«Ἡ Πατρίδα μου νά ’ναι λεύτερη
κι ἂς εἶμαι ’γὼ στραβὸς κι ἀπὸ τὰ δυό μου μάτια! Σὰν εἶναι λεύτερη ἡ
Πατρίδα μου θὰ μὲ φροντίσει. Ἀλλὰ ἐὰν ἡ Πατρίδα μου δὲν εἶναι λεύτερη,
τί νὰ τὸ κάνω ποὺ θὰ βλέπω;».
Τί νόημα ἔχει νὰ τυπώνεις ἐθνικὸ νόμισμα ἀλλὰ τὴν οἰκονομία καὶ
τὴν ἐξωτερικὴ πολιτικὴ τῆς Πατρίδος σου νὰ τὴν ἐλέγχουν—ἔστω κι ἐμμέσως
ἀλλὰ καθοριστικά— οἱ τοκογλύφοι καὶ οἱ ἰμπεριαλιστὲς καὶ οἱ
παγκοσμιοκράτες;
Ἀγαπητοὶ ἀδελφοὶ καὶ φίλοι καὶ συναγωνιστές,
χαίρετε ἐν Κυρίῳ!
χαίρετε ἐν Κυρίῳ!
Παρόλο ποὺ ἤδη βρίσκομαι στὸ βῆμα τοῦ 5ου Συνεδρίου, σκέφτομαι
ἂν ἔχει νόημα νὰ σᾶς πῶ τὶς σκέψεις μου, διότι πολὺ φοβᾶμαι ὅτι δὲν
θὰ βροῦν ἀρκετὰ εὐήκοα ὦτα μεταξύ σας.
Ὅμως ὅσο κι ἂν σᾶς φανοῦν «περίεργα» αὐτὰ ποὺ θὰ ἐπιχειρήσω νὰ
σᾶς πῶ, νὰ ξέρετε ὅτι ὁμιλῶ μετὰ λόγου γνώσεως καὶ λόγῳ ἡλικίας ἀλλὰ
καὶ λόγῳ τῆς ἄνω τῶν πενῆντα ἐτῶν πείρας μου στοὺς πολιτικοὺς καὶ κοινωνικοὺς
καὶ ἐθνικοὺς καὶ ἐκκλησιαστικοὺς ἀγῶνες —στοὺς ὁποίους συμμετεῖχα
καὶ συμμετέχω— γιὰ τὴν Ρωμῃοσύνη, γιὰ τὴν Πατρίδα, γιὰ τὴν Ἐλευθερία,
γιὰ τὴν Δημοκρατία, γιὰ τὴν κοινωνικὴ Δικαιοσύνη. Ἄλλωστε
ἐνηλικιώθηκα κρατούμενος στὰ κολαστήρια τῆς Δικτατορίας 1967-1974.
Αὐτὰ ποὺ ἔχω νὰ πῶ καὶ οἱ προτάσεις ποὺ ἔχω νὰ κάνω σὲ καμμίαν περίπτωση
δὲν χωροῦν στὰ λίγα λεπτὰ ποὺ μοῦ παραχωροῦνται.
Ἀλλὰ καὶ δὲν εἶναι τὸ Συνέδριο ὁ τόπος καὶ ἡ ὥρα γιὰ προβληματισμό,
γιὰ νὰ εἰπωθοῦν ἐν ἐκτάσει ὅπως πρέπει, προκειμένου νὰ τεκμηριωθοῦν
καὶ νὰ γίνουν κατανοητὰ.
Τὸ Συνέδριο εἶναι ἁρμόδιο γιὰ νὰ πάρει ἀποφάσεις πάνω σὲ εἰσηγήσεις
ποὺ ἤδη πρέπει νὰ ἔχουν διαμορφωθεῖ προσυνεδριακά, στὰ πλαίσια ἑνὸς
ὀργανωμένου καὶ στοχευμένου διαλόγου.
Ἀλλὰ αὐτὸς ὁ διάλογος δὲν διεξήχθη, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ μὴν ὑπάρχουν
οἱ ὥριμοι καὶ πλούσιοι καρποὶ τοῦ προσυνεδριακοῦ διαλόγου καὶ ὡς
ἐκ τούτου νὰ κινδυνεύει νὰ καταστεῖ στεῖρο καὶ τὸ 5ο Συνέδριο ὅπως
τὸ προηγούμενο.
Εἰς ἐφαρμογὴν ἀποφάσεως τοῦ 4ου Συνεδρίου ἡ Πολιτικὴ Γραμματεία
συγκρότησε Ἐπιτροπὴ γιὰ τὴν ἐκπόνηση τοῦ προγράμματος τοῦ ΕΠΑΜ.
Ἐτιμήθηκα μὲ τὴν συμπερίληψή μου σὲ αὐτὴ τὴν Ἐπιτροπή, ἀλλὰ οὐδέποτε
ἐνημερώθηκα ἐὰν συγκροτήθηκε, ἐὰν συνεδρίασε, ἐὰν ἐπιτέλεσε
τὸ ἔργο της· φυσικὰ οὐδέποτε ζητήθηκε ἡ γνώμη μου ἢ ἡ καθ’ οἱονδήποτε
τρόπο συμβολή μου στὴν τυχὸν λειτουργία της.
Ἔτσι φθάσαμε στὸ 5ο Συνέδριο, χωρὶς νὰ ὑλοποιηθεῖ ἡ ἐπ’ αὐτοῦ
ἀπόφαση τοῦ 4ου Συνεδρίου, τὸ ὁποῖο ἄλλωστε εἶχε συγκληθεῖ γι’ αὐτὸν
ἀκριβῶς τὸν λόγο.
Δὲν ξέρω ἐὰν προσωπικὰ ἔχω εὐθύνη γι’ αὐτό, ἀλλὰ νοιώθω τὴν ὑποχρέωση
ν’ ἀπολογηθῶ!
Ἐπίσης μοῦ ζητήθηκε νὰ συντάξω ἕνα κείμενο γιὰ τὴν στάση τοῦ Ἀρχιεπισκόπου
Ἀθηνῶν καὶ τῆς «ἐκκλησίας» τῆς Δεσποτοκρατίας, ἐν ὄψει τοῦ Δημοψηφίσματος
τῆς 5ης Ἰουλίου 2015.
Μάλιστα μοῦ ζητήθηκε νὰ τὸ ἐπεξεργαστῶ περισσότερο, γιὰ νὰ δημοσιευθεῖ
στὸ περιοδικὸ «Ἀνταῖος».
Τὸ κείμενο κατέληξε νὰ γίνει ὁλόκληρη πραγματεία μὲ τίτλο, «Ἡ
Ἑλλάδα τῆς Ρωμῃοσύνης δὲν εἶναι ἡ Εὐρώπη τοῦ Καρλομάγνου», ἀλλὰ
παρόλο ποὺ κρίθηκε ὡς καλὸ καὶ ἐγκρίθηκε ἀπὸ τὴν Συντακτικὴ Ἐπιτροπὴ
πρὸς δημοσίευση —ὅπως μοῦ εἰπώθηκε— δὲν δημοσιεύθηκε ποτέ.
Άναφέρομαι στὸ κείμενο αὐτό, διότι μποροῦσε νὰ ἀποτελέσει τὸ
ἔναυσμα γιὰ τὴν διεξαγωγὴ ἑνὸς εὐρέως κι ἐποικοδομητικοῦ διαλόγου
σχετικὰ μὲ τὴν ταυτότητα καὶ τὸν χαρακτήρα τοῦ ἐθνικοαπελευθερωτικοῦ
ἀγῶνα, ποὺ διακηρύττει τὸ ΕΠΑΜ καὶ στὸν ὁποῖον καλεῖ τὸν ἑλληνικὸ
λαό.
Πολὺ φοβᾶμαι ὅμως, ὅτι ἀκριβῶς γι’ αὐτὸν τὸν λόγο δὲν δημοσιεύθηκε,
ὥστε τεχνηέντως κι ἐπιτηδείως νὰ φιμωθεῖ μία φωνὴ ποὺ διαφοροποιεῖται
ἀπὸ τὴν ἰδεολογία τῆς Παγκοσμιοκρατίας καὶ τὶς ἐξ αὐτῆς ἀπορρέουσες
ἰδεοληψίες!...
Ἀγαπητοί ἀδελφοὶ καὶ φίλοι καὶ συναγωνιστές,
Ἕξι χρόνια μετὰ τὴν ἀνοικτὴ καὶ ἀπροσχημάτιστη εἰσβολὴ τοῦ νεοναζιστικοῦ
γερμανικοῦ ἰμπεριαλισμοῦ στὴν Ἑλλάδα, μὲ τὴν λεοντὴ ἀρχικὰ τῆς
Τρόϊκας καὶ σήμερα τῶν Θεσμῶν, διὰ τῆς ἐπιβολῆς τῶν δωσιλογικῶν σοσιαλιστικῶν
καὶ τεχνοκρατικῶν, δεξιῶν καὶ ἀριστερῶν κυβερνήσεων·
—ἕξι χρόνια μετὰ τὴν ὁλοκληρωτικὴ ἀπώλεια τῆς Ἐθνικῆς Κυριαρχίας
κι ἐπαπειλουμένη τὴν Ἐδαφικὴ Ἀκεραιότητα τῆς χώρας·
—ἕξι χρόνια μετὰ τὸ κουρέλιασμα τοῦ κολωβοῦ μεταπολιτευτικοῦ
Συντάγματος καὶ τὴν κατάργηση τῆς ψευδεπίγραφης κοινοβουλευτικῆς
Δημοκρατίας·
—μετὰ ἕξι χρόνια ἐφαρμογῆς τῶν ἐξοντωτικῶν ναζιστικῶν Μνημονίων,
μὲ ὅλες τὶς συνεπακόλουθες συμφορὲς ποὺ ἐπεσώρευσαν στὸ Ὀρθόδοξο
Ἑλληνικὸ Ἔθνος καὶ στὴν Ἑλληνίδα Πατρίδα μας·
—ἕξι χρόνια μετὰ ἀπὸ ὅλα αὐτά, φαίνεται ὅτι ὡς λαὸς καὶ ὡς ἀντιμνημονιακὲς
δυνάμεις, πρόσωπα καὶ συλλογικότητες, παραπαίουμε σὲ ἕνα πλέγμα
ἀπὸ ἀδιέξοδες ἐπιλογὲς καὶ παγιδευόμαστε σὲ πάσης φύσεως ἰδεοληπτικὲς
ἀγκυλώσεις.
Καὶ ναὶ μὲν ἀναγνωρίζουμε τὸν νεοναζιστικὸ γερμανικὸ ἰμπεριαλισμὸ
καὶ διαπιστώνουμε τὴν γερμανοκρατούμενη Εὐρώπη, ἀλλὰ δὲν ἀντιλαμβανόμαστε
ὅτι πρόκειται γιὰ τὴν αἰχμὴ τοῦ δόρατος τῆς σιωνιστικῆς Παγκοσμιοκρατίας,
ποὺ ἐλέγχει τὸ παγκόσμιο χρηματοπιστωτικὸ σύστημα, τὴν ἔκδοση
καὶ κυκλοφορία σχεδὸν ὅλων τῶν νομισμάτων στὸν πλανήτη κι ἐπιβάλλει
τὴν Παγκοσμιοποίηση, τὴν Νέα Τάξη Πραγμάτων στὸν κόσμο, τὴν ἑωσφορικὴ
ἰδεολογία τῆς Νέας Ἐποχῆς.
Κι αὐτὴ ἡ Νέα Ἐποχἠ, μὲ σημαία τὴν πονηρὴ καὶ αὐθαίρετη καὶ σατανικὴ
«πολιτικὴ ὀρθότητα» —ποὺ τεχνηέντως κι ἐπιτηδείως, στανικῶς
καὶ καταδυναστευτικῶς, ἀλλὰ καὶ μὲ τὴν ἄφρονα συναίνεσή μας, ἔχει
εἰσβάλει σὲ ὅλες τὶς ἐκφάνσεις καὶ τὶς πτυχὲς τῆς ζωῆς μας— διαστρέφει
τὶς ἔννοιες καὶ ἀνα-νοηματοδοτεῖ τὶς λέξεις μὲ ἀντίθετο ἀπὸ τὸ γνωστὸ
καὶ παραδεδεγμένο περιεχόμενο/νόημά τους.
Ἔτσι ἐξαπλώνεται ἡ σύγχυση καὶ ὁ ἀποπροσανατολισμὸς τῶν λαῶν
στὴν σύγχρονη Βαβέλ καὶ συντελεῖται ἡ ὁμογενοποίηση —δηλαδὴ
ἡ πολτοποίηση στὴν χοάνη τῆς νεοεποχίτικης Παγκοσμιοποιήσεως— ἐθνῶν
καὶ λαῶν, πολιτισμῶν καὶ παραδόσεων, θρησκειῶν καὶ δοξασιῶν, φιλοσοφικῶν
ἀντιλήψεων καὶ βιοθεωριῶν καὶ ἐν γένει ὅλων τῶν πολιτισμικῶν χαρακτηριστικῶν
τῆς ἀνθρωπότητος.
Ὅμως αὐτὴ τὴν πολτοποίηση —τῆς ὁποίας θύματα εἴμαστε κι ἐμεῖς,
ποὺ μὲ τραγικὸ τρόπο τὴν βιώνουμε ὡς πρόσωπα καὶ ὡς Ἔθνος— οἱ ἴδιοι
τὴν ἀποδεχόμαστε· καὶ μάλιστα καμαρώνουμε γι’ αὐτό.
Ἀλλὰ συμβαίνει γιατὶ ἔχουμε ἀποδεχθεῖ τὴν ἰδεολογία, τὸν τρόπο
σκέψεως καὶ ζωῆς, τὴν νοοτροπία, τὶς «ἀξίες» καὶ τὸ «ἦθος» τῶν παγκοσμιοκρατῶν
ἐχθρῶν μας, καὶ ἀναλόγως ὁρίζουμε τὶς προτεραιότητες καὶ τὴν ἱεράρχηση
τῆς ζωῆς μας, τὸν τόπο καὶ τὸν χρόνο καὶ τὸν τρόπο τῶν ἐνεργειῶν μας.
Ἔτσι, ὥστε ἀκόμη καὶ ἡ ἀντίστασή μας, ὁ ἀγῶνας μας κατὰ τῆς Παγκοσμιοκρατίας,
ποὺ διεξάγεται μέσα ἀπὸ τὸν ἀγῶνα μας —τέλος πάντων τὸν ὅποιον
ἀγῶνα μας— γιὰ τὴν ἀνάκτηση τῆς Πατρίδος μας, τελικὰ ἐνσωματώνεται
καὶ ὑπηρετεῖ ἀκριβῶς τὰ συμφέροντα, τοὺς σκοποὺς καὶ τοὺς στόχους τῆς
Παγκοσμιοκρατίας!...
Λόγου χάριν εἰς τὰ καθ’ ἡμᾶς:
1. Όνομάζουμε τὸ κόμμα «Ἑνιαῖο Παλλαϊκὸ Μέτωπο», δηλαδὴ μὲ ἕνα
ὄνομα γενικὸ καὶ οὐδέτερο, ποὺ μπορεῖ νὰ σημαίνει ὁτιδήποτε καὶ νὰ ὑπάρχει
ὁπουδήποτε μέσα στὸν χῶρο τοῦ ἁμαρτωλοῦ πολιτικοῦ κατεστημένου.
Μπορεῖ νὰ σημαίνει τὰ πάντα, ἐκτὸς ἀπὸ τὸν Ἐθνικοαπελευθερωτικὸ
Ἀγῶνα τοῦ Ἑλληνικοῦ Λαοῦ, ὅπως αὐτὸς θὰ ἔπρεπε νὰ προσδιορίζεται
ἀπὸ τὴν ἱστορία καὶ τὸν πολιτισμό, τὶς παραδόσεις καὶ τὴν Πίστη τοῦ
Ἑλληνικοῦ Ἔθνους: δηλαδή, ὡς Ἐθνικὸ Ἀπελευθερωτικὸ Μέτωπο ἢ Ἑλληνικὸ
Πατριωτικὸ Μέτωπο ἢ κάτι ἀνάλογο...
Ἔχουμε ὡς σύμβολο τὴν δημοκρατικὴ σκούφια, ποὺ συμβολίζει γενικὰ
τὴν Γαλλικὴ Ἐπανάσταση τοῦ 1789 (δηλαδὴ ἕνα μασωνικὸ σύμβολο τῆς σιωνιστικῆς
ἐπιβουλῆς, τὸν δυτικὸ «διαφωτισμό», ποὺ δὲν φωτίζει ἀλλὰ συσκοτίζει).
Καὶ μάλιστα μὲ τὴν ἐπιταγὴ «Δημοκρατία τώρα»! Ἀλλὰ δὲν συμβολίζει ἀκριβῶς
τὴν Ἑλλάδα καὶ τοὺς ἐθνικοὺς/πατριωτικοὺς ἀγῶνες τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους
μὲ τὴν ἐπιβαλλομένη ἐπιταγή: «Ἐλευθερία τώρα»!...
Στὴν φιλοτέχνηση τοῦ συνθήματος τοῦ παρόντος Συνεδρίου «Ἡ Λύση γιὰ τὴν
Πατρίδα καὶ τὴν Δημοκρατία», ἡ ἀναφορὰ «γιὰ τὴν Πατρίδα» ἔχει ὑποβαθμιστεῖ ἕως
ἐξαφανίσεως, καθιστώντας μάλιστα τὸ σύνθημα κολωβὸ καὶ ἀσύντακτο: «Ἡ Λύση ...
καὶ τὴν Δημοκρατία», ὅπερ ἄτοπον!!!
Δηλαδὴ ὁ αὐτοπροσδιορισμός μας, ἀκόμη καὶ οἱ συμβολικὲς ἀναφορές
μας ἀπηχοῦν στὶς ἀντιλήψεις τῆς Νέας Ἐποχῆς ποὺ ἐπιβάλλει ἡ Παγκοσμιοκρατία...
2. Μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο συνεχίζουμε τὴν ὀλέθρια πρακτικὴ ποὺ ἐπικράτησε
ἀπὸ τὰ τἐλη τοῦ 19ου αἰῶνα:
Παράλληλα μὲ τὴν ξενοκρατία ποὺ μᾶς ἐπιβάλλεται στὸ ἐπίπεδο
τῆς ἐξουσίας υἱοθετοῦμε τὴν ξενοκρατία, ὡς εὐρωπαϊκὴ ἐπαναστατικὴ
παράδοση, καὶ στὸ ἐπίπεδο τῆς ἀντιστάσεως κατὰ τῆς ξενοκρατίας!!!
Καὶ τὸ πράττουμε ἀπερίσκεπτα, ἀπορρίπτοντας τὴν πλούσια καὶ διαρκείας
τουλάχιστον πέντε αἰώνων ἑλληνικὴ ἐπαναστατικὴ παράδοση!!!
3. Καὶ ἀκόμη χειρότερα, ἀναπτύσσουμε ἕναν κομματικὸ «πατριωτισμό»,
ποὺ ὑπερβαίνει τὸν Πατριωτιμὸ γιὰ τὴν Ἑλληνίδα Πατρίδα μας καὶ τὸ Ὀρθόδοξο
Ἔθνος μας, παραθεωρώντας τὸ γεγονὸς ὅτι τὸ πολιτικὸ κόμμα εἶναι πολιτικὸ
ἐργαλεῖο ἐν τὀπῳ καὶ ἐν χρόνῳ, ποὺ καλεῖται νὰ παίξει συγκεκριμένο
ἱστορικὸ ρόλο καὶ ὄχι νὰ καταστεῖ τὸ ἴδιο αὐτοσκοπός, «ἐκκλησία»
καὶ «θρησκεία». Λ.χ. λέμε μὲ ἔμφαση και καμάρι ὁ «ΕΠΑΜίτης», καὶ δὲν
λέμε ὁ «Πολίτης» ἢ ὁ «Πατριώτης».
4. Μιλᾶμε γιὰ ἐθνικοαπελευθερωτικὸ ἀγῶνα, ἀλλὰ τί ἀκριβῶς
ἐννοοῦμε μὲ αὐτό;
Ὅταν μιλᾶμε γιὰ ἐθνικοαπελευθερωτικὸ ἀγῶνα, προϋποτίθεται
ἡ ἀναφορά μας σὲ κάποιο Ἔθνος, ποὺ ἔχει ἱστορία, πολιτισμό, παραδόσεις,
θρησκευτικὴ πίστη, ποὺ ἔχει τὴν ἀποκλειστικὴ ἰδιοπροσωπία του,
καὶ ἀκριβῶς γι’ αὐτὸ εἶναι Ἔθνος· γιατί, χωρὶς αὐτὲς τὶς παραμέτρους,
Ἔθνος —χάριν τοῦ ὁποίου μάλιστα νὰ διεξάγεται ὁ διακηρυσσόμενος
ἐθνικοαπελευθερωτικὸς ἀγῶνας— δὲν ὑπάρχει!
Ἄρα ἐμεῖς, ποὺ παραθεωροῦμε αὐτὲς τὶς παραμέτρους τοῦ Ἔθνους
καὶ ὅταν γίνεται λόγος σχετικῶς μὲ τὸ Ἔθνος μας ἀντιδροῦμε ἀρνητικὰ —καὶ
μάλιστα μὲ ἄκρως συμπλεγματικὸ τρόπο— γιὰ ποιό Ἔθνος ἀγωνιζόμαστε,
γιὰ τί πρᾶγμα πασχίζουμε; «Γιὰ ἕνα πουκάμισο ἀδειανό»; (Γ.
Σεφέρης)
5. Ζητᾶμε νὰ πάρουμε πίσω τὴν Πατρίδα μας· ἀλλὰ τί εἶναι καὶ ποιά
εἶναι ἡ Πατρίδα μας;
Θεωροῦμε ὅτι χάσαμε τὴν Πατρίδα μας τὸ 2010 μὲ τὴν μνημονιακὴ
κατάκτησή της ἀπὸ τὸν ἀκόρεστο νεοναζιστικὸ γερμανικὸ ἰμπεριαλισμό·
ἀλλὰ πρὶν ἀπὸ αὐτὴν τὴν εἰσβολὴ εἴχαμε τὴν Πατρίδα μας ἐλεύθερη;
Ὑπῆρξε ποτὲ πραγματικὰ ἐλεύθερη ἡ Πατρίδα μας στὰ 187 χρόνια ὑπάρξεως
τοῦ Νεοελληνικοῦ Κράτους;
Πότε ἔζησε ἐλεύθερη χωρὶς τὴν ἀνοικτὴ ἢ κεκαλυμμένη ξενοκρατία;
Παρόλους τοὺς ἀγῶνες τοῦ Ἔθνους μας πότε ἔλλειψε ἡ βαυαροκρατία
καὶ οἱ διάδοχοί της κατακτητὲς ἀπὸ τὸν σβέρκο τοῦ Ἔθνους μας;
Τὸ Ἔθνος μας ὑπῆρξε ἐλεύθερο μόνον ὅταν —στὸν βαθμὸ καὶ στὴν
ἔκταση πού— ἀγωνιζόταν γιὰ τὴν ἐλευθερία του.
Μόνον τότε.
Ὑπῆρξε ἐλεύθερη πάνω στὰ βουνὰ τῆς κλεφτουριᾶς κοντὰ 500 χρόνια.
Ὑπῆρξε ἐλεύθερη κατὰ τὴν Ἐθνεγερσία τοῦ 1821 μέχρι τὴν σύναψη
τοῦ πρώτου δανείου τῆς Ἐπαναστάσεως ἀπὸ τοὺς Ρότσιλδ.
Ὑπῆρξε ἐλεύθερη κατὰ τὴν Ἐθνικὴ Ἀντίσταση 1941-44 μέχρι τὴν ἄνοδο
τῶν κομματικῶν κομμισαρίων καὶ ἰνστρουχτόρων στὰ βουνὰ τῆς ἀνταρτοκρατουμένης
Ἐλεύθερης Ἑλλάδος.
Κάθε ἐλπίδα ἐλευθερίας —γιὰ πολλὲς δεκαετίες κάθε φορά— χάθηκε
μὲ τὴν δολοφονία τοῦ Κυβερνήτη Καποδίστρια καὶ μὲ τὴν δολοφονία
τοῦ Ἄρη Βελουχιώτη.
Γι’ αὐτὸ ἔχουμε δύο ἀνολοκλήρωτες Ἐπαναστάσεις, ποὺ στοιχειώνουν
τὴν ἱστορία τοῦ Ἔθνους μας καὶ τὴν συνείδησή μας. Περιμένουν καὶ θὰ
περιμένουν τὴν ὁλοκλήρωσή τους, ὀψέποτε φιλοτιμηθοῦμε νὰ γίνουμε
ἄξιοι τῶν μακραίωνων —ἀποτέρων καὶ νεωτέρων— ἀγώνων τοῦ
Ἔθνους μας καὶ ἀποφασίσουμε νὰ τὴν πραγματοποιήσουμε.
Μόνον τότε θὰ δικαιωθεῖ ὁ ὅποιος Ἐθνικοαπελευθερωτικὸς Ἀγῶνας
μας· μόνον τότε θὰ ἀποκτήσουμε πραγματικὰ ἐλεύθερη Πατρίδα!!!
7. Ὅταν λέμε σήμερα νὰ πάρουμε τὴν Πατρίδα μας πίσω, τί ἐννοοῦμε;
Νὰ ἐπιστρέψουμε σὲ μίαν προγενέστερη μορφὴ κατοχῆς, ὑποταγῆς, ὑποτελείας,
ἐξαρτήσεως, ἀρκεῖ μόνον νὰ ἐξασφαλίσουμε θέσεις ἐργασίας, μισθούς,
συλλογικὲς συμβάσεις, συντάξεις καὶ λιγότερους φόρους, σπίτια καὶ
αὐτοκίνητα, διακοπὲς καὶ καταναλωτικὴ ὑστερία;
Αὐτὴν τὴν Πατρίδα θέλουμε;
Αὐτὴν τὴν Πατρίδα ὀνειρευόμαστε;
Δηλαδὴ μᾶς ἀρκεῖ νὰ βολευτοῦμε ὡς δουλοπάροικοι καὶ νὰ καταστοῦμε
γραικύλοι;
Τὸ ὅραμά μας εἶναι νὰ γενᾶμε παιδιὰ κι ἐγγόνια ὑποτελεῖς καὶ
δουλοπαροίκους, ποὺ ὅμως —στὴν καλύτερη περίπτωση— θὰ ἔχουν
μισθὸ καὶ σύνταξη;
Μᾶς ἀρκεῖ αὐτό;
Ἀγαπητοὶ ἀδελφοὶ καὶ φίλοι καὶ συναγωνιστές,
Ἀκριβῶς ἐδῶ τίθεται τὸ θεμελιῶδες ἐρώτημα:
—Τί Θέλουμε; Τί ἀκριβῶς Θέλουμε;
Κι ἀκολουθοῦν περισσότερα ἐρωτήματα:
—Τί Πατρίδα θέλουμε;
—Τί Ἐλευθερία θέλουμε;
—Τί Κοινωνία θέλουμε;
—Τί Δημοκρατία θέλουμε;
Ἀλλὰ γιὰ νὰ θέλουμε κάτι, πρέπει νὰ τὸ φανταστοῦμε, πρέπει νὰ τὸ
ὀνειρευτοῦμε.
Κι ἐδῶ εἶναι τὸ κορυφαῖο πρόβλημα:
Δὲν Ὀνειρευόμαστε!!!
Ἀλλὰ οἱ ἄνθρωποι ἄλλαξαν τὸν ροῦ τῆς ἱστορίας καὶ τὴν μοίρα τους,
μόνον ὅταν ὀνειρεύτηκαν καὶ ἀποφάσισαν νὰ κάνουν τὰ ὄνειρά τους
πραγματικότητα.
Ἄλλοτε τὰ κατάφεραν καὶ ἄλλοτε ἀπέτυχαν.
Συχνὰ γι’ ἀλλοῦ ξεκίνησαν κι ἀλλοῦ βρέθηκαν.
Ἀλλὰ ξεκόλλησαν ἀπὸ τὴν μιζέρια καὶ τὴν κακομοιριά τους. Καὶ
τουλάχιστον κατὰ τὴν διάρκεια τῶν ἀγώνων τους ἔνοιωσαν —καὶ ἦσαν— ἄνθρωποι,
εἰκόνες τοῦ Θεοῦ· μὲ τὴν θεόσδοτη ἐλευθερία τοῦ προσώπου τους καὶ
τὸ αὐτεξούσιο τῆς συνειδήσεώς τους, ἱκανοὶ νὰ καταστοῦν κατὰ χάριν
θεοί!...
Διακινδύνευσαν τὴν μιζέρια τους καὶ τὴν κακομοιριά τους.
Κι ἂν δὲν πέτυχαν πάντοτε τὴν ἀπόλυτη ἢ καὶ τὴν ἐν μέρει πραγματοποίηση
τῶν ὀνείρων τους, ὡστόσο ἔσπρωξαν τὴν ἱστορία. Καὶ οἱ ἑπόμενες γενεὲς
βρῆκαν στοὺς ἀγῶνες τῶν προγενεστέρων τὸν χῶρο καὶ τὸν τρόπο, τὸ ἐφαλτήριο
νὰ πραγματοποιήσουν τὰ δικά τους ὄνειρα, τὶς ἐλπίδες τους καὶ τὶς ἀπαντοχές
τους· ποὺ συνήθως εἶναι τὰ διαιώνια ὄνειρα, οἱ ἐλπίδες καὶ οἱ ἀπαντοχὲς
τοῦ Ἔθνους!...
Καθ’ ὅλη τὴν διάρκεια τῆς Τουρκοκρατίας τὸ ὑπόδουλο Ἔθνος μας
κάθε τόσο, ἐδῶ κι ἐκεῖ ἐστασίαζε κι ἐπαναστατοῦσε. Ἀποτύχαινε,
κι ἀκολουθοῦσαν σφαγές· τρομερὲς σφαγὲς σὲ ἀγριότητα κι ἔκταση·
γενοκτονίες. Γονάτιζε τὸ ὑπόδουλο Ἔθνος τῶν Ἑλλήνων Ὀρθοδόξων
Χριστιανῶν. Κι ὅταν ἀνέκαμπτε, πάλι ξεθάρρευε, πάλι ἐστασίαζε
κι ἐπαναστατοῦσε.
Ποτὲ δὲ τὸ ἔβαλε κάτω!!!
«Γιὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν Πίστη τὴν Ἁγία καὶ τῆς Πατρίδος τὴν Ἐλευθερία»!!! εἶπε ὁ Θ. Κολοκοτρώνης, ὅτι ἔκαναν
τὸν Ἀγῶνα.
Τὸν ἐμψύχωνε τὸν Ρωμηό, αὐτὸ τὸ σύνθημα ποὺ ἔβγαινε μέσα ἀπὸ
τὴν καρδιά του, μέσα ἀπὸ τὰ ἔγκατα τοῦ εἶναι του, αὐτὸ ποὺ ἐμεῖς σήμερα
τὸ περιγελοῦμε καὶ τὸ ἀναθεματίζουμε:
«Πατρίς, Θρησκεία, Οἰκογένεια»!!!
Ἀλλὰ ἔτσι· μὲ ἀρχὲς καὶ ἀξίες καὶ ἰδανικὰ μὲ βαθειὲς καὶ γερὲς
ρίζες μέσα στὴν ἱστορία καὶ στὴν παράδοση κινεῖται ἡ ἱστορία. Σὲ
ἀρχὲς καὶ ἀξίες καὶ ἰδανικὰ στεγάζονται καὶ ἑνώνονται καὶ προκόβουν
τὰ Ἔθνη...
Τὰ ὄνειρα, οἱ ἐλπίδες, οἱ ἀπαντοχὲς τῶν ἀνθρώπων εἶναι τὸ καύσιμο
ποὺ κινεῖ τὴν ἀτμομηχανὴ τῆς ἱστορίας· ὅταν οἱ ἄνθρωποι ἀποφασίζουν
νὰ πραγματοποιήσουν τὰ ὄνειρά τους...
Χρειάζονται ὅμως τὰ ὄνειρα· αὐτοὶ οἱ θησαυροὶ ποὺ ἐξορύσσονται
ἀπὸ τὴν ἱστορία καὶ τὴν παράδοση, ἀπὸ τὸν πολιτισμὸ καὶ —κυρίως— ἀπὸ
τὴν Πίστη τοῦ Ἔθνους!...
Ἀλλὰ ἐμεῖς δὲν ὀνειρευόμαστε.
Καὶ γι’ αὐτὸ οἱ στόχοι μας εἶναι μικροὶ καὶ ἡ περπατησιά μας κοντὴ
καὶ ἄτολμη: θέσεις ἐργασίας, μισθός, σύνταξη...
Ἀλλὰ ἐὰν εἶσαι δουλοπάροικος καὶ ὑποτελής, ὅταν δὲν ἔχεις ἐλεύθερη
Πατρίδα, νὰ τὴν διαφεντεύεις, πῶς θὰ ἐξασφαλίσεις μισθὸ καὶ σύνταξη
καὶ ὅλα τὰ ἄλλα;
Ὁ Μακρυγιάννης ἔλεγε:
«Ἡ Πατρίδα μου νά ’ναι λεύτερη κι ἂς εἶμαι ’γὼ στραβὸς κι ἀπὸ τὰ
δυό μου μάτια! Σὰν εἶναι λεύτερη ἡ Πατρίδα μου θὰ μὲ φροντίσει. Ἀλλὰ
ἐὰν ἡ Πατρίδα μου δὲν εἶναι λεύτερη, τί νὰ τὸ κάνω ποὺ θὰ βλέπω;».
Τί νόημα ἔχει νὰ τυπώνεις ἐθνικὸ νόμισμα ἀλλὰ τὴν οἰκονομία
καὶ τὴν ἐξωτερικὴ πολιτικὴ τῆς Πατρίδος σου νὰ τὴν ἐλέγχουν —ἔστω
κι ἐμμέσως ἀλλὰ καθοριστικά— οἱ τοκογλύφοι καὶ οἱ ἰμπεριαλιστὲς
καὶ οἱ παγκοσμιοκράτες;
Κι ἀκόμη χειρότερα:
Ὅπως ὁ ἰμπεριαλισμὸς ἦταν τὸ ἀνώτερο στάδιο τοῦ καπιταλισμοῦ,
συνυπάρχοντας μὲ αὐτόν, ἔτσι σήμερα ἡ παγκοσμιοποίηση εἶναι τὸ ἀνώτερο
στάδιο τοῦ ἰμπεριαλισμοῦ, συνυπάρχοντας καὶ μὲ τὸν καπιταλισμὸ
καὶ μὲ τὸν ἰμπεριαλισμό. Ἀλλὰ ἐνῶ ὁ καπιταλισμὸς ληστεύει τὸν ἱδρώτα
μας καὶ ὁ ἰμπεριαλισμὸς τὶς πλουτοπαραγωγικὲς πηγές μας, ἡ παγκοσμιοποίηση
ληστεύει πλέον καὶ τὶς καρδιές μας, τὴν ἴδια τὴν ὕπαρξή μας...
Γι’ αὐτὸ κατευθυνόμαστε μὲ ἰλιγγιώδη ταχύτητα σ’ ἕναν μεσαίωνα,
στὸν ἀπόλυτο ὁλοκληρωτισμό, ποὺ ποτὲ ἄλλοτε δὲν ἔζησε ἡ ἀνθρωπότητα!!!
Ἄλλο δεῖγμα τῆς ἰδεοληψίας μας καὶ τοῦ ἐγκλωβισμοῦ μας στὸ «τρυπάκι»
τῆς Παγκοσμιοκρατίας, εἶναι οἱ στόχοι ποὺ βάζουμε καὶ οἱ ἀτελέσφοροι
καὶ ἀλυσιτελεῖς ἀγῶνες ποὺ διεξάγουμε.
Φωνάζουμε γιὰ θέσεις ἐργασίας, γιὰ μισθοὺς καὶ συντάξεις καὶ φόρους
καὶ ἄλλα δίκαια καὶ αὐτονόητα αἰτήματα. Κάνουμε ἀπεργίες καὶ κινητοποιήσεις
καὶ συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας. Κάθε κοινωνικὴ ὁμάδα διεκδικεῖ
γιὰ λογαριασμό της τὰ ἑαυτῆς, καλώντας σὲ ὑποστήριξη τὶς ἄλλες,
ἀλλὰ σπανίως ἡ ἴδια συμμετέχει στοὺς ἀγῶνες τῶν ἄλλων!!! Γιατὶ ἡ
κοινωνία εἶναι κατακερματισμένη σὲ συντεχνίες· καὶ οἱ συντεχνίες
εἶναι κατακερματισμένες ἀπὸ τὸν ἀτομισμὸ καὶ τὶς ἰδιοτέλειες...
Μετερχόμεθα ἀγῶνες χωρὶς καμμίαν προοπτικὴ ἀποτελέσματος,
κινούμενοι σὲ μία συνθήκη αὐτοματισμοῦ. Γιατὶ διεκδικοῦμε ἀπὸ
μία Κυβέρνηση κι ἕνα Κοινοβούλιο δωσιλόγων, ποὺ δὲν παίρνει
ἀποφάσεις, ποὺ δὲν κυβερνᾶ· ἁπλῶς ἐκτελεῖ τὶς διαταγὲς τῶν κατακτητῶν.
Διεξάγουμε ἀγῶνες μὲ ὅρους καὶ προϋποθέσεις ποὺ συνάδουν σὲ μία
Δημοκρατία μὲ συνταγματικὴ τάξη καὶ εὐνομία. Ἀλλὰ οὔτε Δημοκρατία
οὔτε Σύνταγμα ὑφίστανται.
Διεκδικοῦμε ἐπίλυση προβλημάτων καὶ ἱκανοποίηση αἰτημάτων·
ἀντὶ νὰ ζητᾶμε καὶ νὰ ἐπιδιώκουμε ἕνα πρᾶγμα μόνον: τὴν πτώση τῆς
δωσιλογικῆς Κυβερνήσεως καὶ τοῦ μνημονιακοῦ καθεστῶτος.
Μαζευόμαστε σὲ πλατεῖες, ἰδιαιτέρως στὴν πλατεία Συντάγματος,
ὅπου εὔκολα μᾶς παγιδεύουν καὶ μᾶς ἐξουδετερώνουν οἱ κατασταλτικὲς
δυνάμεις τῆς κατοχῆς· ἀντὶ νὰ καταλαμβάνουμε περιφερειακὲς ἑστίες
ἐξουσίας στὴν πρωτεύουσα καὶ στὴν ἐπαρχία καὶ νὰ ἀσκοῦμε λαϊκὴ ἐξουσία,
ἀποδυναμώνοντας τὴν κυβερνητικὴ/κατοχικὴ ἐξουσία.
Λ.χ. οἱ δημοτικοὶ ὑπάλληλοι κάνουν κατάληψη τῶν Δημαρχείων, ἀλλὰ
δὲν συμμετέχουν σὲ αὐτὴν οἱ τοπικὲς κοινωνίες, δημιουργὠντας λαϊκὴ
ἐξουσία καὶ ἀσκώντας τὴν διαχείριση καὶ διακυβέρνηση τοῦ Δήμου.
Τρέχουμε νὰ ματαιώσουμε προσωρινὰ τοὺς πλειστηριασμοὺς καὶ δὲν
βάζουμε φωτιὰ στὰ πλειστηριαζόμενα ἀκίνητα, ὥστε νὰ τὰ καταστήσουμε
ἄχρηστα καὶ ζημειογόνα γιὰ τοὺς τοκογλύφους κι ἔτσι ν’ ἀποτρέψουμε
ὁριστικὰ τὶς κατασχέσεις καὶ τοὺς πλειστηριασμούς.
Βεβαίως αὐτὸ ἔχει μεγάλο προσωπικὸ καὶ συλλογικὸ κόστος. Ἀλλὰ
ἀγῶνες χωρὶς θυσίες δὲν γίνονται!
Ἐπιλέγουμε τὴν δική μας μίζερη ἐπιβίωση στὴν κακομοιριά μας·
ὄχι τὴν ζωὴ καὶ τὸ μέλλον τῶν παιδιῶν μας καὶ τῶν ἐγγονιῶν μας!...
Δὲν θέλουμε ν’ ἀπαγκιστρωθοῦμε ἀπὸ τὸν μικροαστισμό μας. Δὲν
εὐδοκοῦμε ν’ ἀπομακρυνθοῦμε ἀπὸ τὸν μικρόκοσμο τῆς θνήσκουσας ἰδιοκτησίας
μας, τῆς κατεστραμμένης ἐπιχειρήσεώς μας, τῆς ἀπωλεσθείσης θέσεώς
μας καὶ τοῦ καταρρακωθέντος κύρους μας. Δὲν μποροῦμε νὰ ἀποστοῦμε τῆς φαντασιώσεώς
μας ὅτι εἶναι δυνατὸν νὰ εἴμαστε ὅπως πρίν.
Δὲν θέλουμε νὰ καταλάβουμε πὼς ὅ,τι εἴχαμε ἔχει χαθεῖ· κι ὅ,τι εἴμασταν
ἔχει παρέλθει ἀνεπιστρεπτί.
Ὡστόσο τώρα πρέπει νὰ ἀναβαπτισθοῦμε καὶ ν’ ἀναγεννηθοῦμε
στὴν ἱστορία καὶ στὸν πολιτισμό, στὶς παραδόσεις καὶ στὴν Πίστη τοῦ Ἔθνους
μας —ὅπως πολλὲς φορὲς ὁ ἑλληνικὸς λαὸς ἔπραξε στὴν ἱστορία
του— γιὰ νὰ πάρουμε δύναμη καὶ νὰ σταθοῦμε πάλι στὰ πόδια μας, γιὰ
νὰ οἰκοδομήσουμε τὴν Πατρίδα ποὺ ὀνειρευόμαστε, γιὰ νὰ δημιουργήσουμε
τὴν Κοινωνία ποὺ μᾶς ἀξίζει.
Καὶ νὰ φτιάξουμε ἄλλα σπίτια μὲ περισσότερη σεμνότητα· καὶ μὲ
περίσκεψη νὰ φτιάξουμε καινούργιες ἐπιχειρήσεις ὑγιεῖς· καὶ κάθε
τι ἄλλο νὰ φτιάξουμε καλύτερο καὶ ἰσχυρότερο καὶ σταθερότερο μὲ
εὐσέβεια καὶ δικαιοσύνη.
Σήμερα, περισσότερο ἀπὸ κάθε ἄλλη φορά, χρειαζόμαστε τὴν αὐτοσυνειδησία
τῆς Ἑλληνικότητός μας καὶ τὴν ἰδιοπροσωπία τῆς Ρωμῃοσύνης μας·
τὴν ἱστορία μας, τὸν πολιτισμό μας, τὶς παραδόσεις μας καὶ προπάντων
τὴν Πίστη μας.
Προϋπόθεση ὅμως εἶναι νὰ πάψουμε ἐπιτέλους νὰ φιλοτεχνοῦμε τὴν ἁγιογραφία
καὶ τὴν ἀθωότητα τοῦ «λαοῦ-θύματος». Ὁ λαὸς —καθένας μας
προσωπικά— ἔχει τεράστιες εὐθύνες γιὰ τὴν σημερινὴ κατάστασή του καὶ τὴν
κατάκτηση τῆς Ἑλληνίδος Πατρίδος του. Μετῆλθε τὴν Ὕβριν καὶ βιώνει τὴν Νέμεσιν!!!
Γιατὶ —ἐπιτέλους ἂς ποῦμε τὴν ἀλήθεια, τουλάχιστον γιὰ μεῖζον— εἴτε μὲ
τὴν αὐτουργία μας εἴτε μὲ τὴν ἀνοχή μας εἴτε μὲ τὴν ἀδιαφορία
μας ἔχουμε καταντήσει ἕνας λαὸς δολοφόνων καὶ ἀπατεώνων.
Καὶ μάλιστα δολοφόνων τῶν παιδιῶν μας. Μέσα σὲ 20-25 χρόνια ἔχουμε
δολοφονήσει 10.000.000 ἑλληνόπουλα μέσω τῶν ἐκτρώσεων· μιὰν ὁλόκληρη
Ἑλλάδα!!! Καὶ μάλιστα κομπορρημονοῦμε κορδακιζόμενοι ὅτι αὐτὸ
εἶναι δικαίωμά μας καὶ καμαρώνουμε τὴν «πρόοδό» μας, ὅπως καμαρώνουμε
καὶ γιὰ τόσες ἄλλες τάχα προοδευτικὲς ἀθλιότητες. Ἀλλὰ τὸ 2080 θά
’χουμε ξεμείνει 7.500.000 ἐσχατόγεροι καὶ θὰ μᾶς ξεσκατίζουν οἱ νέοι
ἄποικοι τῆς Ἑλληνίδος Πατρίδος μας ποὺ θὰ διαφεντεύουν τὸν τόπο
μας!!!
Ἀναλογιστεῖτε μέσα σὲ αὐτὰ τὰ ἑκατομμύρια ἀθώων ψυχῶν ποὺ δολοφονήσαμε
ἀπὸ πόσους Ἁγίους καὶ Ἁγίες στερήσαμε τὸν κόσμο, ἀπὸ πόσους ἐπιστήμονες,
καλλιτέχνες, δασκάλους, έφευρέτες καὶ τόσους ἄλλους· καὶ κυρίως πόσους
Ἕλληνες...
Ἀλλὰ καὶ ἀπατεῶνες εἴμαστε: ποιός δὲν ἔφαγε τὴ θέση τοῦ ἄλλου
μὲ τὰ ρουσφέτια, μὲ τὸ γλύψιμο, μὲ τὸ λάδωμα καὶ τόσες ἄλλες ἀπρέπειες· ποιός
δὲν ἅρπαξε τὸ ψωμὶ μέσα ἀπὸ τὸ στόμα τοῦ ἄλλου; Ἐλάχιστοι· ἁπλῶς
γιὰ νὰ ἐπιβεβαιωθεῖ ὁ κανόνας.
Μὲ ποιό ἠθικὸ ἀνάστημα λοιπόν καταγγέλλουμε τοὺς κατακτητὲς
καὶ τοὺς δωσιλόγους, τοὺς τοκογλύφους καὶ τοὺς μιζαδόρους, τοὺς ἐγκληματίες
κάθε λογῆς, ὅταν εἴμαστε χειρότεροι ἀπὸ αὐτούς;
Κι αὐτὸ τὸ γνωρίζουμε πολὺ καλά! Παρ’ ὅλη τὴν ἀλαζονία μας καὶ τὴν οἴησή
μας, βαθεὰ μέσα στὴν καρδιά μας γνωρίζουμε τὰ ἀβυσσαλέα κρίματά μας. «Τὴν
ἀνομίαν μου ἐγὼ γινὠσκω καὶ ἡ ἁμαρτία μου ἐνώπιόν μου ἐστὶ διὰ παντός»,λέγει
ὁ ψαλμὸς (50)!... Κι αὐτὸς εἶναι ὁ βαθύτερος καὶ οὐσιαστικότερος λόγος τῆς
ἀπογοητεύσεως καὶ τῆς ἀδρανείας τοῦ λαοῦ...
Ἂς ποῦμε λοιπὸν τὴν ἀλήθεια: Ἔχουμε πιάσει πάτο! Πρέπει ν’ ἀνακάμψουμε
πρὶν ἀπ’ ὅλα ἠθικά. Καὶ γιὰ ν’ ἀνακάμψουμε πρέπει νὰ μετανοήσουμε.
Ἀλλὰ γιὰ νὰ μετανοήσουμε πρέπει νὰ ἔρθουμε σὲ συναίσθησι γιὰ τὸ
τί ἔχουμε κάνει καὶ γιὰ τὸ ποῦ ἔχουμε καταντήσει. Ἔτσι μόνον θὰ ἔχουμε
τὴν εὐλογία καὶ τὴν χάριν καὶ τὸ ἔλεος τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ.«Δὴ δεῖ
μετανοίας, ὦ ἀδελφοί, καὶ ἄνευ τούτης οὐδὲν τῶν δεόντων γενέσθαι»!!!
Ὁ ἀγῶνας γιὰ τὴν ἐλευθερία τῆς Πατρίδος εἶναι καὶ μιὰ εὐκαιρία
γιὰ νὰ γίνουμε καλύτεροι. Ὀρθώτερα: μόνον ἐὰν γίνουμε καλύτεροι θὰ
ἀξιωθοῦμε έλεύθερη τὴν Πατρίδα μας!!! Καὶ ὅσο γινόμαστε καλύτεροι, τόσο
καλύτερη Πατρίδα καὶ δικαιότερη Κοινωνία θὰ ἔχουμε!...
Καὶ πρέπει νὰ γίνουμε καλύτεροι γιὰ νά ’χουμε τὸν Θεό μαζί μας.
Γιατὶ χωρὶς τὴν ἀγάπη καὶ τὸ ἔλεος καὶ τὴν οἰκονομία τοῦ Θεοῦ κανένας
ἀγῶνας δὲν μπορεῖ νὰ εὐοδωθεῖ.
Γι’ αὐτὸ ἀγαπητοὶ ἀδελφοὶ καὶ φίλοι καὶ συναγωνιστές, εἰς
ἀναζήτησιν τοῦ περιεχομένου καὶ τῆς φυσιογνωμίας καὶ τοῦ χαρακτήρα τοῦ
ἐθνικοαπελευθερωτικοῦ ἀγῶνα μας, προτείνω:
1. Νὰ ἀναδειχθεῖ ἀπὸ τὸ 5ο Συνέδριο τοῦ ΕΠΑΜ μία 7μελῆς Γραμματεία
Προγράμματος, ὑπόλογη στὸ Συνέδριο, ποὺ θὰ ἀναλάβει νὰ διοργανώσει
καὶ νὰ διεξάγει μέχρι τέλη Μαρτίου 2017 τὸν συστηματικὸ καὶ στοχευμένο
διάλογο «γιὰ τὴν Πατρίδα ποὺ ὀνειρευόμαστε καὶ τὴν Κοινωνία ποὺ
θέλουμε».
2. Σὲ αὐτὸ τὸ διάστημα τὸ ΕΠΑΜ νὰ δραστηριοποιηθεῖ σὲ μία καμπάνια
μέσα στὸν λαὸ μὲ σύνθημα: «Ἐλᾶτε νὰ ὀνειρευθοῦμε τὴν Πατρίδα καὶ
τὴν Κοινωνία ποὺ θέλουμε. Ἐλᾶτε νὰ οἰκοδομήσουμε τὴν Πατρίδα καὶ
τὴν Κοινωνία ποὺ ὀνειρευόμαστε».
3. Μέσα στὸν Ἀπρίλιο τοῦ 2017 νὰ συνέλθη ἔκτακτο Συνέδριο ἢ
Συνδιάσκεψη μὲ ἀντικείμενο:
(α) Νὰ ἀποφασίσει γιὰ τὸν ἰδεολογικὸ καὶ πολιτικὸ προσανατολισμὸ
τοῦ κόμματος, βάσει τῶν εἰσηγήσεων ποὺ θὰ ἔχουν διαμορφωθεῖ κατὰ
τὸν διάλογο·
(β) Νὰ ἀλλάξει τὴν ὀνομασία καὶ τὰ σύμβολα τοῦ κόμματος, ἐὰν ἡ ἀπόφαση
ὑπερβαίνει τὴν σημερινὴ ὀνομασία καὶ τὰ τρέχοντα σύμβολα·
(γ) Νὰ ἀποφασίσει τὴν ὀργανωτικὴ δομὴ τοῦ κόμματος, βάσει τοῦ ἰδεολογικοῦ
καὶ πολιτικοῦ προσανατολισμοῦ του.
(δ) Νὰ ἀναθέσει στὴν Ἐπιτροπὴ Προγράμματος τὴν μέριμνα γιὰ τὴν
κατάρτιση ἑνὸς 30ετοῦς ἕως 50ετοῦς προγράμματος, δομημένου μὲ 5ετῆ
πλάνα, οἰκοδομήσεως τῆς Πατρίδος ποὺ ὀνειρευόμαστε καὶ τῆς Κοινωνίας
ποὺ θέλουμε, βάσει τοῦ ἰδεολογικοῦ καὶ πολιτικοῦ προσανατολισμοῦ
του, καὶ στὶς ἁδρὲς γραμμές του νὰ τὸ παρουσιάσει σὲ ἔκτακτο Συνέδριο
ἤ Συνδιάσκεψηψτὸν Ὀκτώβριο τοῦ 2017.
Σὲ αὐτὸν τὸν διάλογο ἔχω συγκεκριμένες προτάσεις νὰ καταθέσω
γιὰ τὴν κοινωνία, τὴν πολιτικὴ καὶ τὴν οἰκονομία.
Ἀγαπητοὶ ἀδελφοὶ καὶ φίλοι καὶ συναγωνιστές, ἐπιτρέψτε μου τελειώνοντας
νὰ προσθέσω δυὸ λόγια ἀκόμα, ὡς δημόσια ἐκμυστήρευση.
Κατὰ τὴν παιδεία καὶ τὴν συνείδηση καὶ τὸ φρόνημα καὶ τὴν Πίστη κι
ἐν μέρει κατὰ τὴν καταγωγὴ εἶμαι Ἕλλην Ὀρθόδοξος Χριστιανός.
Ὅμως εἶμαι καὶ ὑπερπόντιος πολίτης τοῦ Ἡνωμένου Βασιλείου. Σὲ
ὅλη μου τὴ ζωὴ ντρεπόμουν γιὰ τὴν βρετανικὴ ὑπηκοότητά μου, ὡς γόνος
βρετανοῦ μὲν πατέρα ἀλλὰ ΕΛΑΣίτη καὶ μάλιστα ἀναπήρου τῆς Ἐθνικῆς
Ἀντιστάσεως ἀπὸ βρετανικὰ πυρά!...
Ὡστόσο, μετὰ τὸ ἀποτέλεσμα τοῦ Δημοψηφίσματος στὸ Ἡνωμένο Βασίλειο
καὶ τὴν ἡρωϊκὴ ἀπόφαση τοῦ βρετανικοῦ λαοῦ γιὰ ἔξοδο ἀπὸ τὴν νεοναζιστικὴ
Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση τοῦ ἀκόρεστου γερμανικοῦ ἰμπεριαλισμοῦ —ποὺ
τελεῖ στὴν ὑπηρεσία τῆς σιωνιστικῆς Παγκοσμιοκρατίας— δὲν
νοιώθω πλέον ντροπή, ἀλλὰ εἶμαι ὑπερἠφανος καὶ γιὰ τὴν βρετανικὴ
ὑπηκοότητά μου.
Εὐχαριστῶ γιὰ τὴν ἀνοχή
σας καὶ τὴν ὑπομονή σας.
Λαυρεντιος Ντετζιορτζιο
ἑορτὴ Συνάξεως τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων
Δροσερὸ Τρικάλων,
30 Ἰουν. 2016
30 Ἰουν. 2016
[1] Ἡ ἐκφώνηση τῆς ὁμιλίας διεκόπη στὴν
σελίδα 8, λόγῳ ὑπερβάσεως χρόνου. Ἔτσι δὲν κατετέθη ἡ πρόταση γιὰ τὴν
διοργάνωση στοχευμένου διαλόγου σχετικὰ μὲ τὴν ἰδεολογοπολιτικὴ φυσιογνωμία τοῦ
ΕΠΑΜ μὲ ἐπίκεντρο καὶ ἄξονα τὸν ἐθνικοαπελευθερωτικὸ ἀγῶνα. Ἡ καταφανὴς
ἀπροθυμία τοῦ ΕΠΑΜ νὰ προασανατολιστεῖ στὴν ἱστορία, τὸν πολιτισμό, τὶς παραδόσεις
καὶ τὴν Ὀρθόδοξη Χριστιανικὴ Πίστη τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους, ὥστε νὰ
ὑποστασιοποιηθεῖ ἡ ἔκκλησή του γιὰ «ἐθνικοαπελευθερωτικὸ ἀγῶνα», ὁδήγησε τὸν
ὁμιλητὴ στὸ συμπέρασμα ὅτι ὁ ἐκ τοῦ ΕΠΑΜ διακηρυσσόμενος «ἐθνικοαπελευθερωτικὸς
ἀγῶνας» εἶναι προσχηματικὸς καὶ γι’ αὐτὸ ἀποχώρησε ἀπὸ τὸ ΕΠΑΜ, μὴ
ἀναγνωρίζοντας εἰς αὐτὸ ἐθνικοαπελευθερωτικὸ χαρακτήρα. Διότι ἡ Ἑλληνίδα
Πατρίδα μας καὶ τὸ Ἔθνος μας εἶναι ἐν ἐλευθερίᾳ στὸν βαθμὸ ποὺ ἀναγνωρίζει τὴν
ἰδιοπροσωπία τῆς Ρωμῃοσύνης μας. Πατρίδα καὶ Ὀρθοδοξία ἀποτελοῦν ἀδιαίρετη
ἑνότητα καὶ ποτὲ δὲν θὰ εἶναι ἐλεύθερη ἡ Πατρίδα μας ἐὰν δὲν εἶναι Ὀρθόδοξη!...
Εἶναι ντροπὴ καὶ καταισχύνη γιὰ τοὺς Ἕλληνες Ὀρθοδόξους Χριστιανούς, συνετὰ καὶ
συνεπῆ μέλη τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ —καὶ ὄχι τῆς «ἐκκλησίας» τῆς
Δεσποτοκρατίας καὶ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ— ποὺ δὲν παίρνουν στὰ χέρια τους τὴν
Πατρίδα τους, νὰ τὴν διαφεντεύσουν καὶ νὰ τὴν μεγαλύνουν, ἀφήνοντας τὶς τύχες
της νὰ διευθύνουν ἄθεοι καὶ ἀλλότριοι, ἀλλόδοξοι καὶ ἀλλόπιστοι, ἔστω καὶ ἂν
ἔνιοι ἐξ αὐτῶν μπορεῖ νὰ εἶναι καλοπροαίρετοι, ἀλλὰ οὔτως ἢ ἄλλως
πεπλανημένοι!...