23.6.22

Το πρώτο ελληνικό αυτοκίνητο που ΔΕΝ είναι το πρώτο!!!

 


Με ευχαρίστηση μάθαμε το γεγονός για το Ελληνικό αυτοκίνητο της  "KERABOSS-CARS" που μετά από... 14 χρόνια  κατάφερε (γραφειοκρατικό θαύμα! ) να πάρει επιτέλους άδεια για να κυκλοφορήσει τα αυτοκίνητά του!

Η διαφορά είναι ότι το αυτοκίνητο αυτό, ΔΕΝ είναι το πρώτο  ΕΛΛΗΝΙΚΟ αυτοκίνητο, αλλά προηγείται με διαφορά 10ετιών το   ΕΛΛΗΝΙΚΟ  αυτοκίνητο PONY της NAMCO, του οποίου η παραγωγή σταμάτησε μετά από "συνδικαλιστικές" κατευθυνόμενες ενέργειες...

Το εργοστάσιο όμως, εις πείσμα πάντων, δεν διέκοψε τη λειτουργία του αλλά συνεχίζει να λειτουργεί, μέχρι σήμερα, να  σχεδιάζει νέα οχήματα,για τα οποία έχουμε αναφερθεί εκτενέστατα σε προηγούμενα δημοσιεύματά μας και να ανακατασκευάζει τα ήδη κυκλοφορούντα PONY.

Η ουσιώδης διαφορά είναι ότι για "κάποιους"  λόγους δέν του έχει δοθεί μέχρι στιγμής άδεια να κυκλοφορήσει τα δοκιμασμένα θαυμάσια οχήματα που κατασκεύαζε και να απαλλάξει την εκροή συναλλάγματος για αγορά ξένων αυτοκινήτων!

Ειρήσθω εν παρόδω, ότι μιλάμε για πανίσχυρα αυτοκίνητα, δοκιμασμένα σε παγκόσμιο επίπεδο, εξαιρετικά οικονομικά που δεν θα κοστίζουν 24-26 χιλιάδες ευρώ το ένα αλλά τα μισά, ίσως και λιγότερα.

Η NAMCO μέχρι την αναγκαστική διακοπή της παραγωγής της είχε 412 εργαζομένους και ήδη είναι πανέτοιμη για την επανεκκίνηση της παραγωγής να αυξήσει το ποσοστό αυτό σε 500 νέες θέσεις εργασίας.

Που..."κολλάει" λοιπόν η μη χορήγηση αδείας για επανεκκίνηση  της NAMCO, που σημειωτέον, έχει τη δυνατότητα  (και το know-how) να κατασκευάσει  στρατιωτικά οχήματα και μάλιστα βαρέως τύπου;

Για του λόγου το αληθές, δείτε κατωτέρω μερικές από τις εκατοντάδες διαφορετικού τύπου κατασκευές της NAMCO.

   Κάθε άλλο σχόλιο αφορά άλλους "παράγοντες' και δεν είναι της παρούσης στιγμής....