Ο κ. Τσίπρας εξήγγειλε από την αρχή, από την πρώτη στιγμή που ξαναβρέθηκε στην αντιπολίτευση, ότι το κόμμα του θα επιδοθεί σε «δυναμική αντιπολίτευση υπεράσπισης των μεγάλων κατακτήσεων του λαού μας».
Ο εξάδελφός του, κ. Γιώργος Τσίπρας μας ενημέρωσε, μιλώντας στον Σκάι, ότι «σίγουρα
θα βγει ο ΣΥΡΙΖΑ στους δρόμους, γιατί έχει δώσει η νέα κυβέρνηση δείγμα σε ποια γραμμή θα κινηθεί».
Πέραν του ότι δεν γίνεται αντιληπτό τι σημαίνει η φράση πως η νέα κυβέρνηση έχει δώσει δείγμα σε ποια γραμμή θα κινηθεί, πού το είδε αυτό το δείγμα δηλαδή, εύκολα καταλαβαίνει κανείς ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να λειτουργήσει διαφορετικά.
Απλά, όταν βρέθηκε στην κυβέρνηση απέφυγε τις διαδηλώσεις εναντίον του εαυτού του!
Όσο για τη γενικολογία του πρώην πρωθυπουργού περί «κατακτήσεων του λαού μας», πέραν του ότι απλώς παραπέμπει σε καθεστωτικές συμπεριφορές βάσει των οποίων όλα γίνονται στο όνομα του λαού, δεν εξηγεί ποιες ήταν ακριβώς αυτές οι «κατακτήσεις».
Η κατάργηση μήπως του ΕΚΑΣ και λοιπών επιδομάτων; Το υπερταμείο; Οι εξοντωτικοί φόροι; Τα αξεπέραστα εμπόδια σε κάθε επένδυση;
Ή μήπως η αύξηση των εργατικών ατυχημάτων στην Ελλάδα το 2017 της τάξης του 4,5%;
Αυτό ανακοινώθηκε από την ΕΛΣΤΑΤ στις 5 Ιουλίου, με τον αριθμό των εργατικών ατυχημάτων να φθάνει τις 4.954 (από τα οποία τα 3.552 αφορούσαν σε άνδρες και τα 1.402 σε γυναίκες).
Μερικές ακόμη πληροφορίες:
Τα θανατηφόρα εργατικά ατυχήματα ανήλθαν σε 47, όσα ακριβώς και το 2016. Από αυτά, τα 41 αφορούν σε άνδρες και τα 6 σε γυναίκες.
Τα περισσότερα εργατικά ατυχήματα συνέβησαν σε άτομα της ηλικιακής ομάδας 40- 44 ετών (778 ατυχήματα) και σε άτομα της ηλικιακής ομάδας 35- 39 ετών (759 ατυχήματα). Από τα 47 θανατηφόρα εργατικά ατυχήματα, 11 ατυχήματα συνέβησαν σε άτομα της ηλικιακής ομάδας 45- 49 ετών και 8 ατυχήματα σε άτομα των ηλικιακών ομάδων 50- 54 και 55- 59 ετών αντίστοιχα.
Από την περιφερειακή κατανομή των ατυχημάτων, παρατηρήθηκε ότι τα εργατικά ατυχήματα παρουσίασαν αύξηση στην περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (22,6%), στην περιφέρεια Πελοποννήσου(17,4%) και στην περιφέρεια Θεσσαλίας (9,9%). Αντίθετα, μείωση παρατηρήθηκε στις περιφέρειες των Ιονίων Νήσων (7,1%), του Βορείου Αιγαίου (4,7%) και της Κεντρικής Μακεδονίας (1,8%). Τα περισσότερα εργατικά ατυχήματα συνέβησαν στην Αττική (1805), στην Κεντρική Μακεδονία (820) και στην Κρήτη (480). Τα λιγότερα συνέβησαν στο Βόρειο Αιγαίο (81) και στα Ιόνια Νησιά (91). Σχετικά με τα θανατηφόρα εργατικά ατυχήματα, τον μεγαλύτερο αριθμό παρουσίασε η Αττική (14 ατυχήματα, από τα οποία 13 αφορούσαν σε άνδρες και 1 σε γυναίκα), η Κεντρική Μακεδονία (7 ατυχήματα, όλα σε άνδρες) και η Δυτική Ελλάδα (7 ατυχήματα, από τα οποία 4 αφορούσαν σε άνδρες και 3 σε γυναίκες).
Από την κατανομή του συνόλου των εργατικών ατυχημάτων κατά κλάδο οικονομικής δραστηριότητας της τοπικής μονάδας του εργοδότη όπου συνέβη το ατύχημα, παρατηρήθηκε ότι από τα 4.954 ατυχήματα, τα περισσότερα (1.185 ατυχήματα, 23,9%) συνέβησαν στον κλάδο Χονδρικού και Λιανικού Εμπορίου, Επισκευής Μηχανοκίνητων Οχημάτων και Μοτοσυκλετών και ακολούθησαν τα ατυχήματα στους κλάδους της Μεταποίησης (941 ατυχήματα, 19%) και των Δραστηριοτήτων Υπηρεσιών Παροχής Καταλύματος και Υπηρεσιών Εστίασης (606 ατυχήματα, 12,2%). Αντίστοιχα, τα περισσότερα θανατηφόρα εργατικά ατυχήματα συνέβησαν στον κλάδο των Μεταφορών και Αποθήκευσης (10 ατυχήματα, 21,3%) και ακολούθησαν οι κλάδοι των Κατασκευών (7 ατυχήματα, 14,9%) και της Μεταποίησης (7 ατυχήματα, 14,9%).
Φαντάζομαι πως και αυτά αποτελούν… μεγάλη «κατάκτηση του λαού μας»!