«Ν.Υ. ΤΙΜΕS» ΓΙΑ ΟΣΕ !

«ΠΝΙΓΜΕΝΟ στα χρέη, το τρένο για το πουθενά επιβαρύνει τα ελληνικά βάσανα» είναι ο τίτλος πρωτοσέλιδου άρθρου των «Νew Υork Τimes» για τον ΟΣΕ. Ο ΟΣΕ περιγράφεται ως ένας υπερχρεωμένος οργανισμός, όπου πολλοί οδηγοί παίρνουν υψηλές αμοιβές για να οδηγούν άδεια τρένα σε απαρχαιωμένα δίκτυα, ενώ χαρακτηρίζονται ως αισιόδοξα τα σχέδια της κυβέρνησης να πουλήσει το 49% της εταιρείας.
Ο συντάκτης του άρθρου υποστηρίζει ακόμη ότι μέχρι τώρα η κυβέρνηση χρησιμοποιούσε τον ΟΣΕ για να τονώσει την απασχόληση, χωρίς να καταγράφει τις υποχρεώσεις του στο χρέος. «Ηταν ένα λογιστικό κόλπο, ένας τρόπος με τον οποίο η κυβέρνηση έκρυβε το χρέος της», δηλώνει ο πρώην επικεφαλής της εταιρείας Γιάννης Μουρμούρης. «Αλλά μια εταιρεία με έσοδα 100 εκατ. ευρώ δεν μπορεί πια να δανείζεται 1 δισ. ευρώ τον χρόνο».
«Δεν θα έβρισκα τόσο χαζό επενδυτή»!
Φιλοξενούνται επίσης δηλώσεις του πρώην υπουργού Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη, ο οποίος επεξηγεί γιατί δεν προσπάθησε να ιδιωτικοποιήσει την εταιρεία. «Οταν ήμουν υπουργός είπα πως δεν θα ιδιωτικοποιούσα τον ΟΣΕ, γιατί ήξερα πως δεν θα μπορούσα να βρω έναν επενδυτή τόσο χαζό ώστε να επενδύσει σε μια εταιρεία με τόσο μεγάλο χρέος».
tanea-0nline
____________________________________________________________________
* Φυσική συνέπεια η υπερχρέωση του ΟΣΕ, τη στιγμή που ο απλός..σκαφτιάς εργάτης παίρνει 2.200 ευρώ σύνταξη και 85.000 ευρώ εφάπαξ !
Φανταστείτε τι παίρνουν οι άλλοι !!!
EFENPRESS