Μάθαμε πως μια παρέα τουρκοψυχων κυρίων από το Δροσερό με πολύ καλές σχέσεις με τον ψευδομουφτή Μετε, έκαναν τα εξής:
α) Σύστησαν τον επονομαζόμενο Πολιτιστικό-Μορφωτικό και Θρησκευτικό Σύλλογο Νεολαίας Δροσερού.
β)Αγόρασαν ένα χωράφι. Άραγε πόθεν τα χρήματα ;
γ) Ακολούθως αγοράστηκαν δύο τροχοβίλες, τις ένωσαν και ακολούθως πήραν ΠΑΡΑΝΟΜΑ ρεύμα από αυτόν που τους είχε πουλήσει το χωράφι. Χρήματα υπάρχουν…
α) Σύστησαν τον επονομαζόμενο Πολιτιστικό-Μορφωτικό και Θρησκευτικό Σύλλογο Νεολαίας Δροσερού.
β)Αγόρασαν ένα χωράφι. Άραγε πόθεν τα χρήματα ;
γ) Ακολούθως αγοράστηκαν δύο τροχοβίλες, τις ένωσαν και ακολούθως πήραν ΠΑΡΑΝΟΜΑ ρεύμα από αυτόν που τους είχε πουλήσει το χωράφι. Χρήματα υπάρχουν…
Ακολούθως όμως επιχείρησαν να λειτουργήσουν εκεί ΠΑΡΑΝΟΜΟ τζαμί.
Χωρίς άδεια από τον νόμιμο μουφτή.
Σε ποια ευνομούμενη χώρα είναι δυνατόν να γίνει ανεκτό αυτό;
Εύγε λοιπόν σε όποιους ενήργησαν όπως έπρεπε και συνέλαβαν χτες τον ιμάμη και δύο ακόμη άτομα του συλλόγου εκεί.
Είναι δυνατόν να στήνει όπου θέλει ο καθένας έναν ΠΑΡΑΝΟΜΟ χώρο λατρείας; Να πάρει την νόμιμη άδεια από τις νόμιμες αρχές και με τις νόμιμες προϋποθέσεις και ας κάνει όχι ένα, αλλά 100 τζαμιά. Όπως λοιπόν έγινε και στην Θεσσαλονίκη που η αστυνομία έκλεισε το μεστζίτ του τουρκοσυλλόγου και τους υπέδειξε τον τρόπο για να βγάλουν άδεια λειτουργίας, μακάρι να λειτουργήσει κατά τον ίδιο τρόπο η νομιμότητα και στην Ξάνθη.
Νομιμότητα, αυτό απαιτείται.
Για να το θέσουμε κι αλλιώς. Μπορεί κάποιος από εμάς να στήσει μια εκκλησία στην αυλή του και να αρχίσει να κάνει λειτουργίες χωρίς να έχει άδεια από τον οικείο μητροπολίτη; Όχι φυσικά. Λοιπόν αυτό ισχύει και για το Ισλάμ . Ισοτιμία δεν επιδιώκουμε ; Όλα by the book…
Αξίζει εδώ να αναφέρουμε και κάποιες αντιδράσεις τουρκόψυχων στο περιστατικό αυτό
Διαβάζουμε στο FACEBOOK του ψευδομουφτη Αχμέτ Μετε τα εξής
“Πάνω στο τμήμα εδάφους που είχε αγοραστεί στο όνομα του επισήμου συλλόγου τους,παρά το ότι είχαν ρωτήσει την πολεοδομία και τους είχαν πει πως το τροχήλατο προκάτ δεν απαγορεύεται, οι αστυνομικοί έκαναν έφοδο και πήραν μέσα τον ιμάμη και δύο εργαζόμενους. Υπάρχει και κίνηση για πρόστιμο 50.000 ευρώ. Αύριο το πρωί θα τους περάσουν από δικαστήριο. Εάν αυτοί οι άνθρωποι δεν έχουν δικαίωμα λατρείας ούτε καν σε ένα χώρο από τενεκέδες, κρίμα σε εμάς” .
Παρακάτω σχολιάζει το περιστατικό ο στενός συνεργάτης του Μέτε ο Ερκάν Αζίζογλου, αναφέροντας πως ¨Την ώρα που στην Τουρκία η ελληνική μειονότητα κάνει όπου θέλει λειτουργίες και εορτασμούς με σημαίες, δείτε αυτά που συμβαίνουν στην Ελλάδα και τις διώξεις σε βάρος της τουρκικής μειονότητας¨
Μετά σχολιάζει ακόμη ένας συνεργάτης του Μέτε, ο κυριος Χασάν Χατζηχασάνογλου που γράφει ¨Κρίμα…φτάνει πια¨.
Αντιλαμβανόμαστε το άγχος των συνεργατών του Μέτε να φανούν αρεστοί στο αφεντικό τους. Αλλά καλά είναι να βρίσκουν πιο λογικά επιχειρήματα.
Διότι το θέμα είναι ένα. Άδεια λειτουργίας για το τζαμί υπήρχε ; Όχι. Έγινε προσπάθεια συνεννόησης με τον νόμιμο μουφτή ; ¨Όχι. Διότι μπορεί ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος να κάνει λειτουργίες σε διάφορα μέρη της Τουρκίας αλλά όλα τα κάνει με άδεια. Έκανε μήπως κάποια λειτουργία δίχως άδεια;
Τόσο δυσνόητο είναι αυτό ;
Αν κάποιοι δεν θέλουν νομιμότητα αυτό είναι πρόβλημα τους. Η νομιμότητα σε ένα οργανωμένο και σοβαρό κράτος δεν είναι επιλογή για τους πολίτες. Επιβάλλεται. Και αυτό ελπίζουμε να γίνει και σε αυτή την ιστορία που θα την παρακολουθήσουμε στενά.
Αλήθεια η Αθήνα παρακολουθεί την υπόθεση ή τώρα με τις εκλογές, το διαλύσαμε το μαγαζί;
tourkikanea.gr