28.9.20

Δικαιοσύνη για όλους



 «Οι νόμοι είναι σαν τον ιστό της αράχνης. Τα μικρά έντομα εγκλωβίζονται στον ιστό και τα τρώει η αράχνη, τα μεγάλα έντομα διαπερνούν τον ιστό και συνεχίζουν απτόητα». (Σόλων ο Αθηναίος)

  • Από τον Χρήστο Μπολώση

Έψαχνα στο Google να βρω μία εικόνα να βάλω στο σημερινό σημείωμα. Ξέρετε την τυφλή δικαιοσύνη με την ζυγαριά (με τα… «πειραγμένα» τάσια) ή το αγγλοσαξονικό σφυράκι, ώσπου το μάτι μου έπεσε στην γελοιογραφία του ΚΥΡ που βλέπετε παραπάνω και δεν νομίζω ότι μπορούσε να υπάρξει αντιπροσωπευτικότερη. Κλείνει η, εικαστική,  παρένθεση.

Μόλις λοιπόν βγήκε η απόφαση για τους 26 μήνες φυλακή στο τσοπανόπουλο από τις Φέρες του Έβρου επειδή «παρεκούμβησε» μερικούς τούρκους που μπήκαν τσαμπουκαλεμένοι και παράνομοι στο Ελληνικό έδαφος, άρχισε η προοδευτικάντζα να πανηγυρίζει, διότι η δικαιοσύνη λέει «καλά έκανε και τον πετσόκοψε το νταή, που παρανόμησε παίρνοντας τον νόμο στα χέρια του» και – συμπληρώνω εγώ – δεν παραδειγματίστηκε από τους κατσαπλιάδες, παππούδες των σημερινών προοδευτικών, που το 1946 – 49 ουδεμία σχέση με την παρανομία είχαν. Τέλος πάντων.

Η Ένωση Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού (ΕΑΑΣ) εξέδωσε και αυτή, ως όφειλε, ανακοίνωση με την οποία καταδικάζει την σύλληψη και την ποινική τιμωρία του Έλληνα κτηνοτρόφου στον Έβρο ο οποίος αμύνθηκε του πατρίου εδάφους στη λαθραία είσοδο οκτώ Τούρκων πολιτών με τους οποίους συνεπλάκη όταν αρνήθηκαν να περιμένουν την αστυνομία, που είχε ειδοποιήσει ο άτυχος Έλληνας.

Το τι επακολούθησε το αντιλαμβάνεσθε, καθόσον εδώ στην Ελλάδα της Μεταπολιτεύσεως όλοι έχουν δικαίωμα να λένε την γνώμη τους εκτός από τους αρμοδίους. Και στην προκειμένη περίπτωση, οι απόστρατοι αξιωματικοί, είναι αρμόδιοι, διότι οι περισσότεροι από αυτούς, έχουν αφήσει μερικά χρόνια της ζωής τους στον Έβρο, σκάβοντας ορύγματα και κατασκευάζοντας έργα, που θωρακίζουν την άμυνα της Πατρίδος. Έχουν έλθει σε επαφή με το τοπικό στοιχείο, τους κατοίκους της περιοχής, που είναι ό,τι εκλεκτότερο σε πατριωτισμό και φιλοξενία. Τα έχουν ζήσει στο πετσί τους αυτά οι στρατιωτικοί και το 1974 και το 1987 και τον Φεβρουάριο που μας πέρασε. Γι΄ αυτό όχι μόνο έχουν λόγο για το περιστατικό, αλλά και υποχρεούνται να λάβουν θέση, όπως πολύ σωστά έκαναν.

Συνελόντι ειπείν μπράβο στην ΕΑΑΣ.

Αυτή είναι η μία όψη του νομίσματος. Η άλλη τώρα.

Η πιο ήπια κριτική που ακούστηκε ήταν ότι «Οι δικαστές τηρούν τον Νόμο». Να συμφωνήσουμε, αν και έχουμε μερικές ενστάσεις για το τι ακριβώς προβλέπουν οι διάφοροι νόμοι, που βέβαια δεν τους έφτιαξε ο Θεός, αλλά οι άνθρωποι, πολλές φορές μάλιστα, με κάποια ή πολλή, υστεροβουλία.

Θα πρέπει να αντιληφθούμε, ότι όταν λέμε δικαιοσύνη δεν εννοούμε μόνο ό,τι φθάνει στις αίθουσες των δικαστηρίων, αλλά την γενική αντιμετώπιση των πολιτών από το κράτος.

Δεν είναι τήρηση του νόμου, όταν σε γενικό λοκντάουν και ενώ όλοι οι Έλληνες παραμένουν κλεισμένοι στα σπίτια τους και όποιος κυκλοφορεί τιμωρείται με τσουχτερό πρόστιμο, το ΚΚΕ με το «έτσι γουστάρω» να οργανώνει  εορτασμό της Πρωτομαγιάς στο Σύνταγμα, με χορογραφίες σοβιετικού τύπου.

Δεν είναι τήρηση του νόμου και ενώ έχουν επιβληθεί αυστηροί περιορισμοί, αυτοί να ισχύουν μόνο για τους Έλληνες ενώ οι λαθρομετανάστες είναι ελεύθεροι να συναθροίζονται, και να κάνουν θρησκευτικές τελετές, ακόμη και… συλλαλητήρια.

Δεν είναι τήρηση του νόμου να κλείνουν μικροεπιχειρήσεις, διότι δέχθηκαν 5-6 πελάτες πάρα πάνω από το επιτρεπόμενο και υπουργοί να συνωστίζονται χωρίς μάσκες σε τελετές αποκαλυπτηρίων ανδριάντων και σε μουσικές παραστάσεις και θέατρα.

Δεν είναι τήρηση του νόμου διάφορες υποθέσεις να πηγαίνουν πίσω – πίσω και τελικώς να παραγράφονται τα αδικήματα.

Δεν είναι τήρηση του νόμου να δαπανώνται 6 εκατομμύρια ευρώ από τον ιδρώτα του χειμαζομένου λαολύ για να αγορασθούν μάσκες – σεντόνια, για 5χρονους μαθητές και να μην υπάρχει υπεύθυνος.

Δεν είναι τήρηση του νόμου να συλλαμβάνεται, με ελάχιστα στοιχεία και σε χρόνο μηδέν βιτριολίστρια και να μην είναι δυνατή η σύλληψη ενόχων  για  δολοφονία δύο παιδιών που έγινε προ  7 ετών ή για κακοποίηση διαιτητού ποδοσφαίρου, που έγινε προ  2  ετών.

Δεν είναι τήρηση του νόμου να στέλνει ο δήμαρχος τν Αθηναίων εν μέσω γενικού λοκντάουν την κ. Πρωτοψάλτη να κάνει καντάδα στον μπάρμπα του.  Και μια και μιλάμε για τον δήμαρχο δεν είναι τήρηση του νόμου να ομολογεί ότι πέταξε (τουλάχιστον) 2 εκατομμύρια ευρώ για τα παιχνιδάκια του στον «Μεγάλο Περίπατο» και να μην συγκινείται ουδείς.

Αλήθεια πόσο νόμιμο μπορεί να είναι το να δικάζεται μεγαλόσχημη κυρία κατηγορουμένη για οικονομικά «στραβοπατήματα»  και στην δίκη της να μην εμφανίζεται η Πολιτική Αγωγή για να υπερασπισθεί τα συμφέροντα του Ελληνικού Δημοσίου; Και πόσο ηθικό είναι να βγαίνει υπουργός και να δηλώνει «Το δικαστήριο ομοφώνως έκρινε αθώα την κυρία τάδε για τις γελοίες κατηγορίες…»

Άρα λοιπόν αγαπητοί και (επιλεκτικώς) ευαίσθητοι φίλοι, μάλλον κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας.

Να θυμηθούμε ένα ιστορικό ανέκδοτο:  Κάποτε ο Γερμανός βασιλιάς πήγε στην εξοχή να ξεκουραστεί. Δίπλα από το ανάκτορο του όμως υπήρχε ένας νερόμυλος που με το συνεχές «κρακ-κρακ» τον ενοχλούσε. Τότε ο βασιλιάς απείλησε τον μυλωνά, ότι θα του κλείσει τον μύλο, αν δεν σταματήσει. Και ο φτωχός μεροκαματιάρης απάντησε: «Σας θυμίζω μεγαλειότατε ότι στο Βερολίνο υπάρχουν δικαστές».

Μπορούμε εμείς εδώ στην Ελλάδα να δώσουμε μίας ανάλογη απάντηση;

Και για να μη το τραβήξω ακόμη παραπέρα και υπάρχουν και πολλοί που δυσανασχετούν, τελειώνω με δύο αποφθέγματα και ο καθένας τα ερμηνεύει και τα χρησιμοποιεί όπως θέλει: «Περισσότεροι νόμοι, λιγότερη δικαιοσύνη» (Κικέρων, 106-43 π.Χ., Ρωμαίος ρήτορας & πολιτικός) και «Η επιείκεια αποτελεί μέρος της δικαιοσύνης» (Ζοζέφ Ζουμπέρ, 1754-1824, Γάλλος γνωμικογράφος).

Υ.Γ.: Είχα τελειώσει το άρθρο όταν έσκασε η βόμβα της απομάκρυνσης της 7ης Ταξιαρχίας από τον Προβατώνα Έβρου, που απέχει μόλις 4 χιλιόμετρα από το «Ποτάμι». Στις ολοκαίνουργιες εγκαταστάσεις της Ταξιαρχίας θα εγκατασταθούν τουρκολάγνοι λαθρομετανάστες. Δηλαδή μία ανάσα από τα Ελληνοτουρκικά σύνορα θα φτιάξουμε «Ταξιαρχία» λαθραίων, που σε δεδομένη στιγμή, δεν είναι δύσκολο να αντιληφθούμε με ποιού το μέρος θα είναι. Ένα από τα ερωτήματα είναι το εάν η Στρατιωτική Ηγεσία συμφωνεί με το κυοφορούμενο έγκλημα. Άλλο ερώτημα είναι το αν η εξοντωτική ποινή του Φερριώτη νεαρού έχει σχέση με το γεγονότα που θα επακολουθήσουν.

Και τα τελευταίο ερώτημα: Οι Εβρίτες νεοδημοκράτες τι λένε για όλα αυτά; Εξακολουθούν να μας βρίζουν ότι σαμποτάρουμε το έργο της κυβερνήσεως, διότι είμαστε… συριζαίοι;

Μήπως η «δημοκρατία» θα πρέπει να ετοιμάζει κανένα πρωτοσέλιδο με σιχτίρισμα και κατά δώθε;…

https://www.dimokratianews.gr/