Αυτό επετεύχθη μετά την υποχώρηση του Υπουργού Μεταφορών στις πιέσεις μελών του υπουργικού συμβουλίου αλλά και τουριστικών φορέων.
Ο κ. Βορίδης διευκρίνισε ωστόσο ότι προτεραιότητα σε αυτές τις άδειες θα έχουν οι υφιστάμενοι ιδιοκτήτες ταξί κι εφόσον ο αριθμός αυτός δεν καλυφθεί, τότε μόνο θα μπορούν να τις διεκδικήσουν και ιδιώτες.
Σύμφωνα λοιπόν με τις τροποποιήσεις του Υπουργού Μεταφορών 100 τουλάχιστον άδειες θα εκδοθούν στην Αττική, 30 εκ των οποίων θα αφορούν οχήματα ειδικά διασκευασμένα ώστε να μεταφέρουν ΑΜΕΑ, άλλες 50 άδειες στη Θεσσαλονίκη με την υποχρέωση οι 15 από αυτές να μπορούν να εξυπηρετήσουν επίσης ΑΜΕΑ ενώ από δέκα άδειες θα εκδοθούν σε Ηράκλειο, Πάτρα και Λάρισα και τρεις από αυτές για κάθε πόλη θα δοθούν πάλι σε οχήματα που θα εξυπηρετούν ΑΜΕΑ.
Στο μεταξύ, με άλλες τροποποιήσεις, περιορίζεται ο αριθμός των αδειών που μπορεί να κατέχει ένας επαγγελματίας σε μία έδρα από 10% σε 5% ή σε μία διοικητική μονάδα, από 5% σε 3%, ενώ επιμηκύνεται και η ηλικία απόσυρσης των οχημάτων.
Συγκεκριμένα, τα ταξί Αθήνας και Θεσσαλονίκης μέχρι 1.950 κυβικά θα αποσύρονται με την συμπλήρωση 15 ετών και στα 18 χρόνια αν ο κυβισμός τους είναι μεγαλύτερος.
Στην περιφέρεια θα αποσύρονται με την συμπλήρωση 20 ετών ενώ σε περιοχές με πληθυσμό κάτω των 3.000 κατοίκων θα αποσύρονται με την συμπλήρωση 24 ετών.
http://briefingnews.gr