24.3.14

Ενισχύεται η εκδοχή κατάρριψης του Boeing 777 της Malaysia Airlines από τους Αμερικανούς

Πόσο πιθανό είναι το εξαφανισμένο Boeing 777 της πτήσης ΜΗ70 της Malaysia Airlines να έχει καταρριφθεί από αμερικανικά μαχητικά ή από βλήμα επιφανείας-αέρος από την βάση του Ειρηνικού Ντιέγκο Γκαρσία;
Καθόλου απίθανο, έτσι όπως έρχονται στην επιφάνεια τα διάφορα στοιχεία.
Ρωσική έκθεση αναφέρει ως πιθανότερο το σενάριο αυτό.

Δηλαδή το αεροσκάφος να προσέγγισε είτε λόγω βλάβης των συστημάτων του είτε επειδή είχε καταληφθεί από τρομοκράτες την βάση Ντιέγκο Γκαρσία στον Ινδικό Ωκεανό και εν συνεχεία να μην απάντησε στις κλήσεις του πύργου ελέγχου του Ντιέγκο Γκαρσία και μοιραία να λήφθηκε απόφαση κατάρριψής του βάσει των όσων ισχύουν σε όλες τις χώρες του ΝΑΤΟ περί πιθανού "Renegade", δηλαδή απαχθέντος αεροσκάφους και προσπάθειας επανάληψης του τρομοκρατικού κτυπήματος της 11ης Σεπτεμβρίου 2001.
'Αλλωστε οι Αμερικανοί ήταν αυτοί που μίλησαν για πιθανή πτώση στον Ινδικό Ωκεανό πρώτη φορά, όταν όλοι το έψαχναν μεταξύ Μαλαισίας και Βιετνάμ.
Διάσπαρτα ίχνοι που εντοπίζουν οι δορυφόροι δείχνουν ότι το αεροσκάφος εξερράγη στον αέρα πλησιάζοντας την βάση Ντιέγκο Γκαρσία.
Το σημείο που βρίσκονται επιπλέοντα αντικείμενα στα νοτιοδυτικά της Αυστραλίας, αντίστοιχα, νοτιοανατολικά της βάσης, βάσει των ημερών που μπορεί να συνέβη το γεγονός και των ρευμάτων της περιοχής δικαιολογείται απόλυτα ότι "κάτι συνέβη" ενώ το αεροσκάφος πλησίαζε στο Ντιέγκο Γκαρσία, βάση μεταστάθμευσης των στρατηγικών αεροπορικών δυνάμεων των ΗΠΑ (στρατηγικά βομβαρδιστικά Β-1Β, Β-2, Β-52 κλπ), όπως φαίνεται στην φωτό.
Είναι αυτονόητο ότι ένα αεροσκάφος του μεγέθους του Β-777 το οποίο δεν απαντά στις κλήσεις του πύργου ελέγχου και πλησιάσει στο Ντιέγκο Γκαρσία, θα καταρριφθεί από μαχητικά επιφυλακής ή από βλήματα επιφανείας-αέρος.
Δεν θα είναι και η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Τον Σεπτέμβριο του 1983 ένα σοβιετικό μαχητικό Su-15 κατέρριψε ένα νοτιοκορεατικό αεροσκάφος Boeing 747, καθώς είχε παραβιάσει κατά λάθος τον σοβιετικό εναέριο χώρο επάνω από τη νήσο Σαχαλίνη, ενώ το ίδιο έγινε τέσσερα χρόνια αργότερα όταν ένα αμερικανικό αντιτορπιλικό κατέρριψε με πύραυλο επιφανείας-αέρος, ένα ιρανικό Airbus στον Κόλπο,καθώς ο πιλότος είχε εισέλθει στην "φονική ζώνη" του πλοίου και δεν απαντούσε στις κλήσεις του αμερικανικού πλοίου.
Κάπου 500 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στα δύο περιστατικά.
Και στις δύο περιπτώσεις αποδείχθηκε ότι επρόκειτο περί συμτπώσεων και λάθος των συστημάτων των αεροσκαφών.
Πάντως στις παραπάνω περιπτώσεις υπήρξε άμεση ανακοίνωση παραδοχής των γεγονότων από τους "ενόχους" των καταρρίψεων κατι που εν προκειμένω δεν συμβαίνει...
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr