15.11.22

ΠΡΟΣ τους πολιτικούς που θα ΞΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΝ την ψήφο μας: Νέα υπόμνηση για τη NAMCO !



Αξιότιμοι κ.κ  βουλευτές και υπουργοί,

σας έχουμε τονίσει κατά κόρον την ανάγκη της παραγωγικής επαναλειτουργίας της  αυτοκινητοβιομηχανίας  της  Β. Ελλάδος  ΝΑΜCΟ .

 Δεν είδαμε κανένα ενδιαφέρον από εσάς  για το θέμα αυτό και 'έτσι σας κάνουμε πάλι μια υπενθύμιση που ίσως τη συνδυάσετε  με τις επερχόμενες εκλογές...

Έχουμε λοιπόν μια ΕΛΛΗΝΙΚΗ εταιρία που έχει θριαμβεύσει στο παρελθόν και είναι  έτοιμη να επανέλθει "δριμύτερη" στην κατασκευή οχημάτων διαφόρων τύπων. Την  ΝΑΜCΟ που με τα απίθανα  τέλεια και "αθάνατα" "PONY" της, χιλιάδες Έλληνες και Υπηρεσίες είχαν εφοδιασθεί .

 Είναι επίσης έτοιμη να αναλάβει και την κατασκευή στρατιωτικών οχημάτων καθώς και ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων!



Το Ελληνικό PONY της NAMCO θριαμβεύει στο εξωτερικό αλλά στην Ελλάδα των πολυεθνικών καθυστερούν-για... κάποιο λόγο- να εκδώσουν τυπική άδεια κυκλοφορίας.

Η εταιρεία Namco κατασκεύαζε εδώ και πολλά χρόνια και εξακολουθεί να μπορεί να το κάνει επαγγελματικά οχήματα για όλες σχεδόν τις χρήσεις. Οχήματα για πολλαπλές χρήσεις, στρατιωτικά, πυροσβεστικά και ό,τι φανταστείτε!

Παρακάτω μπορείτε να δείτε οχήματα που βρίσκονται στο εργοστάσιο της Namco και θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν σε διάφορούς τομείς. Κατασκευάστηκαν την περίοδο 1985 – 1990 αλλά δεν κατάφεραν ποτέ να περάσουν τη γραμμή παραγωγής.
Πότε αλήθεια θα πάψει να υπάρχει ο δαίμονας της γραφειοκρατίας που απαγορεύει τέτοιες εξαιρετικές κατασκευές να βγουν στην παραγωγή; Γιατί δηλαδή πρέπει να στηριζόμαστε σε ξένες χώρες για τα στρατιωτικά μας οχήματα; Τι παραπάνω έχουν τα αντίστοιχα ξένα από τα ελληνικά;  Για ποιο λόγο προτιμούνται οι εισαγωγές οχημάτων και όχι οι  εγχώριες  εξαιρετικά επιτυχημένες και δοκιμασμένες  κατασκευές;
Δείτε και μόνοι σας μερικές, της εταιρείας ΝΑΜΚΟ από τη Θεσσαλονίκη:




Το PONY

Το τετράτροχο που έβγαινε από τις πύλες του εργοστασίου της NAMCO (National Motor Company) στη Θεσσαλονίκη αρχικά και εν συνεχεία στο Κιλκίς, αποτελούσε το πνευματικό τέκνο της εταιρίας των αδελφών Κοντογούρη και της Citroen. Το αρχικό σχέδιο για το Pony δημιουργήθηκε από μία ομάδα Γάλλων μηχανικών με σκοπό ένα παγκόσμιο, χαμηλού κόστους αυτοκίνητο, που θα χρησιμοποιούσε ως βάση του τα μηχανικά μέρη του Citroen 2CV. Το αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας ήταν το FAF (Facile à Fabriquer/Facile à Financer – εύκολο να κατασκευαστεί/εύκολο να χρηματοδοτηθεί ελληνιστί).


Όπως αναφέρει στην  προς τον κ. Πρωθυπουργό επιστολή του, μαζί με πολλά άλλα, Ο Πρόεδρος της Namco κ. Πέτρος Κοντογούρης:



"...Είμεθα έτοιμοι να αποδείξουμε κάθε καλόπιστο αναλυτή την ικανότητα της NAMCO να εισάγει περί τα US$100-120 εκατομμύρια ετησίως από τις διαδοχικές συμβάσεις εξαγωγής τόσο έτοιμων αυτοκινήτων PONY όσο και κυρίως βιομηχανικών αδειών (Licenses) για τα παγκοσμίως γνωστά PONY MINI PLANT, που η NAMCO παραδίδει «με το κλειδί στο χέρι», αλλά και με Ελληνικό management για μια τουλάχιστον πενταετία. Ειλικρινά είναι εντελώς ακατανόητο ότι η Κυβέρνηση αγνοεί τη NAMCO. Μια Ελληνική εταιρεία που έχει δημιουργήσει μια παγκοσμίως μοναδική τεχνολογία, την τεχνολογία DYNATEC, που είναι “mantra” για τις αναδυόμενες χώρες κυρίως της Αφρικής και Λατινικής Αμερικής για την καταπολέμηση της ανεργίας τους. Διευκρινίζουμε άλλη μια φορά ότι η πρόθεση μας είναι, να συνδράμουμε το έργο της Κυβέρνησης με τουλάχιστον €100 εκατομμύρια ετησίως από τις εξαγωγές μας. Επί πλέον θα επαναφέρουμε την εκκρεμή από το έτος 2018 αίτηση μας στην Ε.Ι.Β. (Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων) για επένδυση US$50 εκατομμυρίων ειδικά για την έρευνα και ανάπτυξη και παραγωγή 10.000 ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων ετησίως, που εκρίθη επιλέξιμη και από την Ε.Ι.Β.

Σας διαβεβαιώνουμε ότι ακόμα και ξένοι σοβαροί κύκλοι της αυτοκινητοβιομηχανίας θεωρούν ακατανόητη και αξιοπερίεργη αυτή τη θέση της Ελληνικής Κυβέρνησης. Η Ε.Κ. ότι χρηματοδοτεί αφειδώς τις κατ’ όνομα μεγάλες πολυεθνικές, ενώ γνωρίζει ότι είναι διαχρονικά βυθισμένες σε τεράστια χρέη, κρατικοδίαιτες αυτοκινητοβιομηχανίες. Και μάλιστα σε ουσιαστική αντίθεση με τη NAMCO που έχει μηδενικά χρέη!

Θεωρούμε ακατανόητο να μην χορηγείται η Άδεια Οδικής Κυκλοφορίας ισχύουσα μόνο για την Ελλάδα, έστω και συμβολικά για μόνο 250 PONY ετησίως, που αποτελεί για εμάς ένα “διαβατήριο” εξαγωγών της, για να καλύψει ένα ελάχιστο μέρος της τεράστιας δεξαμενής ανάπτυξης πωλήσεων στον κλάδο pickup κατηγορία PONY για τα ειδικά λαϊκά αυτοκίνητα τύπου PONY, που μηχανοκινούν την παραγωγική μάζα κυρίως αγροτών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Διότι, ως γνωστών, η NAMCO δεν ασχολείται με επιβατικά αυτοκίνητα μόδας. Ο αναιτιολόγητος και άδικος αποκλεισμός της εταιρίες μας από τις ενισχύσεις- χρηματοδοτήσεις θα μας αναγκάσει να προσφύγουμε διαμαρτυρόμενοι στα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διότι η NAMCO παρά τα εμπεριστατωμένα υπομνήματα της ακόμη και με το πλήρες Business Plan που έχει ήδη αποστείλει στην Κυβέρνηση εκπλήρωσε την υποχρέωση της στις αρμόδιες Ελληνικές αρχές. Η υπομονή της μέχρι σήμερα δεν αποτελεί αδυναμία, αλλά συνετή αξιοπρεπή στάση για να μην διαταράξει το τιτάνιο έργο της Κυβέρνησης στην σημερινή δύσκολη εποχή που περνάει η Πατρίδα μας.

Σημειωτέον ότι ο κ. Πρωθυπουργός ήδη ανήγγειλε επιδοτήσεις και δανεισμούς για κάθε πρόσθετη θέση εργασίας. Η NAMCO μέχρι την αναγκαστική διακοπή της παραγωγής της είχε 412 εργαζομένους και ήδη είναι πανέτοιμη για την επανεκκίνηση της παραγωγής να αυξήσει το ποσοστό αυτό σε 500 νέες θέσεις εργασίας. Δυστυχώς όμως και δεδομένου ότι υπάρχει κίνδυνος απώλειας όλων των νόμιμων δικαιωμάτων της NAMCO εκ του Ταμείου Ανάκαμψης εντός του τρέχοντος μήνα κάνει έκκληση άμεσου χορήγησης Αδείας οδικής Κυκλοφορίας του PONY για να σταματήσει η αιμορραγία και η τεράστια ζημιά που υφίσταται. Και μάλιστα όταν οι κατ’ όνομα μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες εισέπραξαν ήδη δισεκατομμύρια, από το Ταμείο Ανάκαμψης και όχι μόνον. Αναμένουμε την άμεση απάντηση σας δεδομένου το θέμα δεν αφορά μόνο τη NAMCO αλλά την Εθνική Οικονομία που υπέστη ήδη, από την πρωτοφανή αδιαφορία και την γραφειοκρατία, δισεκατομμύρια ζημιές.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Λογικά ανησυχούμε σφόδρα για τον διαφαινόμενο εκ νέου αποκλεισμό της εταιρίας μας από την οικονομική ενίσχυση και στήριξη μέσω του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ευρωπαϊκής Κοινότητας. Κατόπιν όλων των ανωτέρω: 

Σας ΚΑΛΟΥΜΕ να λάβετε σοβαρά υπόψιν τις παραπάνω νόμιμες και τεκμηριωμένες θέσεις μας και ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ.»

______________________________________

Η εκπομπή Auslandsjournal του γερμανικού ZDF με 35 εκατομμύρια τηλεθεατές έκανε αφιέρωμα στο ελληνικό PONY:


  Αγαπητοί μας κ.κ. βουλευτές , από τις ενέργειές σας θα κριθείτε από χιλιάδες Έλληνες.

Πάντως η Efenpress, δεν πρόκειται να εγκαταλείψει το θέμα αυτό και κατά διαστήματα θα το επαναφέρει στην επικαιρότητα, μέχρι να πεισθείτε ότι η επαναλειτουργία της ΝΑΜCO αποτελεί "αναγκαίο καλό "  για τη χώρα μας.


Η Συντακτική Ομάδα της EFENPRESS