Με την αύξηση των καυσίμων στα ύψη, έρχεται και πάλι στην επικαιρότητα το θέμα αυτό που πρέπει να απασχολήσει ΟΛΟΥΣ τους Βουλευτές και πολιτευτές κυρίως της Β. Ελλάδος:
Ποιοι δεν επιτρέπουν (!) στη ΝΑΜΚΟ να κατασκευάσει τα οικονομικότερα αυτοκίνητα του κόσμου; (videos)
Όλοι οι Βουλευτές και πολιτευτές , κυρίως της Β. Ελλάδος και περισσότερο της Θεσσαλονίκης, ας λάβουν υπ όψη τους τιςθετικές συνέπειες του ενδιαφέροντος που θα επιδείξουν για την Ελληνική αυτή Αυτοκινητοβιομηχανία, σε αντιδιαστολή με τις αρνητικές, σε περίπτωση αδιαφορίας των. Ας έχουν υπ όψη τους
ότι η επαναλειτουργία του εργοστασίου θα απασχολήσει εκατοντάδες άτομα και ανάλογες οικογένειες θα ανακάμψουν από την ανεργία.
Σήμερα ειδικά που η Δαμόκλειος σπάθη της φοβερής ανατιμήσεως των καυσίμων κρέμεται πάνω από τα κεφάλια όλων μας, Η NAMCO είναι σε θέση να κατασκευάσει τα πιο οικονομικά Ηλεκτροκίνητα, βενζινοκίνητα, πετρελαιοκίνητα, υγραεριοκίνητα, επιβατηγά, φορτηγά, πυροσβεστικά, στρατιωτικά οχήματα αρκεί να της το επιτρέψουν οι "αρμόδιοι"...
Εδώ, θα πρέπει να κάνουμε - για άλλη μια φορά - μια μικρή αναδρομή για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ μας εργοστάσιο, το εργοστάσιο της "ΝΑΜCO" :
Στο εργοστάσιο της Namco στην Θεσσαλονίκη υπάρχουν πολλοί θησαυροί. Πρωτότυπα οχήματα κάθε είδους που φτιάχτηκαν από ελληνικά χέρια στην Θεσσαλονίκη.
Η εταιρεία Namco κατασκεύαζε εδώ και πολλά χρόνια και εξακολουθεί να μπορεί να το κάνει επαγγελματικά οχήματα για όλες σχεδόν τις χρήσεις. Οχήματα για πολλαπλές χρήσεις, στρατιωτικά, πυροσβεστικά και πάει λέγοντας
Παρακάτω μπορείτε να δείτε οχήματα που βρίσκονται στο εργοστάσιο της Namco και θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν σε διάφορούς τομείς. Κατασκευάστηκαν την περίοδο 1985 – 1990 αλλά δεν κατάφεραν ποτέ να περάσουν τη γραμμή παραγωγής.
Πότε αλήθεια θα πάψει να υπάρχει ο δαίμονας της γραφειοκρατίας που απαγορεύει τέτοιες εξαιρετικές κατασκευές να βγουν στην παραγωγή; Γιατί δηλαδή πρέπει να στηριζόμαστε σε ξένες χώρες για τα στρατιωτικά μας οχήματα; Τι παραπάνω έχουν τα αντίστοιχα ξένα από τα ελληνικά; Ελλάς το μεγαλείο σου.
Δείτε και μόνοι σας τις απίθανες κατασκευές της εταιρείας από τη Θεσσαλονίκη:
Αναδημοσιεύουμε κατωτέρω σχετικό άρθρο από το zougla.gr, του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη :
Το όνειρο χιλιάδων Ελλήνων είναι να δουν και πάλι να ξεκινά η παραγωγή του θρυλικού Pony. Όπως έχει αποκαλύψει το zougla.gr, προσπάθειες γίνονται αλλά ακόμα δεν έχει δοθεί η έγκριση τύπου από ελληνικό οργανισμό προκειμένου το όλο project να αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά.
Η παραγωγή του σύγχρονου Pony είναι ένα όνειρο για χιλιάδες Έλληνες. Ευχόμαστε σύντομα να γίνει πραγματικότηταΣτην περίπτωση που λυθούν όλα τα θέματα, το εργοστάσιο παραγωγής των αυτοκινήτων Pony θα ξεκινήσει την λειτουργία του στην Θεσσαλονίκη και συγκεκριμένα στην περιοχή της Θέρμης. Στο σημείο εκείνο που βρισκόταν το παλαιό εργοστάσιο, από όπου έχουν παραχθεί, κυκλοφορήσει και εξαχθεί δεκάδες χιλιάδες μονάδες. Στο μυαλό των περισσοτέρων υπάρχει το παλαιό κλασικό Pony με ορισμένες παραλλαγές. Ωστόσο, στην πράξη και όταν κυκλοφορήσει θα έχει πιο σύγχρονη μορφή. Προτάσεις υπάρχουν πολλές, που αφορούν από ένα καθημερινό αυτοκίνητο μέχρι πρόταση για SUV ή και όχημα μεταφοράς 9 επιβατών.
To Pony είναι ένα όχημα για διάφορες χρήσεις...
Εικόνες που δεν έχετε ξαναδεί: Σχέδια, που υπάρχουν και επεξεργάζονται στο εργοστάσιο της Namco και δεν έχουν δει ποτέ το φως της δημοσιότητας σε Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης. Όπως θα δείτε, υπάρχουν προτάσεις για όχημα ελευθέρου χρόνου, επαγγελματικό με παραλλαγές, όχημα τύπου ταξί ακόμα και ειδική έκδοση για τα νησιά.
Ένα όχημα ελευθέρου χρόνου με την υπογραφή της Namco είναι ένα όνειρο για χιλιάδες Έλληνες...
Μπορεί σήμερα να βρίσκεται στα χαρτιά αλλά τίποτα δεν είναι ακατόρθωτο...
Μία διαφορετική παραλλαγή του Pony...
Χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου Pony οι 'καθαρές' σχεδιαστικές γραμμές...
Πρόταση για.. ταξί σε ξένη χώρα...
Όπως μπορείτε να δείτε είναι ένα μεγάλο ταξί...
Το συγκεκριμένα ταξί ή mini bus μπορεί αν φιλοξενήσει από 9 έως 12 επιβάτες...
Το Pony είναι ένα όχημα που δεν θα φτιαχτεί μόνο για την Ελλάδα...
Η συγκεκριμένη εκδοχή αγγίζει σχεδιαστικά το πραγματικό Pony...
Το λογότυπο της μάρκας 'Ν| μεταφράζεται ως Namco, της εταιρείας που θα παράγει το Pony...
Άλλη μία επαγγελματική πρόταση για το Pony...
Το Pony θα φτιαχτεί για να καλύψει σημαντικές ανάγκες πολλών επαγγελματιών...
Ανάλογα με τα γούστα του πελάτη θα υπάρχουν και ανάλογες προτάσεις...
Το συγκεκριμένο θα μπορεί να μετατραεί εύκολα και σε pick up όχημα...
Κλασικό Pony απο άλλη οπτική γωνεία...
Pony σε εκδοχή Crossover...
Επιβατικό Pony...
Πρόταση για όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα όχημα τύπου hatchback...
Πρόταση ανοιχτού Pony για νησιά...
Το εσωτερικό μπορεί να διαμορφωθεί ανάλογα με τις ανάγκες του ιδιοκτήτη...
Στο καλοκαιρινό Pony μπορούν να τοποθετηθούν στο πίσω μέρος και δύο αντικριστά καθίσματα...
Σίγουρα πρόκειται για μία ξεχωριστή πρόταση...
Εννιαθέσιο... καλοκαιρινό Pony!
Προτάσεις υπάρχουν πολλές, αρκεί να μπορέσουν να γίνουν πραγματικότητα σύντομα...
Ας ελπίσουμε ότι θα επικρατήσει όχι μόνο η λογική αλλά και η αίσθηση του ΕΘΝΙΚΟΥ συμφέροντος και θα δοθεί το "πράσινο φως" για να ξεκινήσει τη παραγωγή το εργοστάσιο της ΝΑΜCO, το οποίο πρέπει να σημειώσουμε συνεχίζει να ευρίσκεται σε λειτουργία, σχεδιάζοντας και δοκιμάζοντας νέα μοντέλα με υπερσύγχρονες προδιαγραφές!
ΣΧΕΤΙΚΑ VIDEOs
Και ακόμα:
Έχεις Pony; Η NAMCO στο ανακατασκευάζει
Η NAMCO της οικογένειας Κοντογούρη είναι εδώ για να στηρίξει τους ήδη κατόχους του πολυαγαπημένου PONY. Τιμώντας την ιστορία που κρύβεται πίσω
από αυτό το μικρό δισύλλαβο όνομα, η NAMCO έχει δημιουργήσει ένα ξεχωριστό τμήμα εντός της εταιρίας που ασχολείται εξ' ολοκλήρου με ανακατασκευές παλαιών οχημάτων παραγωγής της.
Το συγκεκριμένο τμήμα είναι ικανό να φέρει εις πέρας τις εξής εργασίες, ώστε το παλιό σας PONY να γίνει σαν καινούργιο:
Το PONY είναι ένα όχημα πολλαπλών χρήσεων, για εντός και εκτός δρόμου οδήγηση. Ένα ελαφρύ και ευέλικτο ανοιχτό φορτηγό (pick-up), που είναι γνωστό
για πάνω από 50 χρόνια.
Το ΡΟΝΥ έκανε την εμφάνιση του στο παγκόσμιο
στερέωμα της αυτοκινητοβιομηχανίας το 1973, χρησιμοποιώντας τότε την πλατφόρμα του θρυλικού 2CV της Citroen. Στη συνέχεια, το 1982, και μετά την
παύση παραγωγής του 2CV, εφοδιάστηκε με κινητήρες Ford, μεταβαίνοντας αισίως στην τρίτη και τέταρτη γενιά του ΡΟΝΥ, με μεγάλες παραγγελίες και εξαγωγές ακόμα και στην Αμερική!