Βαλεντίνος Βασιλέσκου στο Réseau International (Γαλλία)
Οι εμπόλεμες ομάδες του ΙΚ είναι δύσκολο να καταστραφούν λόγω της κινητικότητας τους που εξασφαλίζεται από χιλιάδες φορτηγάκια Toyota , στις πλατφόρμες των οποίων συναρμολογήθηκαν πολυβόλα.
Μεταξύ της στιγμής της απογείωσης των ρωσικών βομβαρδιστικών από τη βάση της Λατάκιας και της στιγμής που φτάνουν κατακόρυφα των στόχων στην κεντρική και ανατολική Συρία, μεσολαβεί ένα διάστημα 10-15 λεπτών. Κατά τη διάρκεια αυτού του διαστήματος, οι μαχητές του ΙΚ, με τα φορτηγάκια Toyota τους μπορούν να έχουν μετακινηθεί 3-5 χιλιόμετρα σε σχέση με τις συντεταγμένες GPS που κοινοποιήθηκαν στους Ρώσους πιλότους και στους ενσωματωμένους μηχανισμούς κατεύθυνσης των βομβών.
Με βάση τις πληροφορίες που συλλέχθηκαν μέσω μη επανδρωμένων αεροσκάφων παρατήρησης της, η Ρωσία εκτιμά ότι το ΙΚ κατέχει ένα στόλο από περίπου δέκα χιλιάδες Toyota Hilux και Toyota Tacoma.
Ωστόσο, η ιαπωνική Toyota διαθέτει πολύ σαφή στοιχεία των πωλήσεων από πρώτο-χέρι με την απαγόρευση να παραδοθούν οχήματα που παράγονται στην Ιαπωνία και τη Νότια Κορέα, σε τρομοκρατικές ομάδες. Η Toyota ανακοίνωσε ότι στη βάση δεδομένων της, υπάρχουν αρκετές εκατοντάδες Toyota Hilux που πουλήθηκαν στο Ιράκ και τα οποία θα μπορούσαν να έχουν κλαπεί από το ΙΚ.
43 άλλα καινούργια Toyota Tacoma του 2014, παραδόθηκαν στους «μετριοπαθείς» αντάρτες της Συρίας από το Υπουργείο Εξωτερικών των Ηνωμένων Πολιτειών.
TOYOTA ΚΑΙ ΣΤΗ ΛΙΒΥΗ: A fleet of cars parade freely through the Libyan city of Benghazi, showing the level of control they exercise in the country ruled almost entirely by rebel forces
Το μεγαλύτερο στόλο φορτηγακιών Toyota Hilux και Toyota Tacoma (περίπου 20.000 τεμάχια) κατέχεται από το στρατό των ΗΠΑ.
Τα φορτηγάκια Toyota έχουν τροποποιηθεί σύμφωνα με τα πρότυπα του αμερικανικού στρατού ξηράς για χρήση σε αποστολές περιπολίας. Τα πιο σημαντικά στοιχεία που τοποθετήθηκαν στην πλατφόρμα είναι ένα μεταλλικό πλαίσιο και ένα άλλο στη δεξιά πόρτα, σχεδιασμένο ειδικά για τη τοποθέτηση πολυβόλων.
Κατά τη διάρκεια της αμερικανικής κατοχής του Ιράκ, χιλιάδες Toyota Tacoma παραδόθηκαν στον Αμερικάνο εισβολέα. Έλαβαν τέτοια οχήματα για παραστρατιωτικές ομάδες σιιτών που δημιουργήθηκαν από τις Ηνωμένες Πολιτείες στο Ιράκ να διατηρήσουν την τάξη. Αργότερα, οι δυνάμεις ειδικών επιχειρήσεων στο Αφγανιστάν εξοπλίστηκαν με αυτού του τύπου φορτηγάκια που αποδείχτηκαν πιο σιωπηρά και πιο γρήγορα από τα αμερικανικά Humvee.
Χάρη σε μια συνεργασία μεταξύ της General Motors και της Toyota, σχεδόν 1 εκατομμύριο οχήματα Toyota Hilux, Toyota Tacoma και Toyota Land Cruiser κατασκευάστηκαν στα εργοστάσια των κρατιδίων του Μισισιπή και του Τέξας.
Το 2010, το σύνολο της παραγωγής της Toyota Tacoma κατευθύνθηκε προς το νέο της εργοστάσιο στο Σαν Αντόνιο (Τέξας). Με την αποχώρηση των αμερικανικών στρατευμάτων από το Ιράκ και το Αφγανιστάν, τα φορτηγάκια Toyota του στρατού των ΗΠΑ έχουν επισκευαστεί στις Ηνωμένες Πολιτείες, βάφτηκαν λευκά και αποθηκεύτηκαν.
Μετάφραση Γαλλικά-Ελληνικά Κριστιάν Άκκυριά.
http://reseauinternational.net/le-mystere-des-milliers-de-camionnettes-toyota-de-lei/
Τα αγαπημένα αυτοκίνητα του Ισλαμικού Κράτους:
Τα αγαπημένα αυτοκίνητα του Ισλαμικού Κράτους:
Γιατί οι αμερικανικές αρχές «ανακρίνουν» την Toyota
Κώστας Μαυραγάνης
Στο «μικροσκόπιο» των αμερικανικών αντιτρομοκρατικών υπηρεσιών έχει τεθεί η Toyota- ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο- σύμφωνα με το ABC News, προκειμένου να διαπιστωθεί το πώς ακριβώς το Ισλαμικό Κράτος (ISIS) ήταν σε θέση να αποκτήσει τόσο μεγάλο αριθμό αγροτικών Toyota και SUV, που φαίνονται να «πρωταγωνιστούν» σε προπαγανδιστικά βίντεο της τρομοκρατικής οργάνωσης.
Όπως αναφέρθηκε, η Toyota απαντά πως δεν έχει γνώση σχετικά με το πώς έφτασαν τόσα οχήματα στο Ισλαμικό Κράτος, και «υποστηρίζει» την έρευνα των αρμοδίων αρχών, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας για να μειωθεί ο αριθμός των δυτικής προέλευσης αγαθών/ προϊόντων που καταφθάνουν στην τρομοκρατική οργάνωση, που δραστηριοποιείται στο Ιράκ και τη Συρία, αλλά και στον Λίβανο.
Όπως είπε ο Εντ Λιούις, στέλεχος της εταιρείας, οι αρχές ενημερώθηκαν σχετικά με τις αλυσίδες διάθεσης στη Μέση Ανατολή και τις διαδικασίες που ακολουθούνται για την προστασία της ακεραιότητάς τους. Παράλληλα, πρόσθεσε ότι η εταιρεία έχει «αυστηρή πολιτική» εναντίον της πώλησης οχημάτων σε αγοραστές που μπορεί να τα χρησιμοποιήσουν ή τροποποιήσουν για παραστρατιωτικές ή τρομοκρατικές δραστηριότητες. Ωστόσο, τόνισε πως είναι αδύνατον για την εταιρεία να παρακολουθεί οχήματα που έχουν κλαπεί, ή έχουν αγοραστεί και πωληθεί από μεσάζοντες.
Σημειώνεται πως τα στοιχεία της εταιρείας δείχνουν ότι οι πωλήσεις Hilux και Land Cruisers τριπλασιάστηκαν στο Ιράκ ανάμεσα στο 2011 και το 2013 (από 6.000 στα 18.000), πριν ξαναπέσουν το 2014 (13.000).
Όπως αναφέρθηκε, η Toyota απαντά πως δεν έχει γνώση σχετικά με το πώς έφτασαν τόσα οχήματα στο Ισλαμικό Κράτος, και «υποστηρίζει» την έρευνα των αρμοδίων αρχών, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης προσπάθειας για να μειωθεί ο αριθμός των δυτικής προέλευσης αγαθών/ προϊόντων που καταφθάνουν στην τρομοκρατική οργάνωση, που δραστηριοποιείται στο Ιράκ και τη Συρία, αλλά και στον Λίβανο.
Όπως είπε ο Εντ Λιούις, στέλεχος της εταιρείας, οι αρχές ενημερώθηκαν σχετικά με τις αλυσίδες διάθεσης στη Μέση Ανατολή και τις διαδικασίες που ακολουθούνται για την προστασία της ακεραιότητάς τους. Παράλληλα, πρόσθεσε ότι η εταιρεία έχει «αυστηρή πολιτική» εναντίον της πώλησης οχημάτων σε αγοραστές που μπορεί να τα χρησιμοποιήσουν ή τροποποιήσουν για παραστρατιωτικές ή τρομοκρατικές δραστηριότητες. Ωστόσο, τόνισε πως είναι αδύνατον για την εταιρεία να παρακολουθεί οχήματα που έχουν κλαπεί, ή έχουν αγοραστεί και πωληθεί από μεσάζοντες.
Σημειώνεται πως τα στοιχεία της εταιρείας δείχνουν ότι οι πωλήσεις Hilux και Land Cruisers τριπλασιάστηκαν στο Ιράκ ανάμεσα στο 2011 και το 2013 (από 6.000 στα 18.000), πριν ξαναπέσουν το 2014 (13.000).
http://www.huffingtonpost.gr/2015/10/08/toyota-isis_n_8261656.html/infognomonpolitics