Μεταφέρει ο Καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος
Πλημύρισε πριν λίγες μέρες η διεθνής όπως και η ελληνική «μπλογκόσφαιρα»
και μαζί όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ΜΜΕ με την είδηση ότι το ζεύγος Chan-Zuckerman στη διάρκεια της ζωής του θα «δωρήσει» το 99% των
μετοχών του στο facebook (περίπου 45 δισεκατομμύρια δολάρια σε τρέχουσα αποτίμηση) για φιλανθρωπικούς σκοπούς.
Μερικά δείγματα της είδησης με θετικές
και αρνητικές αντιδράσεις εδώ:
Στην αρθρογραφία θετικών και αρνητικών
σχολίων έρχεται να προστεθεί και η άποψη της κ Emily Baselt Steiger που δραστηριοιείται στον τομέα εξεύρεσης πόρων για φιλανθρωπικούς
σκοπούς και παροχής τεχνογνωσίας σε κοινωφελή μη-κερδοσκοπικά ιδρύματα (non-profit) η οποία σε πρόσφατο άρθρο της (που αξίζει να το
διαβάσετε) για την πρωτοβουλία-ανακοίνωση του ζεύγους Chan-Zuckerberg γράφει ότι
αποτελεί εργαλείο μάρκετινγκ και όχι φιλανθρωπική οργάνωση: