάθε πικραμένου που πιστεύει πως έχει γνώση για όλα τα θέματα της επικαιρότητας ανάλογα του τι γίνεται κάθε φορά; Μιλάμε για Λερναία Ύδρα τοξικότητας, καθαρής ασχετοσύνης, άγνοιας, αγραμματοσύνης (στην κυριολεξία) και κατάπτυστου λαϊκισμού (Είτε αυτός είναι υπερπατριωτικός λαϊκισμός είτε ανθελληνικός).
 
Αρχίζουμε με τα βασικά και προχωράμε βήμα βήμα γιατί επιτέλους κάποια στιγμή πρέπει να βγάλουν τον σκασμό όλοι όσοι κάθονται και το παίζουν αναλυτές του καναπέ και όχι μόνο αναδημοσιεύουν ψευδή στοιχεία (για τα οποία υπάρχει και σχετική νομοθετική ρύθμιση) που τους πασάρονται εντελώς ατεκμηρίωτα, τα ενστερνίζονται σε τέτοιο βαθμό που νομίζουν πως κάνουν κοινωφελές έργο και μας σώζουν από τα σκοτάδια της άγνοιας, μιάς και αυτοί μόνο ξέρουν τη μοναδική αλήθεια! Μνήσθητί μου Κύριε, στην κυριολεξία όμως!

Για τα τελευταία γεγονότα με το τραγικό συμβάν της πτώσης του πυροσβεστικού αεροπλάνου της Π.Α. και πάλι αναπαράχθηκαν τέρατα και δράκοι της μυθολογίας όλων των λαών της οικουμένης.

θα σταθούμε σε 3 από τα βασικότερα που αναπαράγονται με μεγαλύτερη ταχύτητα και από αυτήν που αδειάζει τις δεξαμενές του ένα Canadair!

1. Ήταν παλιό το αεροπλάνο (είναι σάπια και σπάνε) για αυτό και έπεσε. Δεν έχουν ανταλλακτικά και βγάζουν από το ένα και βάζουν στο άλλο για να πετάνε. Μου το είπε μία φίλη μου πυροσβέστρια. Μου το είπε ένας γνωστός του κουμπάρου του αδερφού του πρωτεξάδελφου της ανιψιάς της γυναίκας του κολλητού μου και πάει κλαίγοντας...

ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΕΝΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΝΑ ΠΕΤΑΞΕΙ, ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΤΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΩΣΤΕ Η ΠΤΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΙΚΑΝΟΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΤΙΑ. Οτιδήποτε άλλο δεν ισχύει.
Οι μηχανικοί αεροσκαφών κρίνουν εάν είναι ικανό ένα αεροπλάνο προς πτήση σε συνάρτηση με τους αεροπόρους που θα το πιλοτάρουν.

Όλες οι τεχνικές εργασίες συντήρησης του αεροσκάφους περνούν από τουλάχιστον 2 διαφορετικές δικλείδες ασφαλείας. Εάν κάτι από αυτά δεν ταιριάζει τότε το αεροπλάνο καθηλώνεται στο έδαφος με AOG (Aircraft On Ground). Οι μηχανικοί που συντηρούν τα αεροσκάφη δεν είναι ο μαστρομπάμπης και ο μαστρονίκος του συνεργείου της γειτονιάς! Μιλάμε για εξειδικευμένο πιστοποιημένο προσωπικό με υψηλό αίσθημα ευθύνης.

2. Ήταν παλιό το αεροπλάνο και δεν είχε σύστημα εκτίναξης καθίσματος για να σωθούν οι πιλότοι!
ΤΑ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΚΤΙΝΑΣΟΜΕΝΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ.

Οι πτήσεις των συγκεκριμένων τύπων αεροσκαφών λαμβάνουν χώρα σε χαμηλό ύψος. Τα συστήματα εκτίναξης καθίσματος αεροπλάνου δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν σε τόσο μικρές αποστάσεις από το έδαφος ώστε να σώσουν τους χειριστές. Ακόμα και αν αυτό ήταν κατασκευαστικά εφικτό, ο μηχανισμός του αλεξίπτωτου δεν θα είχε τον απαιτούμενο χρόνο για να μπορέσει να ανοίξει πλήρως το αλεξίπτωτο και αυτό να λειτουργήσει όπως πρέπει. Ως εκ τούτου ο πιλότος θα ήταν ένα βαρίδιο σε ελεύθερη πτώση με ότι αυτό συνεπάγεται.

Στα μαχητικά αεροπλάνα που έχουν εκτινασσόμενα καθίσματα, είτε ανοίγει η καλύπτρα είτε σπάει κατά την στιγμή της εκτίναξης του πιλότου.
Στα πυροσβεστικά αεροπλάνα το επάνω μέρος της καμπίνας είναι μεταλλικό καθώς η σχεδίαση είναι τέτοια που δέχεται διαφορετικά φορτία αντοχής αλλά και ταχύτητας πλοήγησης.

Και τέλος φτάνουμε στο καλύτερο όλων:

3. «Αν δεν αγοράζαμε Rafale θα είχαμε αγοράσει Canadair» και να τα 90 μύρια από εδώ και να τα 200 μύρια παρακεί!

Επειδή τα πυροσβεστικά αεροπλάνα Canadair ανήκουν στην πολεμική αεροπορία δεν σημαίνει πως υπάρχει ανταγωνισμός μεταξύ των πολεμικών αεροσκαφών αναχαίτισης και βομβαρδισμών με τα πυροσβεστικά αεροπλάνα. Όπως επίσης και η αγορά των φρεγατών ή των F-35 κλπ δεν έχει να κάνει με το γιατί δεν αγοράστηκαν Canadair.

H Canadair εξαγοράστηκε από την Bombardier, την Viking Air και την De Havilland Canada και η γραμμή παραγωγής σταμάτησε μέχρι να συγκεντρωθεί ικανοποιητικός αριθμός παραγγελιών για παραγωγή νέων αεροσκαφών.

Η Ελλάδα βρίσκεται μέσα στις πρώτες χώρες που έχουν κλείσει συμφωνία για την παραλαβή νέων αεροπλάνων Canadair DHC-515 μόλις ξεκινήσει η παραγωγή τους, καθώς επίσης και την αναβάθμιση των 7 CL-415.

Πιο συγκεκριμένα, με ψήφισμα του Ελληνικού Κοινοβουλίου πέρσι μέσω του Εθνικού Προγράμματος Πολιτικής Προστασίας με το κωδικό όνομα «ΑΙΓΙΣ» το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ «Άξονας 4 Επιχειρησιακός εξοπλισμός και μέσα αντιμετώπισης».

Το πρόγραμμα αυτό, είναι συνολικού ύψους 1,97 δις ευρώ.
Τα ποσά αυτά θα δοθούν:
Από ΕΣΠΑ 2021-2027 => 714 εκ. €
Από το Ταμείο Ανάκαμψης => 466 εκ. €
Από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων => 794 εκ.€

Καλό θα ήταν όλοι αυτοί που αυτοπροσδιορίζονται ως αυτόκλητοι σωτήρες πανεπιστήμονες, πανπατριώτες με ναρκισσιστικές διαταραχές αλλεπάλληλων ψεκασμών που θα μας δώσουν λύσεις ή και ξέρουν αυτοί μόνο την μία και μοναδική αλήθεια που μας κρύβουν, (κάμερα σ’ αυτούς), να αφήσουν τους ειδικούς να κάνουν την δουλειά τους κάτω από τις όποιες δύσκολες συνθήκες υπάρχουν ήδη καθώς δεν χρειάζονται και επιπλέον δυσκολίες από ανόητους με ψυχικές διαταραχές.

Σημείωση CosmoStatus:
Σε ομιλία του στη Βουλή στις 24-7-2023 ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είπε:
«Η Ελλάδα πρώτη θα παραλάβει καινούρια Canadair 515, το 2026, 2 με πόρους από την Ευρωπαϊκή Ένωση, από το «rescEU» και 5 από το ειδικό επιχειρησιακό πρόγραμμα πολιτικής προστασίας, ενώ μέσα από το καινούριο επιχειρησιακό πρόγραμμα, θα αγοράσουμε 10 καινούργια ελικόπτερα Erickson».
Ας ελπίσουμε πως πράγματι το 2026 θα αποκτηθούν τα καινούρια αυτά πυροσβεστικά εναέρια μέσα και δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις.

Πηγή: i-epikaira.blogspot.com