Μια απλή φωτό με μερικά από τα είδη οχημάτων που κατασκευάζει η NAMCO ! |
NAMCO National Motor Company Of Greece
(Το ιστορικό περιληπτικά)
Iδρύθηκε από τους αδελφούς Κοντογούρη που απασχολούντο με το αυτοκίνητο από το 1950. Οι πρώτες προσπάθειες των αδελφών Κοντογούρη, ήταν στην Γερμανία, όπου προσπάθησαν να βάλουν σε παραγωγή ένα φορτηγό με τ’ όνομα «HELLAS».
Το 1957 ο κ. Κοντογούρης αποκτά τα δικαιώματα βιομηχανικής κατασκευής από την WILFRED FAHR, ενός οχήματος πολλαπλών χρήσεων.
Το 1961 δημιουργείται στην Θεσσαλονίκη το πρώτο εργοστάσιο, με την ονομασία FARCO, όπου αρχίζει η κατασκευή του greek-automotive-history-15προαναφερόμενου οχήματος με το όνομα FARMOBIL. Φορά δικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 700cc της BMW.
Τέλη δεκαετίας του ‘60, ο κ. Κοντογούρης, δημιουργεί την NAMCO, και παρουσιάζει στην Διεθνή Εκθεση Θεσσαλονίκης το PONY. To PONY ήταν μια διεθνής σχεδίαση του γραφείου FNF CITROEN, για ένα απλό – φθηνό – εύκολο στην κατασκευή του όχημα.Η NAMCO παράγει το μικρό PONY σε ολοκαίνουργιο εργοστάσιο στην Θεσσαλονίκη και αμέσως γίνεται μεγάλη επιτυχία. Είναι τόσο πετυχημένη η σχεδίαση, η κατασκευή και τόσο χαμηλό το κόστος αγοράς και χρήσης, που πουλάει σε μεγάλα νούμερα τόσο στην Ελλάδα (που το αγοράζουν εκτός από ιδιώτες, οι Ένοπλες Δυνάμεις, ο ΟΤΕ, η ΔΕΗ, Η Αγροφυλακή, η Αστυνομία και πάρα πολλοί άλλοι), όσο και στο εξωτερικό (υπήρξαν και εξαγωγές στην Αμερική). Παρήχθησαν και επωλήθησαν πάνω από 30.000 PONY.
Ο κ. Πέτρος Κοντογούρης, η "ψυχή" της NAMCO |
To 1978 η NAMCO επεκτείνεται σε ειδικά οχήματα Σουηδικής πατέντας, με ειδικές off road αναρτήσεις, πολλαπλών χρήσεων και αναγκών. Αρχίζει η κατασκευή (επιτυχημένων) προτύπων οχημάτων 4×4, 6×6 (από 3 ως 6,5 τονους). Σχεδιάζει και κατασκευάζει ειδικά στρατιωτικά οχήματα – θωρακισμένα ή μη – όπως το PANTHER (2 επιτυχημένα πρωτότυπα), το ΤIGER και το ACHILLES. Δυστυχώς εκείνη την εποχή το κράτος ετοιμάζει την κρατική ΕΛΒΟ, με αποτέλεσμα να δοθούν ελάχιστες παραγγελίες για το φορτηγό.
Η παραγωγή της πρώτης γενιάς PONY σταματά το 1983 – 1984, εποχή που αλλάζει (!!!) ο φορολογικός νόμος που αφορά τα αυτοκίνητα της κατηγορίας, με αποτέλεσμα να μην είναι συμφέρουσα η εξέλιξή του και η συνέχεια της παραγωγής του.
Ετσι παρ’ όλο που είχε παρουσιασθεί ένα νέο διαφορετικό μοντέλο με όνομα SUPER PONY (που δεν είχε καμιά σχέση με την CITROEN, αλλά με την FORD, αφού φοράει σειρά κινητήρων 950cc 45 HP, 1100cc 55HP, 1300cc 69HP, 1600cc DIESEL 54 HP και με δίπορτα και τετράπορτα αμαξώματα) δεν μπόρεσε (δεν το άφησαν...) να συνεχίσει την παραγωγή!
Κι όμως η εταιρεία διασώθηκε. Δεν ήταν δυνατό να κερδίσει από την παραγωγή αυτοκινήτων, κέρδισε όμως από την πώληση τεχνογνωσίας. Από το 1994 το πρώτο SUPER PONY βγήκε από την γραμμή παραγωγής του Βουλγάρικου εργοστασίου, που αγόρασε και χρησιμοποιεί την Ελληνική τεχνογνωσία της NAMCO.
Η ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΝΑMCO ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ, ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ "ΠΡΑΣΙΝΟ ΦΩΣ"
Τις εγκαταστάσεις του εργοστασίου κατασκευής οχημάτων της ΝΑΜΚΟ- ΠΟΝΥ, στη Ν. Ραιδεστό, επισκέφθηκε την 2-7-2019 ο καρδιολόγος κ. Διαμαντής Γκολιδάκης, Υποψήφιος Βουλευτής της ΝΔ της Α' Θεσσαλονίκης, όπου ενημερώθηκε από τον Πρόεδρο της ΝΑΜΚΟ-ΠΟΝΥ κ. Πέτρο Κοντογούρη σχετικά με την ραγδαία ανοδική κατάσταση της εταιρείας, την συνεργασία της με τις αναπτυσσόμενες χώρες της Αφρικής της Ασίας και της Ν. Αμερικής, με την εγκατάσταση των Namco Pony Mini Plants.
Στη Θεσσαλονίκη η έδρα
Το zougla.gr ήταν το πρώτο μέσο που ανέδειξε το θέμα της αναβίωσης του συγκεκριμένου αυτοκινήτου. Ωστόσο, από τα ρεπορτάζ έχουν γεννηθεί πολλές απορίες τις οποίες θα απαντήσουμε. Για το θέμα αυτό ταξιδέψαμε μέχρι την Θεσσαλονίκη και βρεθήκαμε στο αρχηγείο της Namco, της εταιρείας παραγωγής οχημάτων και φυσικά του Pony. Το εν λόγω εργοστάσιο βρίσκεται στην περιοχή της Θέρμης και εκεί συναντήσαμε τον πρόεδρο της εταιρείας Πέτρο Κοντογούρη, τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο Νικόλαο Ρούσση αλλά και τον διευθυντή του διεθνές εμπορίου Ιωάννη Ρούσση.
Περιμένοντας το πράσινο (πιστοποίηση) φως...
Στο συγκεκριμένο εργοστάσιο μπορεί ακόμα να μην έχει ξεκινήσει η παραγωγή του νέου Pony, όμως ήδη εργάζονται δεκάδες άνθρωποι έτσι ώστε να δημιουργήσουν τις κατάλληλες προϋποθέσεις για να είναι έτοιμο όταν ανάψει το πράσινο φως που μεταφράζεται ως η κατάλληλη πιστοποίηση.
Μιλήσαμε με τους ανθρώπους της Namco και διαπιστώσαμε πως το όραμα τους έχουν σκοπό να το κάνουν πράξη και όχι να μείνουν στα λόγια. Σκοπός τους είναι να φτιάξουν ένα ελληνικό αυτοκίνητο αλλά και μικρά εργοστάσια παραγωγής ανά τον κόσμο. Αξίζει να σημειώσουμε πως η Namco είναι μία εταιρεία που σύμφωνα με τον κ. Κοντογούρη δεν χρωστά πουθενά.
Τι είναι το νέο Pony
Πέτρος Κοντογούρης: Υπάρχουν ρομπότ που παράγουν αυτοκίνητα. Ρομπότ όμως που να παράγουν πελάτες δεν υπάρχουν...«Το να κατασκευάσεις ένα απλό προϊόν είναι πολύ δύσκολο. Αυτό θέλουμε να πετύχουμε» μας είπε ο Πέτρος Κοντογούρης και συνέχισε: «Το Pony θέλουμε να είναι ένα απλό εργαλείο δουλειάς, οικονομικό και οικολογικό. Δεν ακολουθούμε την τελευταία λέξη της μόδας. Δεν είναι αυτός ο σκοπός μας. Εμείς θέλουμε να φτιάξουμε μία κλασσική ελληνική απλή "συνταγή" όπως είναι το Pony» δήλωσε ο Νικόλαος Ρούσσης, εκτελεστικός Αντιπρόεδρος στην εταιρείας Namco.
Από την πλευρά του ο Πέτρος Κοντογούρης τόνισε: «Αυτό που ονειρευόμαστε είναι να δημιουργήσουμε το λεγόμενο Pony Hobby Horse δηλαδή ένα αυτοκίνητο που θα το αγοράζει ο πελάτης γι' αυτό που είναι και θα γίνει μέρος της ζωής του. Σε καμία περίπτωση δεν έχουμε σκοπό να κατασκευάσουμε ένα όχημα που θα είναι ανταγωνιστής των αυτοκινήτων που γνωρίζουμε». Με λίγα λόγια η Namco στοχεύει στην δημιουργία ενός οχήματος που θα μπορούσαμε να το χαρακτηρίσουμε ως το... «νάνι» (όπως λέγεται χαρακτηριστικά το αγαπημένο αντικείμενο των μικρών παιδιών) των μεγάλων.
Γιατί σταμάτησε η παραγωγή του
Πολλά άρθρα έχουν γραφτεί σχετικά με την παύση παραγωγής των αυτοκινήτων Pony στην Ελλάδα. Είναι σίγουρο πως περισσότερα από τον καθένα γνωρίζει ο πρόεδρος της εταιρείας Πέτρος Κοντογούρης ο οποίος ήταν ξεκάθαρος: «Η παραγωγή του Pony σταμάτησε διότι σταμάτησε και η παραγωγή του 2CV το 1994 από το οποίο χρησιμοποιούσαμε πολλά μέρη».
Ποια πλατφόρμα θα χρησιμοποιεί
Στην πράξη και όπως ο καθένας θα σκεφτεί, ένα σύγχρονο Pony δεν μπορεί να κυκλοφορήσει γιατί δεν υπάρχει προς διάθεση η πλατφόρμα στην οποία στηριζόταν το ελληνικό αυτοκίνητο. «Έχουμε δουλέψει 7 χρόνια πάνω στην σχεδίαση και εξέλιξη της δικής μας πλατφόρμας. Έχω επενδύσει πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Αρκεί να σας πω ότι πάνω σε αυτήν μπορούν να προσαρμοστούν 17 διαφορετικοί τύποι αμαξώματος».
Μικρά εργοστάσια σε όλο τον κόσμο
Ένα πολύ σημαντικό στοιχείο είναι η ζήτηση που υπάρχει για την δημιουργία των Mini Pony Plant. Πρόκειται για μικρά εργοστάσια κατασκευής οχημάτων που θα παράγουν αυτοκίνητα Pony με περιορισμένη παραγωγή (5.000-15.000 οχήματα το χρόνο) και θα δημιουργηθούν από την ελληνική εταιρεία σε χώρες του εξωτερικού. Ήδη υπάρχουν 32 (!) χώρες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και σίγουρα μία τέτοια είδηση δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη.
Τι κινητήρα θα φοράει
Μία εύλογη απορία που υπάρχει αφορά τους κινητήρες που θα εφοδιάζεται το νέο Pony. Προς το παρόν υπάρχουν συζητήσεις με μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες που θα προμηθεύουν μελλοντικά τη Namco με μηχανικά σύνολα.
Ωστόσο ακόμα δεν έχει παρθεί η τελική απόφαση για το ποια θα είναι τελικά η εταιρεία αυτή. Αυτό συμβαίνει διότι οι δοκιμές που γίνονται θα πρέπει να δείξουν ποιοι είναι και οι κατάλληλοι κινητήρες που ταιριάζουν με το συγκεκριμένο όχημα.
Απαντήσεις σε δημοσιεύματα...
Επειδή έχουν γραφτεί πολλά και διάφορα στον Τύπο, οι άνθρωποι της Namco θέλησαν να δώσουν σαφέστατες απαντήσεις.
Ξεκαθάρισαν πως η παραγωγή του Pony έφτασε τις 40.000 μονάδες και από αυτές μόνο 500 πουλήθηκαν στο ελληνικό κράτος. Ποτέ δεν υπήρξαν εισαγωγείς της Citroen στην Ελλάδα παρά μόνο της εταιρείας ΤΑΤΑ ενώ όσα έχουν γραφτεί σχετικά με τη μη χορήγηση άδειας από την Citroen για χρήση μηχανικών μερών από το 2CV δεν χρειάζονται καν σχολιασμό.
Μάλιστα όπως ανέφεραν χαρακτηριστικά και απευθυνόμενοι σε όσους ποντάρουν στην εμπορική του... αποτυχία, τονίζουν πως καλό θα είναι να περιμένουν πρώτα πριν βγάζουν συμπεράσματα από το μυαλό τους χωρίς να έχουν δει και μελετήσει την προσπάθεια που γίνεται επί σειρά ετών...
Το zougla.gr, για πρώτη φορά μπήκε στα άδυτα του εργοστασίου της Namco και σε μέρη που ποτέ στην σύγχρονη εποχή δεν έχουν περιηγηθεί δημοσιογράφοι. Ξεναγοί μας ήταν οι κ.κ. Κοντογούρης και Ρούσσης που ξόδεψαν πολλές ώρες για να μας δώσουν να καταλάβουμε ότι η προσπάθεια που κάνουν όχι μόνο αξίζει αλλά θα αλλάξει τα δεδομένα για την Ελλάδα...
Και μερικές φωτό από τον εξωτερικό χώρο που δείχνουν το μέγεθος των εγκαταστάσεων : |
Η επιστολή του κ. Κοντογούρη
που ήδη βρίσκεται στα χέρια του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη αλλά και
άλλων αρμόδιων Υπουργείων:
Όπως γνωρίζετε, το Συμβούλιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενέκρινε στις 11 Φεβρουαρίου 2021 τον κανονισμό για τη θέσπιση του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας. Ο μηχανισμός των 672,5 δισ. € βρίσκεται στον πυρήνα της πρωτοφανούς προσπάθειας ανάκαμψης της ΕΕ, του «Next Generation EU»: του σχεδίου των 750 δισ. € που συμφωνήθηκε από τους ηγέτες της ΕΕ τον Ιούλιο του 2020. Χάρη στον Μηχανισμό Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, τα κράτη μέλη θα είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τις οικονομικές και κοινωνικές επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19, ώστε να γίνουν πιο βιώσιμα και ανθεκτικά.
Προκειμένου να λάβουν στήριξη από τον μηχανισμό ανάκαμψης και ανθεκτικότητας, ζητείται από τις χώρες της ΕΕ να καταρτίσουν μια συνεκτική δέσμη προγραμμάτων, μεταρρυθμίσεων και επενδύσεων. Οι χώρες της ΕΕ έχουν, κατά κανόνα, προθεσμία έως τις 30 Απριλίου 2021 για να υποβάλουν τα εθνικά τους σχέδια ανάκαμψης και ανθεκτικότητας, στα οποία θα καθορίζονται τα μεταρρυθμιστικά και επενδυτικά τους θεματολόγια έως το 2026. Επισημαίνουμε με την παρούσα ότι πρόκειται για τη ύστατη ευκαιρία ώστε η εταιρία μας NAMCO, η μοναδική ελληνική αυτοκινητοβιομηχανία η οποία από το έτος 1973 έχει συμβάλει τα μέγιστα στην Ελληνική οικονομία, να λάβει επιτέλους την αναγνώριση και την οικονομική στήριξη που δικαιούται.
Όλες ανεξαιρέτως οι γνωστές πολυεθνικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εισπράξει ήδη αστρονομικά ποσά από την Ε.Ε σε αντίθεση με τη «NAMCO», που αν και δικαιούται επιχορήγηση και από τις τρεις ενότητες που το Ταμείο Ανάκαμψης ανήγγειλε ότι χορηγεί, επιχορηγεί και δανείζει, δεν έχει λάβει μέχρι σήμερα κανένα είδος οικονομικής βοήθειας. Πιο συγκεκριμένα:
1. Λόγω Ανάκαμψης για τις ζημιές, που υπέστη λόγω Covid-19. Η NAMCO κανονικά ως αυτοκινητοβιομηχανία, με παραγωγή δεκάδων χιλιάδων αυτοκινήτων PONY στο εσωτερικό και πλέον του ενός εκατομμυρίου στο εξωτερικό, ανήκει στο ίδιο νομικό καθεστώς με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες με διαφορά μόνο στο μέγεθος της αυτοκινητοβιομηχανίας.
2. Για την Έρευνα & Ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων και βενζινοκίνητων. Η NAMCO, η οποία από το έτος 1973 και για 48 ολόκληρα χρόνια με εξέχουσα θέση ως διεθνή αυτοκινητοβιομηχανία, αγνοείται από την Ελληνική Κυβέρνηση. Ενώ πληροφορίες φέρεται να αναφέρουν ότι η Γερμανική εταιρεία «Next.e.GO Mobile SE» έχει διαβεβαιώσεις από την
Κυβέρνηση της χώρας της ότι θα εισπράξει σημαντικές επιδοτήσεις και δάνεια με στόχο την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τον ίδιο ακριβή στόχο έχει στο πρόγραμμά της και η NAMCO που η καθυστέρηση και η μη υλοποίηση του οφείλεται μόνο στην Κυβέρνηση.
Σημειωτέων ότι στην πρόσφατη τηλεδιάσκεψη, στις 11 Φεβρουαρίου 2021, που έγινε υπό την αιγίδα της «Enterprise Greece» και στην οποία έλαβαν μέρος αρμόδιοι εκπρόσωποι της Κυβέρνησης καθώς και τα ανώτερα στελέχη της «NAMCO International AG»και της Γερμανικής εταιρίας «Next.e.GO Mobile SE», η γερμανική εταιρία θα παράξει κατά δήλωση της 18.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως, περισσότερα και από την παραγωγή κολοσσών! Υποσχέθηκε δε κατά την διάρκεια της τηλεδιάσκεψης εκτιμώντας την φήμη και την ικανότητα παραγωγής της NAMCO, ότι θα επανέλθει και μάλιστα με συγκεκριμένη πρόταση συνεργασίας. Δυστυχώς ουδόλως εμφανίστηκε πρόταση συνεργασίας στη NAMCO. Βεβαίως δεν γνωρίζουμε εάν η Ελληνική Κυβέρνηση έδωσε βαρύτητα και συνέχεια στην τηλεδιάσκεψη.
Δυστυχώς η πρωτοφανής γραφειοκρατία και η αναποφάσιστη και αρνητική στάση και συμπεριφορά ορισμένων στελεχών της κυβέρνησης όχι μόνο έβλαψε καίρια τη NAMCO αλλά δυστυχώς κινδυνεύει να θέσει ταφόπλακα σε μια ειδική εξαγωγική αυτοκινητοβιομηχανία προς τεράστια ζημιά της Εθνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ιδιαιτέρως μάλιστα σήμερα που έχει μοναδική παγκόσμια τεχνολογική αποκλειστικότητα.
Είμεθα έτοιμοι να αποδείξουμε κάθε καλόπιστο αναλυτή την ικανότητα της NAMCO να εισάγει περί τα US$100-120 εκατομμύρια ετησίως από τις διαδοχικές συμβάσεις εξαγωγής τόσο έτοιμων αυτοκινήτων PONY όσο και κυρίως βιομηχανικών αδειών (Licenses) για τα παγκοσμίως γνωστά PONY MINI PLANT, που η NAMCO παραδίδει «με το κλειδί στο χέρι», αλλά και με Ελληνικό management για μια τουλάχιστον πενταετία. Ειλικρινά είναι εντελώς ακατανόητο ότι η Κυβέρνηση αγνοεί τη NAMCO. Μια Ελληνική εταιρεία που έχει δημιουργήσει μια παγκοσμίως μοναδική τεχνολογία, την τεχνολογία DYNATEC, που είναι “mantra” για τις αναδυόμενες χώρες κυρίως της Αφρικής και Λατινικής Αμερικής για την καταπολέμηση της ανεργίας τους. Διευκρινίζουμε άλλη μια φορά ότι η πρόθεση μας είναι, να συνδράμουμε το έργο της Κυβέρνησης με τουλάχιστον €100 εκατομμύρια ετησίως από τις εξαγωγές μας. Επί πλέον θα επαναφέρουμε την εκκρεμή από το έτος 2018 αίτηση μας στην Ε.Ι.Β. (Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων) για επένδυση US$50 εκατομμυρίων ειδικά για την έρευνα και ανάπτυξη και παραγωγή 10.000 ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων ετησίως, που εκρίθη επιλέξιμη και από την Ε.Ι.Β.
Σας διαβεβαιώνουμε ότι ακόμα και ξένοι σοβαροί κύκλοι της αυτοκινητοβιομηχανίας θεωρούν ακατανόητη και αξιοπερίεργη αυτή τη θέση της Ελληνικής Κυβέρνησης. Η Ε.Κ. ότι χρηματοδοτεί αφειδώς τις κατ’ όνομα μεγάλες πολυεθνικές, ενώ γνωρίζει ότι είναι διαχρονικά βυθισμένες σε τεράστια χρέη, κρατικοδίαιτες αυτοκινητοβιομηχανίες. Και μάλιστα σε ουσιαστική αντίθεση με τη NAMCO που έχει μηδενικά χρέη!
Θεωρούμε ακατανόητο να μην χορηγείται η Άδεια Οδικής Κυκλοφορίας ισχύουσα μόνο για την Ελλάδα, έστω και συμβολικά για μόνο 250 PONY ετησίως, που αποτελεί για εμάς ένα “διαβατήριο” εξαγωγών της, για να καλύψει ένα ελάχιστο μέρος της τεράστιας δεξαμενής ανάπτυξης πωλήσεων στον κλάδο pickup κατηγορία PONY για τα ειδικά λαϊκά αυτοκίνητα τύπου PONY, που μηχανοκινούν την παραγωγική μάζα κυρίως αγροτών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Διότι, ως γνωστών, η NAMCO δεν ασχολείται με επιβατικά αυτοκίνητα μόδας. Ο αναιτιολόγητος και άδικος αποκλεισμός της εταιρίες μας από τις ενισχύσεις- χρηματοδοτήσεις θα μας αναγκάσει να προσφύγουμε διαμαρτυρόμενοι στα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Διότι η NAMCO παρά τα εμπεριστατωμένα υπομνήματα της ακόμη και με το πλήρες Business Plan που έχει ήδη αποστείλει στην Κυβέρνηση εκπλήρωσε την υποχρέωση της στις αρμόδιες Ελληνικές αρχές. Η υπομονή της μέχρι σήμερα δεν αποτελεί αδυναμία, αλλά συνετή αξιοπρεπή στάση για να μην διαταράξει το τιτάνιο έργο της Κυβέρνησης στην σημερινή δύσκολη εποχή που περνάει η Πατρίδα μας.
Σημειωτέον ότι ο κ. Πρωθυπουργός ήδη ανήγγειλε επιδοτήσεις και δανεισμούς για κάθε πρόσθετη θέση εργασίας. Η NAMCO μέχρι την αναγκαστική διακοπή της παραγωγής της είχε 412 εργαζομένους και ήδη είναι πανέτοιμη για την επανεκκίνηση της παραγωγής να αυξήσει το ποσοστό αυτό σε 500 νέες θέσεις εργασίας. Δυστυχώς όμως και δεδομένου ότι υπάρχει κίνδυνος απώλειας όλων των νόμιμων δικαιωμάτων της NAMCO εκ του Ταμείου Ανάκαμψης εντός του τρέχοντος μήνα κάνει έκκληση άμεσου χορήγησης Αδείας οδικής Κυκλοφορίας του PONY για να σταματήσει η αιμορραγία και η τεράστια ζημιά που υφίσταται. Και μάλιστα όταν οι κατ’ όνομα μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες εισέπραξαν ήδη δισεκατομμύρια, από το Ταμείο Ανάκαμψης και όχι μόνον. Αναμένουμε την άμεση απάντηση σας δεδομένου το θέμα δεν αφορά μόνο τη NAMCO αλλά την Εθνική Οικονομία που υπέστη ήδη, από την πρωτοφανή αδιαφορία και την γραφειοκρατία, δισεκατομμύρια ζημιές.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
Λογικά ανησυχούμε σφόδρα για τον διαφαινόμενο εκ νέου αποκλεισμό της εταιρίας μας από την οικονομική ενίσχυση και στήριξη μέσω του Μηχανισμού Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας της Ευρωπαϊκής Κοινότητας. Κατόπιν όλων των ανωτέρων σας ΚΑΛΟΥΜΕ να λάβετε σοβαρά υπόψιν τις παραπάνω νόμιμες και τεκμηριωμένες θέσεις μας και ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΤΕ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΚΑΜΨΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤ’ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ.»
Ελληνικά στρατιωτικά οχήματα που λόγω γραφειοκρατίας έμειναν στο ράφι...
ΠΗΓΗ/, ΠΗΓΗ / ΠΗΓΗ