16.12.14

Βίντεο με τις εκπληκτικές επιδόσεις του υπερμαχητικού Τ-50 - Ξεκινούν οι παραδόσεις σε 7 μήνες

Παραδίδεται, αλλά όχι στην Ελλάδα...
ΑΛΕΞ
Παραδίδεται στην πρώτη πολεμική Μοίρα για αξιολόγηση εντός των επομένων 7 μηνών το πρώτο ρωσικό υπερμαχητικό παραγωγής T-50 PAK FΑ.
Το χρονοδιάγραμμα είναι τόσο πυκνό και οι δοκιμές τόσο εντατικές που τα πρώτα αεροσκάφη του μαχητικού 5ης γενιάς θα αρχίσουν να παραδίδονται μαζικά στις Μοίρες της ρωσικής Αεροπορίας σε δέκα μήνες από σήμερα.

Μέχρι και το τέλος του 2013 η Sukhoi είχε κατασκευάσει πέντε πρωτότυπα ενώ συνολικά προβλέπεται η κατασκευή 14 αεροσκαφών πριν το τέλος του 2015.
Δείτε ένα νέο βίντεο που εξαφάλισε το defencenet.gr από τις δοκιμές του αεροσκάφους:
Το πρώτο από τα πρωτότυπα πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 29 Ιανουαρίου του 2010 διάρκειας 47 λεπτών. Στις 3 Μαρτίου του 2011 το δεύτερο πρωτότυπο πραγματοποίησε και αυτό την πρώτη του πτήση ενώ το τρίτο πρωτότυπο πέταξε λίγους μήνες αργότερα.
Το τέταρτο πρωτότυπο πέταξε το 2012 και το πέμπτο το 2013 στις 27 Οκτωβρίου.
Στις 14 Μαρτίου του 2011 το αεροσκάφος πέταξε για πρώτη υπερηχητικά στο ενόργανο πεδίο αξιολόγησης στο Komsomolsk-on-Amur. Το τρίτο πρωτότυπο ήταν το πρώτο T-50 που εφοδιάστηκε με ενεργό ραντάρ AESA ξεκινώντας τις πτητικές δοκιμές τον Αύγουστο του 2012.
Τα αεροσκάφη αφού ολοκληρώνουν τις δοκιμές τους με την Sukhoi στο Komsomolsk-on-Amur θα παραδίδονται σταδιακά σε Μοίρες της ρωσικής Αεροπορίας για τη δική τους αξιολόγηση και με τις παρατηρήσεις τους να ενσωματώνονται στα αεροσκάφη παραγωγής, με τα πρώτα αεροσκάφη να γίνονται επιχειρησιακά το 2016.
Τα πρώτα αεροσκάφη παραγωγής θα είναι εφοδιασμένα με δύο κινητήρες NPO Saturn izdeliye 117 μέγιστης ξηρής ώσης 21.700 λιβρών ο καθένας και 33.000 λιβρών με μετάκαυση ενώ ο βελτιωμένος κινητήρας izdeliye 30 που θα τοποθετηθεί αργότερα θα αποδίδει 24.000 λίβρες ξηρή ώση και 36.000 με μετάκαυση,
Ο izdeliye 117 παρέχει ένα λόγο ώσης προς βάρους κοντά στο 1,06 ενώ με τον βελτιωμένο  izdeliye 30 ο αντίστοιχος λόγος εκτινάσσεται στο 1,24.
Το αεροσκάφος θα μπορεί να φτάνει τα 2,3 mach σε μεγάλο ύψος ενώ έχει δυνατότητα υπερηχητικής πτήσης χωρίς της χρήση μετάκαυσης διατηρώντας σταθερά μια ταχύτητα της τάξης των 1,6 mach.
Η εμβέλειά του εκτιμάται στα 3.500 χλμ. με υποηχητική ταχύτητα και το επιχειρησιακό του υψόμετρο στα 20.000 μέτρα. Το μέγιστο φορτίο επιτάχυνσης ανέρχεται στα +9g.
Σε ότι αφορά τον ηλεκτρονικό του εξοπλισμό αυτός συνίσταται κύρια από το ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτρονικών Sh121 το οποίο αποτελείται από το ενεργό σύστημα των ραντάρ N036 Byelka και το σύστημα αυτοπροστασίας  L402 Himalayas.
Το σύμπλεγμα του ραντάρ αποτελείται από το N036-1-01 που είναι τοποθετημένο στο ρύγχος του αεροσκάφους με 1.552 στοιχειοκεραίες (πομποί/δέκτες),δύο πλευρικές διατάξεις N036B-1-01 με 358 στοιχειοκεραίες η κάθε μία για την αύξηση του εύρους γωνιακής έρευνας και δύο διατάξεις N036L-1-01L- τοποθετημένες στα χείλη προσβολής των πτερύγων. Τέλος το αεροσκάφος θα διαθέτει σύστημαIFF N036Sh Pokosnik και παθητικό σύστημα έρευνας και εγκλωβισμού IRST  101KS Atoll.
Το πιλοτήριο του αεροσκάφους θα έχει τη διάταξη του Su-35S με δύο μεγάλες οθόνες πολλαπλών λειτουργιών των 38 εκατ. και τρεις μικρότερες οθόνες κάτω από τις τρείς κύριες ενώ ο πιλότος θα είναι εφοδιασμένος με σύστημα σκοπευτικού επι κράνους ZSh-10.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ab/T-50_PAK_FA.Lifting_(9685067743).jpg
http://paralay.iboards.ru/download/file.php?id=9232&mode=view
defencenet.gr