Μετά την προσευχή ένας «ιερωμένος» ανέφερε την φράση του κορανίου «νίκη, θρίαμβος, κατάκτηση». Τότε ο Ερντογάν πήρε το μικρόφωνο και είπε: «Ο θεός μας (προφανώς θεό εννοεί τον Αλάχ) μας προστάζει να ασκούμε βία κατά των απίστων. Ποιοι είμαστε; Το έθνος του προφήτη Μωάμεθ. Ο θεός μας διατάζει να είμαστε ελεήμονες μεταξύ μας. Και θα είμαστε βίαιοι έναντι των απίστων. Όπως στην Συρία».
Κατόπιν είπε: «Ο θεός μας υποσχέθηκε για την Συρία», και ανέφερε μια ακόμα σούρα από το κοράνι: «Νίκη προερχόμενη από τον Αλλάχ και άμεση κατάκτηση και καλές ειδήσεις για τους πιστούς. Το βλέπουμε να συμβαίνει τώρα. Με την άδεια του Αλλάχ θα δούμε και ακόμα περισσότερα. Θα συναντηθώ με κάποιος ηγέτες ξένων χωρών σήμερα. Ζητώ την άδειά σας για να μην πάω». Το πλήθος επευφήμησε τον Ερντογάν φωνάζοντας «ο Αλλάχ είναι μεγάλος». Αξίζει να αναφερθεί ότι η τουρκική αντιπολίτευση δεν αντέδρασε σε όλα αυτά, γεγονός πολύ επικίνδυνο.
“Το Ισλάμ διαιρεί τον κόσμο στους πιστούς (μουσουλμάνους) και τους καφίρ (απίστους – μη μουσουλμάνους). Το πολιτικό Ισλάμ είχε πάντα διαφορετικούς τρόπους να αντιμετωπίζει τους καφίρ. Μπορούσε να τους καταπιέζει με τον χειρότερο τρόπο ή να τους αντιμετωπίζει ως καλούς γείτονες. Οι καφίρ πρέπει να ...υποτάσσονται στο Ισλάμ στον πολιτικό και δημόσιο βίο. Κάθε πτυχή του πολιτισμού τους πρέπει να υποτάσσεται στο Ισλάμ», σημειώνει ο ειδικός ισλαμολόγος Δρ. Γουόρνερ.
«Το πολιτικό Ισλάμ είναι το δόγμα συμπεριφοράς έναντι των καφίρ. Η τρολογία κοράνι – σίρα (ο βίος του Μωάμεθ) και χαντίθ (μωαμεθανική παράδοση) όχι μόνο προβάλει την θρησκευτική υπεροχή των μουσουλμάνων έναντι των καφίρ -οι οποίοι άλλωστε πάνε στην κόλαση, έναντι των μουσουλμάνων που πάνε στον παράδεισο – αλλά επιβάλει την κυριαρχία των μουσουλμάνων έναντι των καφίρ πολιτικά και πολιτισμικά. Η κυριαρχία όμως αυτή είναι πολιτική, όχι θρησκευτική», συμπληρώνει.
«Για παράδειγμα στο Ισλάμ δεν υπάρχει καμία αναφορά της ανθρωπότητας ως συνόλου. Αντίθετα υπάρχει ο διαχωρισμός πιστών και απίστων. Η ανθρωπότητα δεν θεωρείται ένα σώμα αλλά διαιρείται σε όσους θεωρούν τον Μωάμεθ προφήτη και σε όσους όχι. Το κοράνι διαχωρίζει τους καφίρ και γράφει πως οι πιστοί πρέπει να τους μισούν, να τους λοιδωρούν, να τους τιμωρούν, να τους αποκεφαλίζουν, να τρομοκρατούνται, να εξοντώνονται, να σταυρώνονται. Είναι καταραμένοι, κακοί, ατιμασμένοι και κανείς μουσουλμάνος δεν μπορεί να είναι φίλος με έναν καφίρ», αναφέρει.
«Χριστιανοί και Εβραίοι είναι άπιστοι και κατά συνέπεια καφίρ. Οι πολυθεϊστές είναι επίσης καφίρ. Ο όρος άπιστος ή πολυθεϊστής είναι θρησκευτικός. Μόνο ο όρος καφίρ δείχνει την κοινή πολιτική αντιμετώπιση από το Ισλάμ Χριστιανών, Εβραίων, Ινδουιστών, Βουδιστών, ανιμιστών, άθεων. «Η λέξη καφίρ πρέπει να χρησιμοποιείται και όχι η λέξη άπιστος που είναι ουδέτερη. Σύμφωνα με το κοράνι ο όρος καφίρ δεν είναι ουδέτερος. Καφίρ δεν είναι απλώς κάποιος που δεν συμφωνεί με το Ισλάμ. Ο καφίρ είναι κακός, αηδιαστικός, η κατώτερη μορφή ζωής. Ο καφίρ μπορεί να βασανιστεί, να σκοτωθεί, να εξαπατηθεί, να του πουν ψέματα. Για αυτό η λέξη άπιστος δεν αντικατοπτρίζει την πολιτική αλήθεια του Ισλάμ», καταλήγει.
Φαίνεται πως βασικός λόγος των διώξεων και της εξόντωσης μη μουσουλμανικών κοινοτήτων στον λεγόμενο «μουσουλμανικό κόσμο» είναι το μίσος για τους καφίρ. Ο ειδικός καθηγητής Άντριου Μπόστομ αναφέρει σχετικά με τον Ερντογάν: «Κορυφαίοι σχολιαστές του κορανίου, παλαιοί και σύγχρονοι, όπως και η μωαμεθανική παράδοση, ενισχύουν το κήρυγμα μίσους του Ενρτογάν προς τους μη μουσουλμάνους. Με τις αναφορές αυτές δε ο Ερντογάν κερδίζει τον τίτλου του κορυφαίου της παγκόσμιας μουσουλμανικής κοινότητας», καταλήγει.
Το γεγονός ότι τα λόγια αυτά εκστομίστηκαν από τον πρόεδρο μιας χώρας μέλους του ΝΑΤΟ και υποψήφιας προς ένταξη στην ΕΕ αποτελεί την μέγιστη προειδοποίηση προς όλα τα μη μουσουλμανικά έθνη καθώς και στους μουσουλμάνους που διαφωνούν με την οπτική του Ερντογάν.
defence-point