Φωτο αρχείου
Αντίστοιχη κίνηση είχε γίνει από τον Οργανισμό Κεντρικής Αγοράς Αθηνών την περίοδο των εορτών των Χριστουγέννων.
Με αφορμή το «κίνημα της πατάτας» ο διευθύνων σύμβουλος Οργανισμού, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, ανέφερε στους δημοσιογράφους ότι ο Οργανισμός παρέχει τιμές φθηνότερες (χονδρικής) από αυτές που βρίσκουν σε σούπερ μάρκετ και λαϊκές οι καταναλωτές, οι οποίοι θα επιλέξουν να κάνουν τις αγορές τους σε συσκευασίες χονδρικής.
Η κίνηση αυτή, επεσήμανε, δεν έχει ως σκοπό τη στοχοποίηση του χονδρεμπορίου.
Σημειώνεται ότι σήμερα στην Κεντρική Αγορά δραστηριοποιούνται περί τις 500 επιχειρήσεις και 3- 4 συνεταιρισμοί.
Σε ό,τι αφορά τους συνεταιρισμούς ο ίδιος σημείωσε ότι υπάρχουν αδιάθετοι χώροι, αρκετοί εκ των οποίων έχουν ανακαινιστεί και θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν οι συνεταιρισμοί για να πουλάνε στην τιμή της επιλογής τους τα προϊόντα τους.
Πάντως, κρίσιμο σημείο στον καθορισμό της τελικής τιμής ενός προϊόντος, όπως υποστήριξαν παράγοντες της αγοράς αλλά και του υπουργείου Ανάπτυξης, είναι το κόστος της φορτοεκφόρτωσης.
Η εκτίμηση των εκπροσώπων της Κεντρικής Αγοράς σχετικά με τα σχόλια που γίνονται ότι το κίνημα της πατάτας θα επεκταθεί και σε άλλα νωπά προϊόντα ή ακόμη και στα κρέατα εν όψει του Πάσχα, είναι ότι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό λόγω των υψηλών απαιτήσεων υγιεινής.
ethnos