Στα τόσα "ΘΑ" που υπόσχονται οι πολιτικοί, δεν ακούσαμε κάτι για επανέναρξη της παραγωγής αυτοκινήτων από την Ελληνική Αυτοκινητοβιομηχανία NAMCO, στη Θεσσαλονίκη! Δεν τους ενδιαφέρει η παραγωγή αυτοκινήτων στην Ελλάδα ή κάποιοι άλλοι "λόγοι" τους αποτρέπουν;
Για τους υπαλλήλους και εξειδικευμένους τεχνίτες που θα επανέλθουν κανονικά στην εργασία τους (Η NAMCO μέχρι την αναγκαστική διακοπή της παραγωγής της είχε 412 εργαζομένους ) και τις οικογένειές τους, κανείς δεν συγκινήθηκε!
Όσον αφορά τη Namco μπορεί να έχει σταματήσει την παραγωγή αυτοκινήτων Pony, ωστόσο το εργοστάσιό της συνεχίζει τη λειτουργία του καθώς και τις προσπάθειες για ανάδειξη ενός σύγχρονου αυτοκινήτου που θα πωλείται εντός αλλά κυρίως εκτός συνόρων. Το σκεπτικό της παραγωγής είναι η δημιουργία ενός προσιτού οχήματος το οποίο θα χρησιμοποιείται ως εργαλείο δουλειάς .Άλλωστε ο σκοπός της ελληνικής εταιρείας είναι να καλύψει το κενό που υπάρχει και αφορά σε ένα αγοραστικό κοινό που θέλει να αποκτήσει ένα ελληνικό αυτοκίνητο για να το χρησιμοποιεί ως εργαλείο δουλειάς (και όχι μόνο).
Ένα από τα δεκάδες τμήματα του εργοστασίου της NAMCO |
Ο Πρόεδρος της Namco, Πέτρος Κοντογούρης είχε απέστειλε επιστολή στον ίδιο τον Πρωθυπουργό αλλά και στα αρμόδια Υπουργεία, προκειμένου να ξεκινήσει και πάλι η κατασκευή ελληνικού αυτοκινήτου στη Θεσσαλονίκη.
Δεν μάθαμε αν πήρε απάντηση....
Τα οχήματα της βαριάς βιομηχανίας NAMCO σε σειρά παραγωγής |
Πάντως η αυτοκινητοβιομηχανία είναι σε λειτουργία και περιμένει το "πράσινο φως" για να ξεκινήσει την παραγωγή οχημάτων, από PONY ( βενζινοκίνητου ή ηλεκτροκίνητου- τα σχέδια είναι ήδη έτοιμα ) μέχρι βαρέων στρατιωτικών ή πολιτικών οχημάτων.
Ας ελπίσουμε ότι η κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές, θα ...ασχοληθεί και με την εκβιομηχάνιση (πάλι) της Χώρας μας, στην οποία θα συμπεριληφθεί και η ήδη πανέτοιμη NAMCO.
Περιμένουμε μέχρι τις εκλογές και θα επανέλθουμε "δριμύτεροι"...