Μυρίζει μπαρούτι και πάλι στη Θράκη, όπου παρά τις τρομερές αντιδράσεις που ξεσηκώθηκαν προ μηνών, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής προχωρεί στη διαδικασία ίδρυσης και λειτουργίας των μειονοτικών νηπιαγωγείων! Η δημοκρατία είχε αποκαλύψει το σκάνδαλο, που διάφοροι ανθέλληνες θέλησαν να περάσουν στα... ψιλά. Με νέα ανακοίνωση-κόλαφο ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης φέρνει και πάλι το θέμα στην επικαιρότητα, καταγγέλλοντας το Ινστιτούτο και τους τουρκόψυχους μηχανισμούς που κρύβονται από πίσω και προωθούν εναγωνίως το ζήτημα.
Το «καυτό» ζήτημα είχε δει το φως της δημοσιότητας τον περασμένο Μάρτιο, όταν οι δάσκαλοι της Θράκης αποκάλυψαν μέσω της εφημερίδας το βρόμικο παιχνίδι που παίζεται στην Παιδεία.
Ειδικότερα, αφορμή για τον ξεσηκωμό αποτελεί το νέο πρόγραμμα του Ινστιτούτου, που θα χρηματοδοτηθεί από το ΕΣΠΑ και εισάγει πιλοτικά την τουρκική «μητρική» γλώσσα, όπως τη χαρακτηρίζει, σε έξι νηπιαγωγεία της Θράκης (τρία στη Ροδόπη και τρία στην Ξάνθη).
Παρότι το θέμα είχε «παγώσει» μέχρι πριν από λίγες ημέρες, λόγω της κατακραυγής τόσο της κοινής γνώμης όσο και σύσσωμων των διδασκαλικών συλλόγων όλης της χώρας, πλέον επανήλθε για... περίεργους λόγους στην ατζέντα του υπουργείου Παιδείας και μάλιστα το προσεχές διάστημα θα προχωρήσει η υλοποίησή του. «Ασκούνται φοβερές πιέσεις από βουλευτές της Θράκης που βρίσκονται στο περιβάλλον του Τσίπρα. Προφανώς οι αρμόδιοι δεν έχουν καταλάβει ότι με αυτόν τον τρόπο παραχωρούν την εκπαίδευση των παιδιών μας στην Τουρκία» σχολιάζει πρώην στρατιωτικός, βαθύς γνώστης του ζητήματος στη Θράκη.
Την περασμένη Κυριακή μάλιστα ο Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης εξέδωσε νέα ανακοίνωση-βόμβα. «Τα επιχειρήματα της πιλοτικής παρέμβασης στα νηπιαγωγεία της Θράκης αποτελούν μια επικοινωνιακή προσπάθεια για την αποδοχή αυτής, προκειμένου κατόπιν άσκησης πίεσης να ικανοποιηθεί το αίτημα όλων αυτών που αυτόκλητα έχουν οριστεί ως προστάτες της μουσουλμανικής μειονότητας, με ορατό τον κίνδυνο να αποτελέσει την “κερκόπορτα” για τη γενίκευση της τουρκικής γλώσσας και να οδηγήσει με την κατάλληλη μεθόδευση στη μετατροπή των νηπιαγωγείων από μονόγλωσσα σε δίγλωσσα, αφού όλοι γνωρίζουμε ότι πάγιο αίτημα όλων αυτών είναι η δημιουργία δίγλωσσων νηπιαγωγείων στο πρότυπο του μειονοτικού Δημοτικού Σχολείου και όχι μόνο» αναφέρει, μεταξύ άλλων, η ανακοίνωση.
- Αναδημοσίευση απο την εφ. δημοκρατία.
- infognomon politics